Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

3x Girl Scout Cookies onder DIY Led Strips

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    zalig lekker drogen die handel! wat een dikke stammen ook! benieuwd naar je opbrengst !

    Comment


      #77
      Mooie toppen... Ik ruik ze hier! Je planten zijn ook compleet leeggetrokken. Wat zal jij een lekker zacht rokertje hebben straks. Mooie kweek!

      Comment


      • Bringdown
        Bringdown commented
        Editing a comment
        Als je de fanbladeren bedoelt, die had ik er al afgehaald, heb de suikerblaadjes lekker laten zitten omdat het anders misschien wat te snel droogt in deze hitte.

      • Vluggejapie
        Vluggejapie commented
        Editing a comment
        Ik doelde op het feit dat het blad helemaal geel getrokken is. Daar zitten minimale hoeveelheden chlorofyl in. Dus een lekker zacht op de keel wietje.

        En idd het zal snel drogen met deze hitte. Ik droog ook het liefst met suikerblad eraan, vanwege het opslaan van knipafval voor eventuele hasjolie.

        Heb nog wat potten buitenwiet van vorig jaar, nog wat potten knipafval en als ik dit jaar weer oogst dan gooi ik het knipafval daarvan er ook bij om eens te proberen aho te maken.

        Lijkt me wel leuk, ook voor in de verdamper.

      #78
      En zo zie ik ze het liefst
      Nice Harvest met de led strips men Geniet ervan!
      Ad usum proprium!

      Comment


        #79
        Drogen ging ook wat harder dan verwacht, maar dat kan ook niet anders met deze temperaturen

        203 gram in de potten, 43 gram aan knip.
        Zit ik toch net rond de gram per watt, en met deze kleine plantjes en wat watermissers ben ik daar eigenlijk best verbaasd over.




        Comment


          #80
          Mooi man! Das genieten met volle potten, schitterend!
          2015 - Santa Maria binnen en buiten eerste keer
          2016 - Greyvol's buitenkweek
          2017 - Santa Maria van Space Cees

          Comment


            #81
            laat het smaken ! begin toch te twijfelen of ik ook geen ledstrip armatuur zou maken. Zijn er dingen die je aan je lamp zou verbeteren/veranderen als je 'm opnieuw zou maken ?

            Comment


            • Bringdown
              Bringdown commented
              Editing a comment
              Ik zou de electronica doorlussen en niet zoveel overdenken, lichtverdeling, hoeveelheid en temperaturen zijn prima.

            #82
            Mooie opbrengst laat het je smaken!
            Ad usum proprium!

            Comment


              #83
              Da's een prachtig resultaat, ziet er heerlijk uit! Ben je tevreden over de girlscout cookies? Het is een pittig rokertje of niet dan? Zalig wietje vind ik het.

              Mooi resultaat en een zeer nette kweek, petje af.

              Comment


              • Bringdown
                Bringdown commented
                Editing a comment
                Nou is dit de derde soort wiet die ik ooit geprobeerd heb, maar het is bij verre de lekkerste wiet die ik ooit heb verdampt, alles is grappig, eten is heerlijk, altijd trek, zit hier de hele avond met een dikke grijns op mn bek en ik zit nog maar aan het knipafval terwijl de toppen lekker liggen te curen. En inderdaad, wat is pittig, een goeie waterpijp sessie en de lichtjes gaan uit.

              • Vluggejapie
                Vluggejapie commented
                Editing a comment
                Haha heerlijk! Daar doe je het uiteindelijk voor. Geniet ervan!

              #84
              Mooi verslag en een mooie opbrengst! Wat moet je nog meer?
              Vapers 2de Hydro avontoor (actief)
              Vapers Hydro avontuur (voltooid)

              Comment

              Bezig...
              X