Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herer (Greenhouse Seeds) in scrog onder LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31

    Comment


    • Jack Spliff
      Jack Spliff commented
      Editing a comment
      Nee, ik had niet onmiddellijk een voorkeur en de keuze voor GHS is toevallig. Bij Sensi Seeds vind ik ze nogal prijzig. 95€ voor 5 zaadjes, terwijl de Jack Herer bij GHS 25€ voor 5 zaadjes is. Toch een heel groot verschil. Op seedfinder vind ik wel 18 leveranciers van Jack Herer....

    • groot
      groot commented
      Editing a comment
      Ja keuze is reuze... Sensi viel voor mij ook af om die reden. De verschillen vind ik groot tussen de verschillende Jacks. Daar waar Greenhouse Haze met Red Skunk is samengesteld is uit Haze, Skunk en NL#5. Beide overwegend Sativa vandaar. Maar goed we gaan het ervaren thx

    #32
    Ontkiemen: 4 dagen
    Groeien: 46 dagen
    Voorbloeien: 2 dagen
    Totaal: 52 dagen001_02-06-18_S.jpg












































    002_02-06-18_S.jpg














































    003_02-06-18_S.jpg















































    Barney's Farm - PROMO_small.jpg






















































    Tot de volgende update!

    Greetz,
    Jack

    Comment


      #33
      ziet er terug goed uit

      voorlopig genoeg zaadjes bij jouw om te kweken benieuwd naar de volgende zaadjes dat je zal doen
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #34
        Ontkiemen: 4 dagen
        Groeien: 46 dagen
        Voorbloeien: 6 dagen
        Totaal: 56 dagen001_06-06-18_s.jpg
        002_06-06-18_s.jpg















































        003_06-06-18_s.jpg

















































        Op naar een mooie bos bloemen!

        Greetz,
        Jack
        Attached Files

        Comment


        • groot
          groot commented
          Editing a comment
          Mooi compact gehouden, zien er gezond uit.

        #35
        Ontkiemen: 4 dagen
        Groeien: 46 dagen
        Voorbloeien: 11 dagen
        Totaal: 61 dagenDe tweede week onder 12/12 is halverwege. De voorbloei is nu overal duidelijk te zien, dus 4 ladies in the room.
        De geur begint heel lichtjes merkbaar te worden, maar nog niet voldoende om de filter te bevestigen. Kan nog wel ff wachten.
        Verder niet zoveel te melden.Er zijn geen symptomen van tekorten of overschotten voor zover ik kan zien.
        Ze krijgen nog om de 2 dagen 350ml regenwater, al dan niet gevoed met een EC-waarde van 0,7 - pH 6,1. Voeding is nog steeds groeivoeding (Canna Vega).
        001_11-06-18.jpg
















































        002_11-06-18.jpg
        003_11-06-18.jpg
















































        Pre-flowers
        004_11-06-18.jpg
















































        Tot de volgende update, folks!

        Greetz,
        Jack
        Attached Files

        Comment


          #36
          Ontkiemen: 4 dagen
          Groeien: 46 dagen
          Voorbloeien: 17 dagen
          Totaal: 67 dagenWeek 3, dag 3 onder de 12/12 cyclus voor de 4 Jacks. De voorbloeifase zit er bijna op, binnen een dagje of 2 ga ik de bloeidagen beginnen tellen.
          Sinds vorige update hebben ze om de dag 375ml regenwater + leidingwater gekregen (1200ml regenwater + 500ml leidingwater). De reden daarvoor is dat m'n regenwater bijna op is Een tijdje geleden geledigd omdat de ton vol algen en muggelarven zat. Sindsdien heeft het nog amper geregend.
          Maar goed, ze zullen niet uitdrogen Al mag het wel eens regenen, ff een stortbui zou geen kwaad kunnen
          Gisteren heb ik ze al eens een dosis CannaBoost gegeven (1,5ml/1700ml). Verder is het nog groeivoeding 2 x per week of gewoon aangezuurd water.
          De Jack linksboven blijft klein tov de rest. Maar ziet er voor de rest prima uit. Deze gaf ik ook wekelijks netelgier mee, daar ga ik nu mee stoppen.

          Het net raakt langzaamaan vol en de pruikjes beginnen zich te ontwikkelen.
          001_17-05-18 s.jpg








































          002_17-05-18 s.jpg








































          003_17-05-18 s.jpg









































          004_17-05-18 s.jpg









































          Tot binnen enkele dagen voor het vervolg!

          Greetz,
          Jack

          Comment


            #37
            Het staat er weer lekker bij Jack.
            Erg veel regen hoef je deze maand niet te verwachten.

