Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

9x White Widow onder 560 G LED 560

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    9x White Widow onder 560 G LED 560

    Korting op 420shop
    Hey medestoners !

    Ik ben nieuw op dit forum en ben van plan om aan mijn eerste binnenkweek te beginnen. Heb al veel opgezocht op het internet maar is en blijft 1e keer binnen dus kan alle feedback gebruiken!

    Zoals in de titel vermeld gaat het om feminized white widow, zaden van het merk Royal Queens seeds.

    Dit is nu te opstelling:

    - De Bonanza G Kit 560 LEDs 1m2
    - 9 potten van 11 liter
    - Plagron Batmix

    Ze staan nu 2 weekjes voor te groeien onder de witte stand van de lamp samen met de blauwe.

    Zit eraan de denken om nog een week voor te groeien en dan over te stappen op de overgangsfase

    Ik ga vanaf nu alles uploaden wat er met de dames gebeurd
    Last edited by Amateur99; 22 July 2018, 22:38. Reden: Prijs de heer rook wat meer

    #2
    foto
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.
    Last edited by QnQ; 23 July 2018, 07:50.

    Comment


      #3
      Ze staan nu in 2 literpotten,ze zijn al 1 keer verpot en gaan van de week in de 11 literpotten, dan na een paar dagen op 12/12

      Comment


        #4
        succes ermee
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5
          hoi amatur99 ziet er mooi uit maar dit is hier wel buitenkweek ge zit op het verkeerde topic dit is het er aan te zien dat je een amateur ben grts djw4
          Topic:djw 4 buitenkweek bleuberry en nog wat andere planten

          Comment


            #6
            Ik heb je topic even verplaatst naar de binnenkweek
            Succes!
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Mogguhh

              Dank jullie wel ik zal Mn best doen
              Ik ga als de planten overgepot zijn de eerste keer voeding toevoegen, aangezien ik onder LED kweek wil ik vandaag LED protect halen tegen het verbleken van de bladeren.

              Is er iemand met ervaring met deze voeding?

              Grtz Amateur

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                gebakken lucht. Niet kopen, overbodig.

              #8
              Hey succes met je kweek!
              Ik zie precies een schoen liggen in kweekruimte?
              Het ligt er nogal slordig.. dat is geen goed begin, probeer alles zo proper mogelijk te houden,
              een kweektent is een broedhok waar allerlei ongewenste bezoekers zich prima in thuis voelen...
              Dus hoe beter je de boel net houdt, hoe groter de kans op succes

              Comment


                #9
                philly haha ja dat klopt, die houd iets tegen waar mn ventilator op staat zodat het zooitje niet omvalt

                Zal het vandaag even op orde maken

                Comment


                  #10
                  Zo net even gedaan ziet er voor mijn gevoel ook een stuk beter uit zo, geen schoenen meer

                  Wortels waren goed ontwikkelt dus heb ze in de 11 liters gezet

                  Comment


                    #11
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #12
                      Tegen het verbleken van de toppen moet je gewoon zorgen dat de led niet te dichtbij hangt.
                      Die speciale voeding is te duur voor wat het is, 50 euro voor een liter, manmanman.....
                      Er staat ook een reclame-artikeltje over op cnnbs, dan weet je het wel.

                      Als je een half aspirientje (de echte met acetyl-salicylzuur) bij een liter water doet, heeft dat hetzelfde effect bij planten die een beetje sukkelen. (gratis tip)
                      Met een complete all-in-one-voeding zoals bijv. Atami bcuzz 1 component van een tientje ben je al beter af.
                      Hou je 40 euro voor aspirientjes.

                      Overpotten werd wel tijd ja, sommige werden al behoorlijk geel.
                      Aight, op naar toppen.


                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                        #13
                        Dat ziet er al veel beter uit Ik zie dat je nu alle potten gelabeld hebt? ALs het toch allemaal dezelfde soort is, lijkt mij dat overbodig.

                        Comment


                          #14
                          QnQ Thanks voor de tip, scheelt me weer wat centen ! Heb de lamp hangen op 40 cm afstand, en de planten lijken misschien geel door de kleur van t licht, in het midden van de tent is het licht het meest vel

                          philly Ja klopt beetje onnodig maar kreeg labels dr bij dus dacht doe ze erbij

                          Comment


                            #15
                            Even een update

                            Ze groeien lekker door, nu 3 weken oud
                            De hoogste is 17cm, en heb besloten om ze nog een weekje te laten groeien voor ik de tijdschakelaar op 12/12 zet.

                            Ik wil de planten toppen maar weet niet of dat nu al verstandig is om te doen??

                            Greetz en fijne zondag nog

                            Comment

                            Bezig...
                            X