Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x SuperSkunk 600w Lumii op aarde 120x120

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    mooi veldje !

    Comment


      #77
      Mooi, Mooi, Mooi MAN!
      Ziet er goed uit, mooie piccas
      Ad usum proprium!

      Comment


        #78
        Heey hoeloes blader wat door topics heen.. en haal leuke goeie dingen eruit nou heb ik een vraag (Vragen). Jij hebt een aantal kleine ventilatoren hangen clip. en twee of drie keer actieve inlaat ? neem ik aan.

        Is het naar jou ervaring beter om actieve inlaat te hebben?
        Ik heb een grote fanliner zie foto's het blaast wel redelijk goed mijn plantjes heen en weer. moet ik erover nadenken om kleine clibfans te halen? is mijn eerste kweek en vragen is niet verboden haha . deze kreeg ik er namelijk bij.

        Ik kweek de soort cheese stekjes gekocht wel een paar achterblijvers achja als ze het maar overleven De volgende word K2 zaad.. Leuk soortje denk ik dan.

        Heb geen actieve inlaat wel twee gaten open plus twee slangen. ventilator aan in de ruimte waar de slangen hangen..
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


        • Hoeloes
          Hoeloes commented
          Editing a comment
          Hoi worldpeaceandweed,

          Ik heb geen actieve inlaat, anders kan ik s’nachts niet slapen.
          Die dingen maken nogal herrie en ik slaap namelijk naast m’n tent.
          Ik heb in het totaal 3 passieve inlaten van dezelfde diameter als m’n uitblaas.
          Volgens mij is de regel dat je min. 3 keer de diameter van je uitblaas aan inlaat moet hebben. Zo krijg je minder vacuum als je hard moet afzuigen ivm. de temperatuur.
          Een actieve inlaat zal waarschijnlijk beter werken om de temperatuur lager te houden.

          Die grote fanliner neemt veel ruimte in beslag vandaar mijn keus voor de 2 monkeyfans van SJ.

          Vragen is zeker niet verboden hier, maar dan ook even een vraagje voor jou.
          Omdat je met stekken werkt en je vertelt dat enige stekken achter blijven.
          Vroeg ik mij af of je ze behandeld hebt tegen beestjes, door ze bijvoorbeeld te dompelen.

          Van welke zaadbank ga je die K2 kopen?

        #79
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


        • Jack Spliff
          Jack Spliff commented
          Editing a comment
          Deze kerel vergat z'n licht te doven voor een hele week, midden in de bloei. Hopelijk valt het voor jou wel mee en dat denk ik wel.
          https://www.liveleak.com/view?i=ffe_1511477694

        • Hoeloes
          Hoeloes commented
          Editing a comment
          Dat ziet er niet echt best uit in dat filmpje, hopelijk heb ik alleen wat vertraging opgelopen en kost dit me niet m’n hele oogst.
          Ik heb nogal veel aan m’n hoofd de laatste tijd en dan sluipen de foutjes erin zoals je ziet.
          Geestelijk zou een retraite voor een maand in een boedistisch klooster mij goed doen.
          M’n hoofd maakt de laatste weken nogal wat overuren.
          Last edited by Hoeloes; 29 November 2017, 13:53. Reden: Toevoeging

        #80
        Heey hoeloes. Ik ben blij met je reactie.
        Ik heb zelf ook geen actieve inlaat. haha en ik slaap er ook vrij dichtbij. Moet toch wat jah.
        De stekken heb ik gehaald bij iemand zagen er nagenoeg allemaal mooi uit en zijn schoon volgens die man hoefde ik ze niet te behandelen.
        Ik heb dan ook niet de keuze gemaakt om dat wel te doen. Slim weet ik niet...
        De twee achterblijvers had ik al voor dood opgeschreven. Ze doen het alleen nog wel vandaag is het einde van groeidag zeven in zicht en heb de lamp naar 100cm 1 meter gebracht is dat juist ?
        om per dag wat lager te laten zakken of om de dag?
        Ventilator heb ik aan inderdaad wat groot clipfans wel handig idee.. voor de toekomst.
        dat scrog rek kan je me daar wat meer over vertellen waar heb je dat gekocht en welke afmeting heb je daar voor gebruikt weet het wel bouwmarkt en meten.
        Ik dacht jij hebt de afmetingen nog wel dus vraag even. anders meet ik het. zijn het twee stukken aan elkaar gebonden ? of drie ?
        uhm K2 zaden weet ik nog niet waar ik die ga halen dacht ook misschien twee soorten k2 plus nog een soortje .
        Ik begin net en ben zeker geen pro maar dit forum helpt echt goed misschien heb jij wat suggesties.
        Twee soorten lijkt me wel leuk. mvg .... Ik hoop btw dat het goedkomt bij jou kwa je controle lamp Alleen vraag ik me af wat is een controle lampje precies ? en waarom led 15 watt ?


        Comment


        • Hoeloes
          Hoeloes commented
          Editing a comment
          Heb je een linkje van het verslag van je kweek?
          Ik kan namelijk niets zeggen over de lamp hoogte aangezien ik niet weet wat voor en hoeveel watt lamp je hebt.