            Leuke nieuwe soortjes erbij ook
            Die ene ken ik
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Jack Spliff
              Jack Spliff commented
              Editing a comment
              Thx! Het ziet er inderdaad naar uit dat het droog zal blijven. Dan wordt het leidingwater tot de volgende bui.
              Die foto van de Acapulco Gold ziet er alvast veelbelovend uit, maar das nog niet voor onmiddellijk. Hierna volgt Pineapple Chunk & Crimea Blue. Zal 3 x Pineapple en 1 x Crimea Blue worden vanaf half juli ongeveer.

            #38
            Ik kijk even mee Jack, ben nieuw hier.
            Je vorige verslag was geweldig.
            Als je een tap in je regenton schroeft vanonder, heb je dan nog steeds last van die beestjes in je ton?
            Ben namelijk van plan om ook een regenton te gaan gebruiken, maar heb weinig zin om straks larven in m'n tentje te gaan mikken

            Echt te gek dat je die deal met Barney's heb gemaakt!
            Steek em op steek em in, je mond, en begin...te smoken, roken...

            Comment


            • Jack Spliff
              Jack Spliff commented
              Editing a comment
              Hey HighHigh en welkom!
              Er is inderdaad een systeem dat je kan bevestigen tussen de regenpijp en het deksel van de regenton. ff opgezocht en dit bedoel ik https://www.bol.com/nl/p/vulautomaat...6itm_role%3Din
              Dit ga ik me nog aanschaffen. Nu is het een open ton waar de regenpijp op uitkomt. Ik probeer het wel wat af te sluiten met 'n zak, maar dat lukt nooit helemaal zonder deksel. Maar als ik het deksel er op wil laten heb ik zo'n stuk nodig voor tussen de regenpijp. pfoe wat 'n uitleg
              Die deal met Barney's was (is) geweldig voor me. Ik maak sowieso foto's en als die dan nog wat opleveren is dat mooi meegenomen.

            • HighHigh
              HighHigh commented
              Editing a comment
              Ik heb zelf gewoon zo'n 220 liter open top drum, ga een gat zagen in het deksel waar de regenpijp in komt en aan de onderkant van de drum draai ik een tapkraantje. Die larven liggen toch bovenop?

            • Jack Spliff
              Jack Spliff commented
              Editing a comment
              Die larven lijken me zowat overal te zwemmen...

            #39
            Muggenlarven gaan dood als je ze bij je plant giet.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • Jack Spliff
              Jack Spliff commented
              Editing a comment
              Ja, dat is wel waar. De grond is te droog en ze sterven. Maar die algen ruiken zo voos
              En in de Lage Landen regent het toch genoeg...maar nu is het juist de droogste juni sinds 30 jaar

            #40
            Ontkiemen: 4 dagen
            Groeien: 46 dagen
            Voorbloeien: 18 dagen
            Bloeien: 4 dagen
            Totaal: 72 dagenhttps://www.remonutrients.com/produc...ro-grow-bloom/ Als iemand ervaring heeft met deze voedingslijn, laat maar weten wat je ervan vindt.

            En zo staan de Jack's er momenteel bij. Voor zover ik zie redelijk goed
            001_22-06-18.jpg













































            002_22-06-18.jpg













































            003_22-06-18.jpg













































            004_22-06-18.jpg













































            005_22-06-18.jpg













































            006_22-06-18.jpg













































            007_22-06-18.jpg













































            Zo, dat was 'm weer. Tot de volgende update!

            Greetz,
            Jack

            Comment


              #41

              Comment


                #42
                BackYardPlant , de Peyote Cookies zijn een kruising tussen de Peyote Purple & de Cookies Kush. Ach ja, het beestje moet 'n naam hebben
                De smaak zou volgens Barney's zoet, tropische guava, verse koffie en vanille zijn. Hoe ze die smaken er allemaal uithalen is voor mij ook een raadsel
                Het is een indica dominante soort (95% indica) met een bloeiperiode van 7-8 weken.
                De start van deze kweek zal waarschijnlijk nog ff duren. Na deze Jack Herer kweek wordt het zeer waarschijnlijk Pineapple Chunk & Crimea Blue. Beiden hebben een bloeiperiode van 55-60 dagen en genetisch bestaan ze uit 80% indica/20% sativa. Dus ik vermoed (hoop) dat deze ongeveer gelijk zullen opgaan.
                Deze zal half juli ergens van start gaan.
                Daarna wordt het Amnesia Kush (Dinafem) & Acapulco Gold (Barney's Farm). Dezelfde redenering. Beide sativa dominant (70% sativa/ 30%indica) en een bloeiperiode van 60-70 dagen. De kweek daarop volgend zou wel eens Peyote Cookies kunnen worden, maar dan zijn we al een jaar verder. Tegen dan heb je ze misschien zelf al gezet

                Comment


                  #43
                  Gaat nog steeds erg lekker ! Net weer vol, mooi groen, wordt weer een mooie kweek
                  Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                  Comment


                    #44
                    Ziet er goed uit Jack

                    Comment


                      #45
                      Netjes!

                      Comment

                      Bezig...
                      X