Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1x polar expres autoflower

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #32
      Bedankt voor jullie reacties!

      Dag 20 nieuwe bladeren zien er gezond uit.
      Vandag een beker vol met warm water plus h202,kalium en fosfor
      Attached Files

      Comment


      • Jack Spliff
        Jack Spliff commented
        Editing a comment
        En hoe warm was dat water? En hoeveel ml was er in die beker? En waarom nu extra kalium & fosfor?

      • Gozah
        Gozah commented
        Editing a comment
        Naar welke blaadjes kijk jij ? Ik zie namelijk geen enkel gezond blad. Of ik heb een andere foto voor me.

      #33
      Gelukkig heb ik jou niet als huisarts al kun je nog z'n aardige vent zijn.............

      Comment


        #34
        Attached Files

        Comment


          #35
          Een baby heeft ook eten nodig. Die krijgt om te beginnen 30 cc melk. Die prop je ook niet vol met spinazie en biefstuk omdat daar zoveel voedingsstoffen inzitten.

          Je plant heeft in het begin nauwelijks iets nodig, je hebt al vlug een overschot met alle gevolgen van dient. Water en licht volstaat om uit te groeien tot een mooie plant.

          Maar goed, dat heb je nu al genoeg te horen gekregen, je moet maar zien wat je met de raad doet. Met kweken kun je het beste denken less is more.

          Als vergelijking, 4 plantjes op 29 Maart ;

          B7B5A5CE-62B7-497E-879D-72EEC9ACFD68.jpeg4FE6D7EA-DB13-43B7-965B-09C67928740D.jpeg
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #36
            [QUOTE=Flip Hasjkip;n1329525]Een baby heeft ook eten nodig. Die krijgt om te beginnen 30 cc melk. Die prop je ook niet vol met spinazie en biefstuk omdat daar zoveel voedingsstoffen inzitten.

            Je plant heeft in het begin nauwelijks iets nodig, je hebt al vlug een overschot met alle gevolgen van dient. Water en licht volstaat om uit te groeien tot een mooie plant.

            Maar goed, dat heb je nu al genoeg te horen gekregen, je moet maar zien wat je met de raad doet. Met kweken kun je het beste denken less is more.

            Als vergelijking, 4 plantjes op 29 Maart ;

            B7B5A5CE-62B7-497E-879D-72EEC9ACFD68.jpeg4FE6D7EA-DB13-43B7-965B-09C67928740D.jpeg

            Comment


              #37
              Ik denk dat LR2 nog veel van kan leren van dit topic.......
              Last edited by Ipie; 10 May 2018, 08:39.

              Comment


                #38
                Ik houd me hier buiten.. Onetime heeft zijn manier gevonden en lijkt daar niet van te willen afwijken. Da's prima zo.
                Zelf zou ik het anders doen, maar daar wordt niet om gevraagd.
                Een wijs man zei ooit: Als je iets niet kunt vinden over wiet kweken, dan wil je het blijkbaar niet graag genoeg weten.
                Rommeltopic. Buiten2016. Buiten2015. Buiten2014.

                Comment


                  #39
                  Oorspronkelijk geplaatst door LR2 View Post
                  Ik houd me hier buiten.. Onetime heeft zijn manier gevonden en lijkt daar niet van te willen afwijken. Da's prima zo.
                  Zelf zou ik het anders doen, maar daar wordt niet om gevraagd.
                  Je hebt ook helemaal gelijk!!
                  Prettige dag!

                  Comment


                    #40
                    Blijf je ons op de hoogte houden........

                    Comment


                      #41
                      Jammer dat er niet meer gereageerd wordt aan de overkant!
                      Maar ja, dat vermoeden had ik al................................................ .....

                      Comment


                        #42
                        Yeah, hoe staan ze erbij Onetime94 ?
                        Heeft het nog wat geholpen dat je de pH bent gaan controleren ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #43
                          Heyy was de inloggegevens vergeten. maar volgende keer inderdaad gelijk in de juiste pot stoppen verder gaat het plantje wel redelijk ben benieuwd hoe vol de toppen worden heb nieuwe waterstof peroxide besteld
                          Attached Files

                          Comment


                            #44
                            Jouw plantjes Zien er mooi uit!

                            Comment


                              #45

                              Comment

                              Bezig...
                              X