Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x SuperSkunk 600w Lumii op aarde 120x120

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Dag 31 12/12
    Bloeidag 17

Ze hebben vandaag ieder 1l gehad met;
    1ml/l grow
    2ml/1,5l biobloom
    1ml/l topmax
    3ml/l bioheaven
    1ml/l algamic
    3ml/l activera

en ook weer wat foto’s zonder die felle Hps lamp.

You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

Comment

Kan er weinig over zeggen. Ziet er goed uit hier!

En jullie beide hebben me overgehaald om ook maar een verslag te beginnen aangezien we alle wel een beetje gelijk oplopen met de kweek
      Ad usum proprium!

Comment

Hoi allemaal,

Dag 33 12/12
        Bloeidag 19

vandaag weer 1l per dame met;
        1ml/l biogrow
        2ml/l biobloom
        2ml/1,5l topmax
        3ml/l bioheaven
        1ml/l algamic
        3ml/l activera

Deze dames lijken goed tegen voeding te kunnen dus heb ik zodoende de bloom en de topmax iets wat verhoogd.
        Verder begint het onder het rek al wat kaal te worden zoals altijd.
        Boven het scrogrek is alles gelukkig nog prachtig groen.

Wijkagent heb inmiddels ook mijn starlite 4x55w met Philips lampen van G-Tools binnen.
        Yessssss dacht ik tot dat ik de bijgeleverde lampen zag. Een of ander merk genaamd Narva?? en dan nog het aantal lumen, maar 4100 lumen per lamp ipv. van de beloofde 4800 lumen van Philips.
        Dan kom ik toch op een totaal van 2800 lumen tekort.
        Ik heb direct gtools gebeld en kreeg te horen dat ze nog geen tijd hadden gehad om de info op hun site te wijzigen en dat als ik niet tevreden was ik het hele spulletje terug kon sturen. De beloofde Philips lampen zoals op de site omschreven konden ze niet meer leveren.
        Nou lekker klant vriendelijk zijn ze daar.
        Maar Achja het armatuur en de prijs waren wel gewoon goed dus heb ik het er maar bij gelaten en de koop geaccepteerd.

Toen dus zelf maar opzoek naar de juiste Philips lampen nl. de ‘Philips Master PL-L 55W 865 4P Cool Daylight 2G11’
        En dat bleek een verdomde moeilijke zoektocht, deze lampen lijken erg moeilijk te krijgen bij reguliere (lampen)winkels.
        Maar gelukkig na enige tijd geslaagd bij https://www.firstlight.nl/ voor maar €2,85 per lamp ex btw. Dus heb ik er gelijk maar 8 besteld zodat ik een complete set op voorraad heb.

Waarom nu specifiek deze lamp?
        Na wat lees werk vond ik een stukje over het gemeten aantal lumen van verschillende merken pll lampen. En daarbij kwam de Philips lamp het beste uit de bus, of althans de groeiverlichting 6500k/365. Deze gaf volgens onderzoek meer lumen af als de 4800 lumen die in de specificaties vermeld staan.
        Zodra m’n voorgroei setup staat zal ik daarvoor een nieuw verslag starten.

This gallery has 6 photos.
        Last edited by Hoeloes; 6 December 2017, 19:21. Reden: spelling

Comment

• QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ik had toch even in de auto gestapt om het persoonlijk terug te bezorgen, gepaard gaande met m'n mening.
          Je schiet er niks mee op, nee, maar nu komen ze er gewoon mee weg.

• Hoeloes
          Hoeloes commented
          Editing a comment
          Ik begrijp je volledig QnQ, alleen ben ik op het moment druk bezig met twee verschillende rechtszaken dus heb echt geen puf meer om nog meer energie te spenderen aan G-Tools.
          Nu ik weet hoe het er bij G-Tools aan toe gaat zal ik hun eerst persoonlijk contacten alvorens een bestelling te doen. Als ik daar überhaupt nog ga bestellen.
          Ivm. Privacy zal ik ook geen negatieve feedback geven via Google, maar misschien maak ik er nog wel een mailtje aan vuil als ik tijd heb.
          Hopelijk zijn JD leden door mijn bericht nu wel op de hoogte van hun werkwijze.
          Is er eigenlijk een topic omtrent juridische zaken wbt. bestellingen en leveringen of misschien een G-Tools topic?

Heey hoeloes,

Foutjes maken we allemaal.
        Hoort bij blowen...

Maar ziet er mooi uit.

​​​​​vraagje, je hebt een heel dik bladeren dek, hoe hard waait je ventilator?

