Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Plagron voeding 3 x black Jack 2 x green poison

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Plagron voeding 3 x black Jack 2 x green poison

    Korting op 420shop
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by KeesjeDejordaan; 19 February 2018, 02:45.

    #2
    Zo, da's een berg licht voor 5 plantjes.
    Ik ben benieuwd wat voor oerwoud je daar gaat kweken

    Succes !

    (( als je de knop "upload attachments" gebruikt kun je meerdere foto's in 1 post plaatsen. Rechtsboven, van die 3 icoontjes de linkse naast die A ))
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Veel succes !

      Comment


        #4
        hallo
        ik kweek onder 1 hps 600 watt en staan nu 8 dames onder nu einde 6de week "echte" bloei
        ik gebruik ook universele potgrond en enkel plagron terra grow en bloom en tot hiertoe gaat alles prima
        succes en ik ga je zeker volgen
        hierbij paar fotokes van huidig kweekje
        Attached Files

        Comment


          #5
          Ik volg je mee!
          wat zijn de afmetingen van je tent dat je 2x 600w gebruikt? Ik ben wel eens benieuw naar de resultaten met 1200w!
          Veel succes!

          Comment


            #6
            veel succes is dat niet beetje overkill 1200 watt voor 5 plantjes ???
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #7
              Succes ouwe!
              Ad usum proprium!

              Comment


                #8
                Oorspronkelijk geplaatst door smoker2002 View Post
                veel succes is dat niet beetje overkill 1200 watt voor 5 plantjes ???

                Men maatje zegt.. 600 g per lamp ? Dan ga ik voor meer wiet toch ?? Of is het overkill ? Wou er zelfs een 3de bij hangen .. hihi ..
                Oorspronkelijk geplaatst door KeesjeDejordaan

                Heftig.. succes man.. Wat schat je eruit te halen ? Grtz
                Oorspronkelijk geplaatst door DannyDeVito View Post
                hallo
                ik kweek onder 1 hps 600 watt en staan nu 8 dames onder nu einde 6de week "echte" bloei
                ik gebruik ook universele potgrond en enkel plagron terra grow en bloom en tot hiertoe gaat alles prima
                succes en ik ga je zeker volgen
                hierbij paar fotokes van huidig kweekje
                Attached Files
                Last edited by QnQ; 17 February 2018, 09:43. Reden: mega dubbelpost

                Comment


                • DannyDeVito
                  DannyDeVito commented
                  Editing a comment
                  ik hoop op 400 gr droog ongeveer
                  vorig kweekje waren autoflowers niet getopt en duidelijk kleinere toppen en oogst was toen 250 gr droog
                  ik heb beknopt kweekverslagje gestart en zal wekelijks update proberen plaatsen
                  ze hebben nog 3-4 weekjes te gaan nu
                  succes met je eerste kweek

                #9
                600 gr per lamp.. denk dat je dan heel wat meer planten moet neerzetten als 5. Denk dat je 20-60 gram per plant moet rekenen.

                Comment


                  #10
                  Met een pH van 5.7 en een EC van 2.9 ga je niet lang plezier hebben van je plantjes.

                  Zou je aub niet willen dubbel posten ?
                  Ik heb je vorige allemaal samengevoegd, maar dan wordt het er ook niet duidelijker op.
                  Beter dat je zelf gewoon alles in 1 post doet eh
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    #11
                    240 bij 120 bij 200 cm en dat met 2 x 600 HPS...!!!
                    Met een paar flinke planten kan dat wel een kilo opbrengen hoor!!

                    Zou thuis je eigen winkeltje beginnen!!
                    Kun je je baan wel opzeggen hahaha!!

                    Succes!!

                    Comment


                      #12
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ipie View Post
                      240 bij 120 bij 200 cm en dat met 2 x 600 HPS...!!!
                      Met een paar flinke planten kan dat wel een kilo opbrengen hoor!!

                      Zou thuis je eigen winkeltje beginnen!!
                      Kun je je baan wel opzeggen hahaha!!

                      Succes!!
                      Laten we hopen..
                      Oorspronkelijk geplaatst door QnQ View Post
                      Met een pH van 5.7 en een EC van 2.9 ga je niet lang plezier hebben van je plantjes.

                      Zou je aub niet willen dubbel posten ?
                      Ik heb je vorige allemaal samengevoegd, maar dan wordt het er ook niet duidelijker op.
                      Beter dat je zelf gewoon alles in 1 post doet eh
                      Last edited by QnQ; 18 February 2018, 07:01. Reden: posts samengevoegd

                      Comment


                        #13
                        Man man. Als er iets is wat gevaarlijk is dan is het die opstelling met magnetische ballasten, cheapo hamerslag kappen van een tientje en dan dat soort elektriciteitskabel er bij. 10 jaar geleden was er niks anders, ondertussen is de keuze wat ruimer zodat je die dingen niet meer in huis hoeft te halen. Ik had er eentje die zwart uitsloeg, dan is het effe slikken. Er komt makkelijk speling op de sockets en er komt door die harde kabel ook makkelijk speling op de suikerkes. En daar moet dan die piekspanning elke keer door. Snap niet dat die dingen CE gekeurd kunnen zijn.

