Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

kleine 1e binnenkweek 1x Sensi Skunk

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    De skunk is eindelijk in de bloei toppen zijn al zichtbaar.
    ik geef nog steeds 2ml alga bloom op 1 l water
    op de verpakking stond dat de bloei 4 weken zou duren dus ik verwacht rond halverwege februari dat die klaar is
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.

    Comment


      #32
      ik was even 2 dagen niet thuis en dit is gebeurd met een aar bladeren wat ik heel raar vind. Hij zag er toen ik weg ging nog helemaal groen uit.
      Ik denk persoonlijk dat het komt omdat de lamp te dichtbij staat. teveel water of te veel voeding komt,
      Voeding weet ik niet zeker want de toppen zijn gewoon mooi wit en lang. bij me buiten kweek van deze zomer werden de toppen veelste vroeg bruin door teveel voeding.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 3 photos.

      Comment


        #33
        Leuke kweek om te volgen! Misschien met je laatste foto's even in de helpdesk kijken? Ik durf het zo niet te zeggen.

        Comment


        #34
        ik heb een paar bladeren weggeknipt en de ph waarde vandaag gemeten die is 6,4 niks raars dus.
        ik twijfel of de bladeren misschien zijn geworden omdat de ventilator dezelfde richtng op waait.
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 1 photos.

        Comment


          #35
          Ja..euh...zo meet je dus niet de pH van je medium.

          De juist manier om de pH en EC van je medium te meten staat hier

          maarre...ziet eruit alsof ze een paar keer teveel water tegelijk gehad hebben.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • dellskovic
            dellskovic commented
            Editing a comment
            ik zal het volgende keer op de manier van de link doen.
            dat zou best kunnen ik was niet thuis met de feestdagen toen heb ik me broertje gevraagd water te geven en sinds dat ik weg was is het gebeurd.
            ik stop even met water geven tot woensdag of donderdag

          #36
          ziet er netjes uit jammer dat het ff misgaat maar hoort erbij daar leer je weer van.
          toch denk ik dat het meer is dat alleen te veel water foto 1 die bruine vlekken op blad lijkt me een calium te kort?

          succes

          Comment


          • dellskovic
            dellskovic commented
            Editing a comment
            dat zou best kunnen ik zal even op het forum lezen over calium ditnis me eerste kweek dus ik weet nog niet alles.
            bedankt voor het reageren

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Bedoel je dan Kalium of Calcium ?

          #37
          QnQ calcium ik had iets gelezen met kalk en calcium

          Comment


            #38
            ik ben begonnen met een beetje AZ kalk van ecostyle te geven en een kwart van deze tabletten op 1 liter water en dan een halve liter aan mijn plant.
            ik hoop dat dit werkt want ik heb ph gemeten door aarde te scheppen in gedemineraliseerd water en 24 uur te laten staan er kwam 6.3 uit
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 2 photos.

            Comment


              #39
              kweek gaat nog prima ondanks de gele bladeren.
              ik geef nu om de 3 dagen 1 liter water met daar 1/4 vertafort bloom tablet en 2 ml canna mono magnesium.
              daardoor zijn de bladeren wel gestopt met krullen merk ik. ik hou dat nog een weekje aan en dan geef ik alleen water.
              Voor de rest hoop ik dat de toppen nog een beetje dicht groeien en dan ben ik wel tevreden met hoe mijn eerste kweek is verlopen.
              ik verwacht niet zo,n hele grootte oogst als ik naar de status van me plant kijk ik denk dat het een kleine 10gr word
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.

              Comment

              Bezig...
              X