Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Jack Herer (Greenhouse Seeds) in scrog onder LED

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    Dat ziet er mooi uit!

    Comment


      #62
      Na 77 dagen 12/12 (59 bloeidagen) is de pheno geoogst. Ik schat 20-30% amber, de rest milky.
      De klus was in een halfuurtje geklaard. Nat gewicht weeg ik niet, maar de 2 dikke buds toch eens op de weegschaal gelegd en ze wogen elk rond de 50 gram.
      Het resterende trio mag nog eventjes verder rijpen.
      001_16-08-18.jpg
















































      002_16-08-18.jpg003_16-08-18.jpg













































































































      De volgende update zal voor na het oogsten van de rest zijn. Tot dan!

      Greetz,
      Jack

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ik denk dat je ongeveer 15% droog gewicht overhoudt.

      #63
      Netjes geknipt. Dat ziet er erg goed uit.

      Je weet dat je met dat fotoapparaat niet meer door de douane komt eh?
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • Jack Spliff
        Jack Spliff commented
        Editing a comment
        Thx! Gelukkig verwijder ik steeds de gemaakte foto's onmiddellijk van de sd-kaart

      #64
      3 dagen later was het dan toch tijd om de resterende 3 Jack Herer's te oogsten. Deze hebben 80 dagen in de 12/12 cyclus gestaan en 62 echte bloeidagen gekregen.
      De herma bevatte heel wat zaad, wat ik dus al had gezien. Veel kleine, lagere, buds van deze plant heb ik bij het knipafval versneden want daar zaten de zaden. Afwachten of er in dikkere buds al dan niet zaad zit. Waarschijnlijk wel....De andere 3 zijn redelijk vrij gebleven van zaad. Al valt dat ook nog af te wachten.
      Maar goed, al wat ik oogst is ook enkel voor mij. Dus niemand kan klachten hebben

      001_19-08-18.jpg
















































      Onderstaande foto was de herma.
      002_19-08-18.jpg















































      003_19-08-18.jpg

















































      En de droogkast is weer gevuld Er is ook nog wat knipafval voor kief van te maken.
      004_19-08-18.jpg
















































      Binnen een weekje, waarschijnlijk wat vroeger, ga ik de buds in potten steken en het geheel eens wegen.

      Alvast iedereen bedankt voor de comments tussen de updates door en voor het meevolgen van deze kweek!

      Greetz,
      Jack

      Comment


        #65
        Ziet er goed uit, jammer alleenvan de zaden maarja ik heb gehoord dat jack herers snel herma worden.
        Mooie toppen iig!
        benieuwd naar het gewicht haha, waar heb je trouwens die clipjes gekocht om ze aan op te hangen?

        Comment


        #66
        Alle buds zijn ontdaan van de grote takken en in weckpotten gestopt om te curen. Het totaal gewicht was 127 gram.
        Ik had wel wat meer verwacht van de Jack Herer, maar met een herma in de zaal die 2 planten heeft bevrucht is dit het gevolg. Het zijn vooral de kleine lagere buds die de zaden bevatten.
        Eenmaal een bloem bevrucht gaat ze de energie steken in het produceren van zaad, met als gevolg dat er veel minder energie gaat naar de bloem.
        De grote pluspunten zijn de smaak en de effecten. De pheno indica heeft een vollere smaak dan de andere en een meer bodystoned effect.
        Een aardse, licht citrusachtige kushsmaak is zowat de beste beschrijving dat ik uit m'n mouw kan toveren. Ik vind het nog steeds erg moeilijk om weedsmaken te beschrijven.
        Met het knipafval heb ik nog niks gedaan. Een dezer dagen wat kief van maken.

        Zou ik deze strain nog eens zetten? Misschien wel, maar dan van een andere breeder. Ik denk dan aan Sensi Seeds.
        Maar voorlopig heb ik nog voldoende zaden van verschillende strains om deze hobby nog een tijdje verder te zetten.
        001_23-08-18.jpg











































        002_23-08-18.jpg












































        En ik ga gewoon verder met de Bubba's Gift van Humboldt https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...crog-onder-led

        Greetz,
        Jack

        Comment


          #67
          Toppen zien er mooi uit,
          Heb je welleens de bedrocan van bedrocan gerookt?
          de 22% wiet van hun zegmaar,
          dat is jack herer van sensi.
          Ik moet eerlijk zeggen dat ik en een hoop andere de smaak daar niet geweldig van vinden.
          ik vind het ook moeilijk om te beschrijven maar did is heel erg aards en muf.
          alsof die een aantal jaar in een oude stoffige houten kast heeft gelegen.
          Misschien komt dat door hun manier van kweken of de gammastraling en word ie bij jou wel lekker je weet hiet niet :p
          maar ik persoonlijk vind het niks.

          Comment


            #68
            het enige dat ze nog moeten kunnen uitvinden is een chear kop hier op het forum zodat we eens kunnen proeven van elkaars oogst
            zouw heel handig zijn en ook makelijker om te zeggen of je ze ook zelf eens wilt zetten

            minder opbrengst als gewoonlijk JS door de zaadvorming maar denk wel dat het terug een lekker rokertje gaat zijn
            jack herer heb ik altijd graag gerookt net zoals de hollandse hoop maar deze moeten allemaal zo lang staan in bloei
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment

            Bezig...
            X