        #81
        Licht drie dagen laten branden tijdens 12/12? Ai ai. Feminised zaad? Heb het ook is voorgehad, voor 1 of 2 dagen de donkere periode onderbroken met een kwartier. (foutje op de timer) Ja, dat werd een veld vol ballen. Niks erger dan dat voor herma's... Hoop dat het een beetje meevalt, maar je zal goed moeten checken onder de oksels.

        Comment


        • Hoeloes
          Hoeloes commented
          Editing a comment
          Idd ik zal het goed in de gaten moeten houden wbt. de eventuele ballen.
          Gelukkig heb ik ook wel wat kweek verslagen gelezen met fem zaad waar het toch goed kwam.
          Hopelijk komt het bij mij ook wel goed.
          En gaat het toch mis, dan ruimen we de boel en beginnen we weer opnieuw.

          I’m trying to stay positive

        #82
        Oorspronkelijk geplaatst door BackYardPlant View Post
        Die T-Neon is 20 Eu goedkoper in aanschaf (hou er rekening mee dat er nog lampen bij moeten, en het 40 euro prijsverschil van de 2 sites dus nog 2 tientjes af moet voor de lampen) en heeft meer vermogen, maar komt er ook meer licht van af? Zoniet zijn de hogere stroomkosten die door het hogere vermogen komen de 20 euro "korting" tegenover de ander niet waard.
        Zowel zou mijn voorkeur daar naar uit gaan, gezien ik hier met mijn 100W HPS nog wel wat strek heb, en het me dus sterk lijkt dat je dat met 4x 24W niet hebt, dan is de kans op strek met 2x75W LIJKT MIJ kleiner. Maar ik kan er naast zitten, ik probeer puur mee te denken

        Ziet er netjes uit hoeloes!

        Ik ben zelf wel altijd bang voor Light Bleaching, dat zou pas wat dagen later zichtbaar zijn, dacht ik. Maar pin me er niet op vast


        Ballen vinden waar ze je niet wil tegenkomen is altijd erg vervelend, gelukkig dat dat deze keer nog niet gebeurd is!


        Keep it up!
        Ik had je nog beloofd om op bovenstaande post terug te komen.
        Na lang wikken en wegen, lezen en uitzoeken heb ik toch maar een andere keus gemaakt.
        Ik heb een armatuur gekocht die ik eerder bij Greensell op het oog had en deze kwam ik bij gtools tegen in de aanbieding.
        Namelijk de Starlite 4x55w met Philips lampen voor de groei aangezien deze meer lumen afgeven als andere merken.

        https://www.g-tools.nl/product/verli...cfl-kweeklamp/

        Ik ben van plan om 4 weken voor het einde van mijn huidige kweek te starten met voorgroeien 18/6 onder dit armatuur zodat ze daarna direct de dr120 in kunnen en dan het liefst direct op 12/12.


        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Die Philips lampjes kun je ook in een TNeon duwen

        • BackYardPlant
          BackYardPlant commented
          Editing a comment
          Gaaf! ben benieuwd hoe die bevalt en hoe het daarmee gaat

        • Hoeloes
          Hoeloes commented
          Editing a comment
          Idd QnQ dat is mogelijk alleen was deze armatuur incl. lampen goedkoper als 2 Tneon armaturen waar ik de lampen nog bij moest kopen.
          Ik kan niet wachten tot ie binnen is en ik een begin kan maken voor de volgende ronde.

        #83
        Oei, 3 dagen is wel lang
        Hopen dat je geen ballen krijgt, ik duim voor je, ben ook erg benieuwd hoe het bij jou gaat verlopen aangezien je dezelfde soort kweekt :p

        600 watt is wel ietjes meer als de 270 watt van mij dus je opbrengst zal wel wat hoger zijn haha

        Comment


          #84

          Comment


            #85
            Het was een 15W ledlampje toch, en die zal ook niet vlak op de planten hangen neem ik aan.
            Dat zal niet zoveel kwaad kunnen denk ik, maar het kan gevolgen hebben inderdaad.
            Wissel dat lampje even om voor een groene, dat heeft minder snel gevolgen als je die per ongeluk eens aan laat.
            been there, done that

            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Hoeloes
              Hoeloes commented
              Editing a comment
              Thx voor de tip, ik ga direct een groene lamp aanschaffen.

            #86
            Das wel een goeie tip ja, met die groene lamp.
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

            Comment


              #87
              QnQ
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 5 photos.
              Last edited by Hoeloes; 30 November 2017, 11:49.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

              Comment


                #88
                Dag 29 12/12
                Bloeidag 15

                Ze hebben allen weer 750ml gehad met;
                1ml/l biogrow
                1ml/l biobloom
                1ml/l topmax
                2ml/l bioheaven
                1ml/l algamic
                2ml/l activera

                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                Comment


                  #89
                  Dag 30 12/12
                  Bloeidag 16

                  foto update met Hps licht

                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 3 photos.
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

                  Comment


                    #90
                    Ziet er lekker uit! Ik zit nu op bloeidag 24 en trichomen zijn al goed aanwezig bij mij.
                    Het gaat bij jou en mij nu ook winter worden in de tent :p

                    Comment

                    Bezig...
                    X