Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Girl Scout Cookies onder DIY Led Strips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Groeispurt ziet er volgens mij lekker uit

    Comment


    • Stonerr
      Stonerr commented
      Editing a comment
      Die gaan goed!

    • SmokingJoop
      SmokingJoop commented
      Editing a comment
      DIe gaan wel lekker zo te zien. Benieuwd hoeveel je er af haalt straks

    #32
    Die gaan lekker ! Tevreden van je verlichting ?

    Comment


    • Bringdown
      Bringdown commented
      Editing a comment
      Wat ik ervan denk is niet zo boeiend, de plantjes lijken het lekker licht te vinden

    #33

    Comment


      #34
      groot Ding was meer rond de 200 uiteindelijk, maar dit is meer een bloeilamp op 3000k.
      Het spektakel begint nu pas.

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        In de volle bloei niet meer nee, echter tijdens de groei viel het me ook al op maar de plant ziet er wel voller uit. (ik vergelijk met de MARS op dit moment )

      • Bringdown
        Bringdown commented
        Editing a comment
        Volgens mij ben ik veel te conservatief geweest in het begin met licht, 60~100cm boven de plant, volgende groei ga ik op 40 zitten en kijken wat dat veranderd.

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Ik zou het zelf ook zo hoog hebben gehangen aangezien ik denk dat je met het aantal wattage die je trekt -de afstand wel voldoende zou wezen. Ik kijk en leer. Ben wel echt benieuwd wat je DIY je gaat opbrengen man

      #35
      En we bloeien lekker door

      Comment


        #36
        ziet er goed uit

        Comment


          #37
          En we gaan verder, begin van week 3 bloei
          Paar bladeren krijgen rare rode nerf, maar zie het ook op de pagina van deze soort, dus ik neem aan dat het hoort.





          Comment


            #38
            En we zijn weer wat verder

            De middelste plant is wat lichter dan de rest, ga ik de voeding ietsje van ophogen.
            De geur komt al lekker door!






            Comment


            • ganjagast
              ganjagast commented
              Editing a comment
              Mooie planten, Mooie foto's! Wat wil GG nog meer zo op een zondag middag

            #39
            zijn al prachtige planten geworden
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #40
              Prachtige plantjes leuk verslagje!
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

              Comment


                #41
                Gaan goed op je diy lamp!

                Comment


                  #42
                  En omdat ie er mooi bijstaat

                  Comment


                    #43
                    Je kan er veel dichter op met die strips. De afstand tot het gewas doe ik zelf ik niet hoger dan de afstand tussen de strips. Je kunt zelfs tot half die afstand dalen.

                    Dus als je strips 10cm uit elkaar zitten (hart op hart) dan kan je ze tussen de 5cm en 10cm boven de planten hangen.

                    Als is het wel lastig als ze er in de groei zo dicht op zitten, want dan groeien ze steeds tegen de lamp aan. Al kan dat ook niet echt kwaad. Ik had wat vlekjes in het blad, maar dat blad is na een paar weken toch helemaal onderin verdwenen.

                    Het scheelt echt een hoop licht, want je verliest anders veel op de wanden.

                    Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                    Comment


                    • Wietefras
                      Wietefras commented
                      Editing a comment
                      Jij hebt wel veel meer strips hangen dan ik, maar ik schat dat er in totaal zo'n 500umol/s van die lamp af komt .

                      Je tent is 60x90? Reken op nog wat wandverlis en dan kom je iets over de 800umol/s/m2 uit als je er heel dicht op zit. Op zich zou dat prima moeten kunnen.

                      Dan is alleen de uniformiteit van de lichtverdeling nog belangrijk en het licht van die strips verdeelt zich heel snel al goed over het oppervlak.

                      Zoals gezegd, bij mij groeien ze soms zelfs tegen de lamp aan en afgezien van her en der een brandplekje hebben ze nergens last van. Beetje vergelijkbaar met TL/T-neon buizen zeg maar.

                    • Bringdown
                      Bringdown commented
                      Editing a comment
                      Tent is 60x120, 10 strips verspreid over 100cm + overhang, is niet heel veel loze ruimte naast je kan mooi zien wat nog wel en geen licht krijgt idd, maar de plant lijkt het best mooi te regelen.

                    • Wietefras
                      Wietefras commented
                      Editing a comment
                      Ok, dan moet het zeker veel lager kunnen.

                    #44
                    Wietefras lager dan dit durf ik niet met die top rechts

                    Lijkt op de fotos best veel nog, maar tis maar 10cm :X

                    Comment


                      #45
                      Heh, watje

                      Misschien meer voor een volgende ronde om echt kort erop te gaan. De planten passen zich tijdens de groei nog aan aan het licht. Als je ze nu ineens nog een bak extra licht gaat geven is wellicht ook geen goed idee.

                      Weet niet of je links nog wat kan zakken, maar ik hang zelf mijn armatuur ook wel wat schuin als ze zo zo'n verloop hebben

                      Lopen verslag: McPurple S1 Fem van Forum Genetics op DWC met GHE FloraNova onder 400W Cree COBs

                      Comment


                      • Bringdown
                        Bringdown commented
                        Editing a comment
                        Das een goeie, volgens mij hing de lamp zo'n 80 cm boven de zaailingen, geen wonder dan die eerste fanbladeren zo gigantisch waren
                    Bezig...
                    X