Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

blue cheese barney's farm (first timer)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    blue cheese barney's farm (first timer)

    Korting op 420shop
    Hey jongens,

    ik heb waarschijnlijk jullie hulp van doen en wil ook graag tonen wat ik hier kan bereiken.
    Momenteel heb ik nog veel vragen;

    .1 http://www.dutch-growshop.com/index....0w-groei-bloei
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2

    Comment


      #3
      Merci, ik ga jouw kweekverslagen al eens proberen bekijken als die er zijn.

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Komt begin mei, ben net twee weken bezig met mijn oude scheepskist .H-L-B- 60 bij 100 bij 60 cm.....
        Doet al jaren trouwe dienst met vier 23 w lampen !!

      #4
      4 X 23w hoeveel planten zet je hier onder? en is je opbrengst dan 100 g. de plant?

      ik heb x1 125w met een ronde bak van 80 cm.

      gebruik je folie of matwit of andere op je muren?

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Opbrengst van 2 planten rond de 80 gram.
        Dat is toch een waarde van bijna 1000 euro.
        Meer voldoende voor mij voor bijna geen kosten toch.....

      #5
      ik zou graag een halve kg kunnen bereiken op een half jaar met 1 plant, vrijwel of helemaal onmogelijk =/

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        Niets is onmogelijk, de goede zaadjes uitzoeken en wachten tot half mei om buiten te beginnen..

      #6
      buiten lukt dat, geen probleem zelf. maar binnen onder een 125w groeilamp niet denk ik.

      Comment


      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment

      #7
      Laten we hopen van wel, hoe lang zou het dan duren eer ik kan oogsten (zo rijp mogelijk) https://www.wietzaadjes.nl/blue-cheese-barneys-farm/
      Ik vind er geen groeitijd en ik ga er momenteel van uit dat het even lang duurd als een buitenplant dat zijn 7 maanden

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Oef....
        Ze groeien zolang jij het licht op 18/6 houdt.
        Als je de lamp op 12/12 zet gaan ze 2 weken later in bloei.
        De bloei bij deze soort duurt ongeveer 9 weken.

        Met 50 gram mag je heel tevreden zijn.
        500 gaat niet lukken.

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        7 maanden? Welk soort is dat?

      • Ipie
        Ipie commented
        Editing a comment
        7 maanden? Welk soort is dat die ken ik niet!!

      #8
      Ik heb al veel goesting om om een nieuwe lampen te gaan, da's veel te weinig naar mijn goesting =D

      Comment


        #9
        Gezien wat lr2 en ik zeiden over die spaarlamp? Laag rendement, weinig dieptestraling en ne starter die makkelijk stuk gaat. Zelfs al geef je die aan mij dan haal ik daar met veel moeite 50-60 gram van.
        Waarom ook maar 1 plant? Om met 1 plant een tent vol te krijgen heb je 10 weken voorgroei nodig en dan mag er niks mis gaan. Leuk om te proberen, maar uiteindelijk veel geld aan stroomkosten. Voor die halve kg heb je sowieso een 600 watter nodig en een paar jaar ervaring.

        Comment


          #10
          ik mag maar 1 plant zetten op die locatie, en deze lamp is volgens jullie brol dus?

          Comment


            #11
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


              #12
              Je mag maar 1 plant zetten? Met welke bedoeling erachter? Ik snap zo'n zaken nl niet. Je kweek duurt weken langer, weken meer stroom en de uitkomst is dezelfde, nl je bent strafbaar met een halve kg wiet in huis. Dus of je dat resultaat nu haalt met 1 of met 9, dat blijft gelijk. Alleen is het een stuk makkelijker en sneller met 9. En als er eentje afvalt moet je niet opnieuw gaan beginnen. Begin bv maar is ballen te plukken op die ene plant.

              Comment


                #13
                Die lamp is een groeilamp, niet bedoeld voor het bloeien. Het staat in de beschrijving.
                Op dezelfde site vind je ook bloeilampen. Of deze lampen goed zijn dat laat ik even buiten beschouwing.
                Met deze lamp zal je waarschijnlijk wel de eerste weken kunnen overbruggen. Daarna zal je voor meer watt moeten gaan. Bij mij schijnt er een 400watt aan echt vermogen(wel led) en ik haalde er 225gram af waar ik heel tevreden mee was. 1gr/watt is zeer goed resultaat wat ikzelf nog niet heb kunnen bereiken. Daarmee zeg ik niet dat jij het niet zal kunnen

                Comment


                  #14
                  neem 4 planten en maak een scrog en een betere lamp en je zal al een stuk verder geraken
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

                  Comment


                    #15
                    nu zie ik weer die lamp dat je post?
                    hoeveel mensen moeten je nu vertellen om gewoon een honderdtje te investeren in een lamp en kapje?...

                    gooi die spaarlamp weg man

                    Comment

                    Bezig...
                    X