Comment

• Hoeloes
          Hoeloes commented
          Editing a comment
          Ik heb 2 monkeyfans waarvan er de één op stand 2 en de ander stand 1.
          Binnenkort maar eens wat snoeiwerk verrichten.

Wijkagent
        En m’n lampen zijn binnen, das nu eens een snelle levering.
        Gisteren besteld vandaag in huis.

​​​​​​​
        This gallery has 1 photos.

Comment

Hoi Hoi
          je dames staan er heel netjes bij en een mooie volle tent

jammer dat je andere lampen bij je starlight hebt gekregen ook nemen ze de klacht niet serieus want heb net gekeken en beloven je nog steeds de philips lampen erbij dus voor mij een vette NO GO aan G-tools.

en bedankt voor het zoeken en linkje voor de lampen

ga je de bijgeleverde lampen wel gebruiken of begin je gelijk met de philips? ben benieuwd ga je zeker volgen als je de starlight gaat gebruiken

succes

groetjes
          wijkagent

Comment

• Hoeloes
            Hoeloes commented
            Editing a comment
            Thx wijkagent,

Gtools is verder wel OK met over het algemeen wel OK spullen, alleen zul je eerst telefonisch contact met hun op moeten nemen om te vragen of dat wat je gezien hebt op hun site of dit ook daadwerkelijk zo is.
            Of ze dus kunnen leveren wat er op hun site staat.
            Ja ik weet het is nogal omslachtig maar het blijkt dus nodig te zijn bij hun.

Ik zal de bijgeleverde lampen niet gaan gebruiken en ook zal ik ze niet aan iemand anders aansmeren. Zo weinig lumen wens je je eigen vijand nog niet toe.

Bij deze bied ik ze gratis aan.
            Degene die mij het eerst contact voor deze meuk mag ze alle 4 hebben.
            De verzend kosten zijn natuurlijk wel voor eigen rekening.

Mochten er mensen zijn met interesse dan vind je in post #93 om wat voor lampen het gaat.

Ik heb zelf laatst ook die stralight gekocht bij G-Tools, viel mij ook direct op dat er andere lampen meegeleverd waren. Ik heb verder geen contact gezocht met G-Tools maar als die bijgeleverde lampen echt zo slecht zijn ga ik ook maar eens kijken naar andere dan.

Comment

• Hoeloes
            Hoeloes commented
            Editing a comment
            Hoi FitnessfreakK2,

Helaas ben ik dus niet de enige.
            Jammer dat G-Tools gebruik maakt van het feit dat veel klanten van G-T niet zo snel juridische stappen zal ondernemen.
            Ook jammer dat ze de info op hun site niet gewoon veranderen. Dat lijkt me toch niet zo ingewikkeld.
            Je kunt er evt. nog een mailtje aan vuil maken en kijken wat ze ervan zeggen.
            Mocht je die Philips lampen willen hebben uit bovenstaande link (Post #93) dan zul je wel ingeschreven moeten zijn bij de KvK.
            Maar misschien dat je Growshop ze ook kan leveren.
            Op internet heb ik die lampen verder niet kunnen vinden.

Heb je die lampen nog
          Ad usum proprium!

Comment

• Hoeloes
            Hoeloes commented
            Editing a comment
            Yup heb ze nog steeds. Als je interesse hebt mag je me een pb sturen.

• ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Zal ik doen in de loop vd week. Als ik je binnen een week nog geen pm heb gestuurd dan mag je het aan een ander weggeven..

• Hoeloes
            Hoeloes commented
            Editing a comment
            Afgesproken ganjagast!

Dag 35 12/12
          Bloeidag 21

Vandaag heb ik maar weer eens water gegeven, 500ml per dame.
          Dit wijkt wat af omdat ik ze even een buffertje wil geven omdat ik even weg ben.
          Morgen krijgen ze namelijk ook weer wat zodat ze dan de dagen erna genoeg hebben tot ik er weer ben.
          Het is even niet anders.

a demain

Comment

ietwat extra water geven als je er ff niet bent ga ik denk ik ook maar doen.. Wel zo handig..

Moesten daar foto's bij zitten, of laden die bij mij gewoon niet?

