Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 * Strawberry Cake / 2 * Mazari Grape / 2 * Blue Mountain Durban / 2 * OG Kush

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Bedankt voor de antwoorden. Bv onderin de tent is het aanzienlijk koeler. Zit constant rond de 24.

    Denk dat het langzaam aan wel tijd wordt om te oogsten. Vind nagenoeg alle trichomen milky wit maar volgens m'n vriendin zijn de meeste bruin.

    Had verwacht aanzienlijk eerder te oogsten in ieder geval. De bladeren verkleuren al een tijdje en spoel bijna 3 weken nu. Enkele dames zakken door hun hoeven.

    IMG_20180905_204324.jpg IMG_20180905_204329.jpg IMG_20180905_204335.jpg

    Comment


      #32
      very nice, dat wordt een monsteroogst!

      Comment


        #33
        dat word idd mooi oogstje ik wacht tot 30% van mijn trichomen amber zijn
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #34
          Ziet er goed uit!
          Ad usum proprium!

          Comment


            #35
            In verband met vakantie, ziekte en benodigde kniptijd is het er nog niet van gekomen om deze af te ronden.

            Het ligt al meerdere weken om. Valt helaas tegen, niet qua opbrengst, maar wel qua wiet zelf.

            Heb helaas geen weegschaal dus heel ruw:

            OG Kush: 1 * 1,5l wekpot en 1 * 0,5l ongeveer 3/4 vol.
            Blue Mountain Durban: 1 * 1l + 1 * 0.5l
            Strawberry Cake: 1 * 1l + 1 * 0.5l
            Mazari Grape: 1 * 0.75l + 1 * 0.5l

            Droog en nokkie vol wel te verstaan. Qua hoeveelheid vind ik het zeker niet tegenvallen, durf niet te schatten hoeveel gram (iemand ervaring wellicht? ). Van de wiet worden we niet stoned, voel wel iets, maar niet bepaald veel. Slaap er wel redelijk goed op, CBN(?) zal er dus wel genoeg in zitten maar THC lijkt geheel te ontbreken. Nu hebben ze en heel erg lang gestaan en is het heel heet geweest en wellicht erger, ze zijn ook deels bevrucht blijkbaar. Vooral de OG Kush bevat veel zaad, de blue mountain durban aanzienlijk minder, maar nog steeds redelijk wat. De andere 2 soorten vallen wel mee, pas 1 of 2 zaadjes in tegen gekomen en er is al redelijk wat gerookt.

            Heb nu echt geen idee of de slechte kwaliteit de hitte, bevruchting of dat ze zo lang gestaan hebben is geweest.

            De volgende kweek zit er al weer in en staat al op bloei inmiddels. Wordt:

            3 * Girl Scout Cookies (huismerk wietzaadjes.nl)
            + restje van de vorige keer aan zaad (van dit verslag)
            1 * Blue Mountain Durban
            1 * Mazari Grape
            1 * Strawberry Cake
            1 * OG Kush

            Had ook nog een nightshade van Barney's Farm. Die heeft het helaas niet gehaald. Best ironisch, enige zaadje wat ik heb gehad dat groots geadverteerd wordt met 'super kiem krachtig', waarbij ik nog dacht wat boeit dat, die zaadjes in de wiet van de coffeeshop doen het toch ook - komt niet uit .

            Hoop dat de nieuwe lading ons wel stoned krijgt en dat het knippen wat sneller gaat. Zo'n 4-5 uur per plantje nodig gehad, wellicht iets veel te perfectionistisch, maar was ommenabij een werkweek aan uren aan het knippen dus. Shop leek ineens niet zo heel duur meer .

            Bedankt voor jullie feedback - volgende keer lever ik wat beter resultaat hoop ik. Heb de tent van het weekend overigens nog helemaal schoongemaakt, verder ook geen idee of dat het feit dat de planten met het meeste zaad wellicht niet geheel toevallig het dichtste bij de lucht ingang staan - ze stonden daarbij ook allen naast elkaar.
            Last edited by SmokingJoop; 15 October 2018, 19:01.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Na een bevruchting stopt de plant alle energie in de zaadproductie, en dat ze dicht bij je ingang staan kan er zeker mee te maken hebben.
          Bezig...
          X