5 Amnesia Haze onder 2 LED spectraboxen

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • QnQ
    Godlike Grower
    Lucky Member
    • Sep 2010
    • 26093

    #31
    Die zien er lekker groen uit.
    Ik weet niet hoeveel stikstof ze nog krijgen, die zou je misschien beter niet meer verhogen.
    Haze gaat dan nogal strekken en bij Amnesia zit het ook al in de genetica, dan kunnen ze nog flink de hoogte in gaan

    Van wie is deze Amnesia ?

    - ik heb je topic bij de kweekverslagen gezet en de titel aangepast, hoop dat dat oke is -
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment

    • Yasar
      Expert Stoner
      MemberLucky Member
      • Mar 2018
      • 81

      #32
      Dat is toch een vertekend beeld dat donker groen. Ze zijn echt mooi groen van kleur. Ze krijgen nu plagron bloom. Bijna de maximale hoeveelheid.

      Comment

      • Yasar
        Expert Stoner
        MemberLucky Member
        • Mar 2018
        • 81

        #33
        QnQ geen probleem. Moet toch proberen om wat betere foto's te maken.

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #34
          Haha, oke, maar de foto's is niks mis mee hoor, zolang we ze maar kunnen zien
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          • Yasar
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2018
            • 81

            #35
            QnQ Is het normaal dat de bladeren onder het scrognet vergelen omdat er nauwelijks licht komt? Van boven ziet er alles hartstikke gezond uit.

            Ik heb vandaag de maximale hoeveelheid bloei voeding gegeven. Temp lamp uit : 20 . Temp lamp aan: 25.5.

            Comment


            • QnQ
              QnQ commented
              Editing a comment
              Als ze weinig licht krijgen vergelen ze langzaam inderdaad.
              Lekker laten zitten, dan kan de plant ze nog even leeg eten voor ze die laat vallen.
          • Yasar
            Expert Stoner
            MemberLucky Member
            • Mar 2018
            • 81

            #36
            QnQ thnx man. Ik kom volgende week weer met een update.

            Comment

            • GanjaMan1
              Ultra Stoner
              MemberLucky Member
              • Oct 2011
              • 110

              #37
              Deze ga ik volgen! Ik kweek ook met een spectrabox van 180watt dus ben benieuwd.. ik heb wel de oudere versie de 4s pro..ben ook wat teleurgesteld door de opbrengst dus misschien ook een 2e byhangen..succes met de kweek!

              Comment

            • Yasar
              Expert Stoner
              MemberLucky Member
              • Mar 2018
              • 81

              #38
              GanjaMan1 thnx! Jij ook.

              Comment

              • Yasar
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2018
                • 81

                #39
                Bijna einde week 4. Gisternacht zijn een aantal toppen weer 4 cm gegroeid. Ik hoop dat de groei er nu bijn uit is want ik kan niet veel verder omhoog met mn lampen.

                Comment


                • Ipie
                  Ipie commented
                  Editing a comment
                  Is knakken of buigen geen oplossing?
              • Yasar
                Expert Stoner
                MemberLucky Member
                • Mar 2018
                • 81

                #40
                Zou kunnen maar liever niet. Ze hebben nog een beetje ruimte dus ik hoop dat ze stoppen met groeien nu

                Comment

                • Ipie
                  Ultra Grower
                  MemberLucky Member
                  • Feb 2016
                  • 2241

                  #41
                  Kun je mij dat niet leren?
                  Toppen in één nacht vier cm. laten groeien?

                  Comment

                  • Geodude
                    Bong Master
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 343

                    #42
                    Oorspronkelijk geplaatst door ganjagast
                    Leuke setup, ik ga meekijken.
                    Benieuwd naar de resultaten vd spectrabox. We hebben als het goed is ook nog geen afgeronde verslagen op het forum waarbij een spectrabox werd gebruikt.
                    Succes man!
                    Ik heb er 2 of 3 afgerond hoor

                    Comment


                    • ganjagast
                      ganjagast commented
                      Editing a comment
                      Forgive me Geo! Wist niet eens dat je Spectrabox gebruikte, ga zo even goed rondsnuffelen.
                  • Geodude
                    Bong Master
                    420 MemberMemberLucky Member
                    • Mar 2010
                    • 343

                    #43
                    Ik kijk naar mn werkerlijke stroomverbruik (spectrabox pro 4 180w)
                    Daadwerkelijk 120w daar draai ik met een mooie scrog 80of 90gr

                    Comment

                    • Yasar
                      Expert Stoner
                      MemberLucky Member
                      • Mar 2018
                      • 81

                      #44
                      Even weer een update. Bloeiweek 4 . De groei is er nu gelukkig uit. Mn rechtse spectrabox kon niet meer hoger , of ik moest van alles gaan aanpassen in de volle kast. Verder ziet alles er goed en gezond uit en nu maar hopen op dikke knoeperds.... 20180411_201548.jpg 20180411_202503.jpg 20180411_201533.jpg
                      Attached Files

                      Comment


                      • roller
                        roller commented
                        Editing a comment
                        als jij dezelfde easy rollers hebt als mij zit daar vanboven een knoop in , die eruit halen scheelt em weeral 10cm ofzo
                    • Flip Hasjkip
                      Wicked Grower
                      420 MemberMemberLucky Member
                      • Sep 2008
                      • 3595

                      #45
                      Goed bezig ! Worden mooie toppen als die dadelijk zijn dichtgegroeid.
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment

                      Bezig...