Comment

• Hoeloes
              Hoeloes commented
              Editing a comment
              Nee sorry ff geen foto’s
              Ik kom later nog met een update van vandaag alleen ben effies weg en heb de info niet allemaal in m’n hoofd zitten.
              Foto’s uploaden lukt nu ff niet.
              Zondag of maandag volgt de update van vandaag.
              Last edited by Hoeloes; 8 December 2017, 23:37. Reden: Toevoeging

Gaat lekker Hoeloes , jij gaat straks wel lamme vingers krijgen, als dat zo mooi doorgaat heb je een hele hoop te knippen
            1e kweek - Mohan Ram (Done)
            3e kweek - Jack47, Killer Kush, Mohan Ram, Indigo Berry Kush (Bezig)

Comment

• Wijkagent
              Wijkagent commented
              Editing a comment
              De mooie grote toppen knip ik met liefde maar na 2 avonden is de lol er ook vaak af bij mij... tot nu toe helpt mijn vriendin steeds mee maar kost me wel een etentje bij shush restaurant want ze rookt geen wiet dus kan wel lekker alles zelf oproken en eerst je lenzen uitdoen voordat je gaat knippen heb ik ervaren

• Hoeloes
              Hoeloes commented
              Editing a comment
              Idd MV1977 knippen is niet m’n favo bezigheid maar ik word er wel steeds sneller in en misschien ook wel wat minder precies.
              Die Wijkagent heeft een mooie deal gesloten, alleen hoop ik dat je met die zere knipvingers niet met stokjes hoeft te eten

• QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Ik maak er een avondje van. Stubru aan in de kelder, en dan beginnen, krukje, emmer tussen de knieën voor knipafval wat nog gebruikt gaat worden, en een andere emmer ernaast voor de grote fanleaves en takken die weg kunnen.
              Meestal 2 avonden achter elkaar, en dan sla ik een avond over, anders wordt het meer werk. Moet wel leuk blijven eh

Nou helpt het wel als je af en toe je verse schaarhasj oprookt tussendoor

Inmiddels weer terug van weggeweest en tijd om eindelijk even een correcte update te plaatsen van d.d. Vrijdag 8/12

Dag 36 12/12
            Bloeidag 22

Ivm dat ik dus ff afwezig was heb ik de dames die dag ieder 1,5l gegeven met;
            1ml/l Biogrow
            2ml/l Biobloom
            2ml/1,5l Topmax
            4ml/l Bioheaven
            4ml/l Activera
            2ml/l Algamic

verder weinig bijzonders te melden behalve dan dat ik af en toe nog wat blad moet rapen dat onder het bladerdek is afgestoten.
            Straks als de lamp aan gaat dan zal ik ff kijken of het de afgelopen 2 dagen allemaal goed is gegaan.

Mazzel
            This gallery has 5 photos.

Comment

• ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Supatoll! Dat belooft wat ouwe.

Ziet er lekker uit! Groeit flink
            2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
            2016 - Greyvol's buitenkweek
            2017 - Santa Maria van Space Cees

Comment

• Hoeloes
              Hoeloes commented
              Editing a comment
              Thx Greyvol!

Even een korte update zonder foto’s.

Dag 39 12/12
            Bloeidag 25

De dames hebben het goed gedaan ondanks m’n afwezigheid afgelopen weekend, alles stond er nog prachtig bij.
            Onder het rek begint het qua blad al aardig leeg te raken, boven het rek daarin tegen is nog prachtig groen en gezond.
            Ze hebben vandaag ieder 1l alleen water gehad zodat de ec niet te hoog oploopt in de pot.
            Ik geef trouwens alleen kraantjes water.
            Verder is er eigenlijk niet veel te melden behalve dat ik net ben begonnen met m’n voorgroei verslag onder de Starlite.

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...starlite-4x55w

doeii
            Last edited by Hoeloes; 12 December 2017, 22:05.

Comment

Dag 41 12/12
              Bloeidag 27

alle dames hebben elk 1,5l gehad met;
              1ml/l Biogrow
              2ml/l Biobloom
              1ml/l Topmax
              4ml/l Bioheaven
              4ml/l Activera
              2ml/l Algamic

Helaas trof ik vandaag wat herfst kleuren in de middelste plant, die staat direct onder het licht.
              De afstand tot de dame is een cm of 64.
              Wat zal hier toch weer aan de hand zijn?
              Heb ik mezelf misschien vergist met het voeden aangezien ik voed met 8 anderhalve liter flessen? En ik nogal eens in de war ben met het tellen zodra ik de flessen water ga voorzien van al die soorten voeding.
              Helaas heb ik geen foto’s kunnen nemen ivm wat haast. Dus ik zal hier later op terug komen.

ps. Volgens mij had ik niet moeten vermelden in de vorige post dat het bladerdek zo mooi groen is, en heb ik daarmee het ongeluk over mezelf afgeroepen.

Comment

• ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Das balen man, heb het zelfde probleem nu met de NL#1 Op een stuk is het geel aan het worden de rest van de plant heeft er geen last van. En die verdomde roestplekken niet te vergeten.. Kijken hoe het afloopt.
            Bezig...
            X