Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleine 1e binnenkweek 1x Sensi Skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    gister avond heb ik hem getopt morgen verwacht ik mijn scrog line pro dan kan ik hem ook gelijk scroggen
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #17
      plantje is overgepot naar 15 liter daar blijft die ook in
      ik heb nu gebruik gemaakt van de scrog line pro
      wanneer die gevuld is gaat de skunk in de bloei
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #18
        Goed bezig ! Ik neem aan dat je gaten in de pot hebt gemaakt voor de afwatering ?

        Houd er ook rekening mee dat de plant nog even doorgroeit na het omzetten van de lamp, ik zou het net niet al te vol laten groeien, bijv. 3/4. Ze zal een paar dagen nodig hebben om bij te komen na het ompotten maar daarna gaar het groeien weer rapper.
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • dellskovic
          dellskovic commented
          Editing a comment
          klopt ik heb met een hete schroevendraaier gaten in gemaakt

        #19
        Je mag omschakelen als de toppen het net raken, als je omschakelt als het net vol is dan heeft dat geen zin want er komt nog een 25 a 30 cm bij. Reken dat er nu al bij en het net is gevuld. Gewoon nog een dag of 3,4 wachten. Na toppen heb je effe stilstand. Bijkomen van ompotten? Nog nooit meegemaakt eerlijk gezegd. Let er maar is op, ze groeien gewoon door.

        Comment


        • dellskovic
          dellskovic commented
          Editing a comment
          dus als ik het goed begrijp moet ik niet wachte tot de bladeren door de vakjes heen zijn maar net de netten raakt? en dat over ongeveer 3/4 dagen?

        #20
        Ow dan zit dat tussen de oren, heb altijd het idee dat ze even stilstaan na het ompotten..
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


          #21
          ik heb de tijdschakelaar vandaag op 12/12 gezet dus morgen is mijn lamp niet vanaf 00:00 tot 06:00 uit maar van 00:00 tot 12:00

          Comment


            #22
            de kweek gaat tot nu te goed
            het toppen is prima gegaan naar mijn mening (het kan ook niet zo zijn dit is de eerste keer dat ik het doe)
            ik geef om de 2 dagen 1 liter water.
            nu hoop ik dat het scroggen goed gaat uitpakken
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


              #23
              ziet er netjes uit ze groeit lekker door.. soms blokkeren grote bladeren kleine toppen onder ze als de mogelijkheid er is verbuig ik het blad iets zodat de top eronder beter licht krijgt.

              succes

              Comment


              • dellskovic
                dellskovic commented
                Editing a comment
                ja dat merk ik ja bedankt voor de tip ik ga het nu doen

              #24
              Zo te zien gaat het prima hier, mooie gezonde groene dame.
              Dat scroggen komt wel goed, daar is niets moeilijks aan.
              Ze zal ongeveer nog een week of twee a drie blijven groeien nu ze op 12/12 staat.

              Let her flower
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...h-lumii-hps600

              Comment


              • dellskovic
                dellskovic commented
                Editing a comment
                bedankt!!

              #25
              Plantje gaat goed hij krijgt nog steeds om de 2 dagen 1liter water.
              ik zie nog geen witte haartjes dus hij is nog niet definitief in de bloei.

              Sinds het overpotten naar de 15 liter pot heb ik last van kleine zwart vliegjes ik maak ze dood met een elektrische vliegenmepper maar ik zou het graag liever in een keer weg willen hebben. ik las dat water met een klein beetje afwasmiddel op de plant sproeien zou helpen.
              wat is jullie mening daar over?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 2 photos.

              Comment


                #26
                ik heb last van een varenrouwmuggen plaag morgen koop ik een zak grove zand zodat de mugjes geen eitjes meer in mijn grond leggen
                ook ga ik een beetje voeding door mijn water zetten in de hoop dat de larven doodgaan door de voeding.

                Comment


                  #27
                  Ik heb maatregelen genomen voor die varenrouwmugjes.
                  ik zou cement gebruiken maar ik ben bang dat het mijn kweek gaat verpesten en aangezien ik maar 1 plant t.
                  kweek zou dat heel vervelend zijn.

                  ik heb mijn kweektent even schoongemaakt en stof gezogen
                  De vliegjes die ik rond zag vliegen dood gemaakt met een elektrisch vliegenmepper
                  en een plastic zak over een mijn pot heen gedaan het is niet de ideale manier om je aarde af te dekken voor die vliegjes. maar ik denk dat dit ook wel helpt.


                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                    #28
                    De Varenrouwmug legt haar eitjes in de aarde, meestal staan je plantjes dan te nat. De larven die uitkomen worde vliegen die vervolgens weer eitjes in de aarde leggen.

                    Als je aarde met scherp zand (geen cement, dat wordt hard) afdekt kunnen ze er niet meer in of uit. Je kunt ook vliegenlinten ophangen, voor een paar cent koop je er een paar bij de Action. Ik heb er preventief eentje opgehangen.

                    Je plant afdekken met plastic verstikt je plant en houdt het licht tegen, dat zou ik niet doen, ook niet alleen de aarde.
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                    • dellskovic
                      dellskovic commented
                      Editing a comment
                      ik heb vanmorgen een vliegenlint in mijn tent opgehangen het werkt wel prima
                      zand had ik ook in gedachte maar zitten daar niet ook vliegjes in?

                    #29
                    kweek gaat nog steeds prima.
                    ik heb de bladeren die onder de scrog net zaten en geen licht pakte weg geknipt met een dunne schaar.
                    ook ben ik begonnen met voeding 2ml plagron algra bloom op 1L water. dat ik wil gaan opbouwen naar 4ml op 1L
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.

                    Comment


                      #30
                      Ik denk dat je nog wel een weekje groeivoeding mag geven.
                      Ik zie nog niet echt bloei, en ze is nog aan het groeien.
                      Ziet er wel gezond uit!
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment

                      Bezig...
                      X