9x White Widow onder 560 G LED 560
Collapse
X
-
hello
toppen kan je doen wanneer je zelf wil (na 2de 3de of 4de node of zelfs later)
maar niet meer toppen als de bloei begonnen is dus enkel in de groeifase en voor er pruikjes zichtbaar worden
succesComment
-
Tijd voor een update
DannyDeVito Thanks, heb ze afgelopen zondag getopt en ze hebben er goed op gereageerd
Ik wil graag gaan scroggen dus heb ik een geplastificeerd gaas gehaald met gaten van 5 bij 5 cm
Nou keek ik vanochtend naar Mn plantjes en zag ik dat er eentje een paar vergeelde bladeren had. Ik dacht misschien wat te veel water gegeven dus vandaag even niks gegeven
Ook hadden een paar andere gele puntjes aan het einde van t blad
Heeft iemand enig idee wat ik verkeerd doe? Hoor t graag !
( Ik geef nog geen voeding aangezien de batmix voor 6 weken voeding bevat )
Alvast bedankt en smoke on!

Comment
-
Heb je de Batmix vantevoren gespoeld ? Gele puntjes is meestal teveel voeding, als je alleen maar water bijft geven voorlopig zou het goed moeten komen, dan wordt de voeding in de aarde steeds minder.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment
-
Flip Hasjkip nee ik had hem niet gespoeld, zal hem nog een paar weken alleen water geven Thx voor de tip
morgen gaat het scroggaas erop en dan wachten tot het voor 2/3 vol zit dan gaat de lamp op 12/12, gok nog een weekje ongeveer
De middelste plant is een stuk lager als de andere en heeft bladproblemen, ik denk dat die er tussen uitgaat en dan hou ik er 7 over die het moeten gaan doen ( heb er al 1 tussen uit gehaald die heel klein bleef)
Ik zit nu op 4 weken en 1 dag groei en zo staan de dames erbijComment
-
hoi amateur99 die zien er mooi uit doe zo voort grtsComment
-
hey amateur
zie dat je niet te lang wacht om over te schakelen op 12/12 want ze groeien nog hele tijd flink door hoor
succesComment
-
Weer paar daagies terug dus werd weer tijd voor een update
De dames staan nu 5 weken op de groeistand en het scroggaas staat er nu een paar dagen op, ik denk dat ik hem nu wel een keer op 12/12 kan zetten omdat hij nog door gaat groeien
Iets wat me is opgevallen is dat er al bloeiharen bij sommige planten te zien zijn, heb gelezen dat dat kan omdat ik ze zo lang heb laten groeien
Ook zie ik wat donkere stelen ( te zien op de zelfde foto als de vloeiharen )
Maar voor de rest ben ik zeer tevreden tot nu toe
Als iemand opmerkingen of tips heeft hoor ik het graag! Blijf toch een amateur
Fijne zondag!
Comment
-
Wat je ziet, die bloeiharen in de oksels, is voorbloei, je plant laat haar geslacht zien. Dat doet ze automatisch, meestal rond de 6de / 7de node.Een dag zonder wiet kent Flip niet.Comment





Comment