Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x polar expres autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Blijf je volgen, hoop echt het beste,

    Succes

    Comment


    • Onetime94
      Onetime94 commented
      Editing a comment
      Dankjewel

    #17
    Dag 11
    de bladeren groeien snel. Ik kan nu geen foto maken want ze staat in het donker.
    Vandaag 3 whiskey glazen water gegeven. Ze staat goed nat en zal morgen een dagje overslaan met water.
    Bij de laatste keer water geven weer 1/100 hydrogen proxide toegevoegd. Bijzonder om te zien dat de spinnetjes in de aarde gelijk naar boven komen en beginnen met het maken van webben.
    De verbranding van de plant is niet hersteld maar wel opgehouden. De nieuwe bladeren zijn mooi groen. Morgen volgen nieuwe foto,s

    Comment


      #18
      Dag 13.

      2 dagen geen water gegeven. Helaas is de grond nog vochtig.

      bladeren gaan wel redelijk goed begon met. 2. Toen 4,6 nu komen er ineens 4 bij dus 10 totaal.

      Mischien op de foto niet goed zichtbaar maar er zijn nu 4 nieuwe mini bladeren die morgen duidelijk zichtbaar moeten zijn

      Mooi aantal voor de lengte van de plant.
      Attached Files

      Comment


        #19
        2 Dagen geleden : Heb vandaag een vol whiskey glas water gegeven en ze krijgt er zo nog eentje.
        Gisteren, dag 11 : Vandaag 3 whiskey glazen water gegeven.
        Vandaag, dag 13 : 2 dagen geen water gegeven.



        Ik vind het allemaal mooi hoor, alleen hier en daar raak ik even in de war.
        Het is vrij simpel, als ze nat staan : Geen water geven. Ook niet een beetje.

        Bij langdurig natte grond is er grote kans op wortelrot.
        Daar merk je nu nog weinig van, behalve dat de groei achterblijft, maar over bijvoorbeeld een week kan dat ook nog problemen geven.
        Stamrot staat ook om de hoek. De grond tegen de stam mag helemaal droog, kurkdroog worden, de hele kweek, dat is geen probleem, juist niet.

        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #20
          Dag 14

          de plant heeft nu 12 bladeren totaal.
          is 5.5 cm hoog en 4,2 cm breed

          ik had dag 12 overgeslagen vandaar de verwarring met de dagen.

          Vandaag dag 3 zonder water. De aarde is nog steeds nat .maar ze lijkt vrolijk en de verhoudingen zijn perfect. Dit is mijn eerste plantje die niet strekt in het begin van de kweek.

          Mischien geef ik vanavond wat water met waterstof peroxide. Om wortel rot preventief tegen te gaan

          Attached Files

          Comment


            #21
            De komende twee weken ben ik toch erg benieuwd!?!

            Succes voor de verdere ontwikkeling!!

            Comment


              #22
              Goedemiddag. Gister avond eindigde ik op een verjaardag kon geen foto meer maken maar hier volgt de update van dag 16

              dag 15 een kopje water met 1/10 waterstof peroxide gegeven.

              vandaag dag 16 de aarde oogt mooi droog twijfel om nu of vanavond een beetje water te geven
              Attached Files

              Comment


                #23
                Help

                zoals je ziet op de foto,s van vanmiddag zijn de nieuwe bladeren mooi groen.

                alleen er is iets gebeurd 1 nieuw blaadje is volledig bruin verkleurd.
                Attached Files

                Comment


                • Jack Spliff
                  Jack Spliff commented
                  Editing a comment
                  Ik denk dat ze toch nog wat te nat staan. Water geven doe je nauwkeurig en niet met zoveel glazen dan eens en dan zoveel glazen.

                #24
                Gewone potgrond en 'niet'' allerlei toevoegingen en ''zeker niet overpoten die afjes'', ze hebben nog maar drie weken groei zo ongeveer op dit moment van de vijf weken totaal!! (maar dat had je het al eerder gezegd dacht ik.....) Dus reken maar uit wat je gaat overhouden...............

                Ik houd mijn hart vast.............................
                Last edited by Ipie; 2 May 2018, 19:43.

                Comment


                  #25
                  Het kwam door de lamp vandaag zijn ze nog meer verbrandt. Maar ik heb de lamp wat hoger gehangen hoop dat ze zich nog kan herstellen. Moet ik de verbrande bladeren eraf knippen of laten zitten ?

                  Comment


                    #26
                    Of ze verbrand zijn kan ik hier vandaan niet beoordelen, lekker laten zitten zijn een fabriekje voor je plantjes......

                    Comment


                      #27
                      Dag 18.

                      ik baal erg van de verbrande bladeren. Maar ze komt er wel bovenop. Helemaal met het lekkere weer vandaag

                      Attached Files

                      Comment


                        #28
                        Nog steeds dag 18.

                        heb een koffie kopje water met waterstofperoxide kalium en fosfor gegeven zo te zien vindt Ze het lekker
                        Attached Files

                        Comment


                          #29
                          Tja, zou aan de foto kunnen liggen hoor, ik zie meer dood dan leven...
                          Ik zou direct stoppen met waterstofperoxide kalium en fosfor in dit stadium van een afje.
                          Het heeft nog maar drie weken groei te gaan, wil je niet depressief maken, ben benieuwd?

                          Misschien dat je er nog wat wiet af kan halen...

                          Sterkte!

                          Comment


                            #30
                            Als ik jou was zou ik opnieuw zaaien. Deze kan je nog houden om te zien hoe het verloopt. Kan nog goed komen hoor, maar omdat het een afje is weet ik het niet goed.
                            Met 1 plantje moet alles goed verlopen want je hebt geen back-up.

                            Comment

                            Bezig...
                            X