                        Soit. 1200 watt op deze moment is te gek, dat is nog een stap erger dan overkill 5 plantjes in dit stadium zouden makkelijk toekomen met 50 watt, jij jaagt er nu meer dan 1200 extra door. (ballasten verbruiken ook). Om dan die ruimte te vullen met 5 planten heb je wsl 8 weken groei nodig. 8 weken op 18/6, dat is voorzichtig geschat 1500 kwh alleen voor de groei en ruim 3000 kwh voor de hele ronde. Dat is mijn totaal jaarverbruik met 2 kweekrondes inbegrepen...

                        En nja, een ec van 2,9 dat gaan ze niet overleven...

                        Ik zou toch eerst is zien voor wat betere kappen, elektronische ballasten en eventueel een 250 watt hpi zodat dat verbruik wat naar beneden kan.

                        Comment


                          #14

                          Beetje verschoten van jouw reactie .. 100 euro betaald voor 4 transfos en 4 kappen en 4 kappen, terwijl het 300 euro heeft gekost .. hij had er zo stuk of 100 liggen, geen enkel geen enkel lawaai maakt deze transfo of lichten, juist alles zeer goed vast zetten is me veel gezegd geweest .. en heb dat ook gedaan.. lijkt me echt wel veilig.. ik ga dus niks meer van geld erin steken. verhaaltjes maak je zelf.. maar ik weet dat als je het goed doet 600g per lamp kan afhalen.. qua verbruik weet ik zeer goed wat dit inhoud.. hoe meer licht hoe meer opbrengst.. of ben ik nu zo mis????
                          Last edited by QnQ; 18 February 2018, 06:57.

                          Comment


                            #15
                            Ah, de broodkweker mentaliteit. Ik dacht al dat ik zoiets merkte Ja, je bent mis. Je hebt zaailingen op deze moment met 1 set blaadjes. Vergelijk het met de zon die volle bak schijnt op een zonnepaneel van 5 cm op 5 cm. Gaat het daar helpen als je een tweede zon zou hebben? Planten werken op dezelfde manier, ze zijn op deze moment nog niet in staat van die energie op te nemen. Wat ik dus zei, 50 watt aan licht zou genoeg moeten zijn. 1 600 watter is overkill, jij hangt er nog een tweede bij.

                            Verhaaltjes... Ik heb ooit de foto van de zwart geblakerde socket hier op het forum gepost. De lamp vliegt eruit en de ballast blijft doorstarten. Dat kan 100 keer goed gaan, bij mij ging het bijna goed fout. En er zit voor de rest niks voor niks bij elke elektronische set een soepele kabel. Als je er een paar keer tegen tikt dan komt dat suikerke elke keer een ietsje losser te zitten. Mijn frank viel toen ik een elektronische lumii ballast kocht met een deftige kap. Die socket was ten minste van kwaliteit en geen suikerke te bespeuren daar. Dat ging nog een stap erger toen ik een gavita pro overkocht en dan denk je waarom je ooit met die magnetische ballasten gewerkt hebt. Je doet met die info wat je zelf wilt, ik geef het u mee. Nooit komt er nog zo'n spiegelkap in huis. Ik stop nog eerder met kweken, die dingen zijn het risico niet waard.

                            Comment


                            • DannyDeVito
                              DannyDeVito commented
                              Editing a comment
                              Beowulf
                              ik moet je volledig bijtreden hier in je uitleg
                              beter wat meer uitgeven in degelijke opstartinstallatie dan kortsluiting en brand want dan ben je nog veel verder van huis
                              ik schafte dimbare EVSA Lucilux 600 watt plus azerwing medium advenger en GAVITA enhanced 600 watt aan en betaalde hiervoor ook maar 270 euro alles samen
                              eerste proef en leerschoolkweekje haalde ik 250 gr droog er vanonder waar ik zeer tevreden over was en hele kweek kostte mij ongeveer 250 euro aan elektriciteit (waren wel autoflowers )
                              huidig kiweekje verwacht ik toch wat meer want heb fem dames voor eerste keer getopt
                              en van mijn 250 gr rook ik nog steeds
                              goedkoop is miskoop zegt het spreekwoord en zeker niet aan te raden bij elektriciteit en brandgevaar
                          Bezig...
                          X