Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

1ste keer kweken 2xthe ultimate van Dutch passion

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    1ste keer kweken 2xthe ultimate van Dutch passion

    Korting op 420shop
    Dag mensen

    ik ga voor de eerste zelf me wiet kweken,en dat wil graag met jullie mede hobbykwekers delen.
    ik heb voor het kweken deze complete kweektent aangeschaft

    #2
    Succes man, klinkt goed je setup. Kijk in ieder geval uit dat je je planten niet te hoog laat worden.

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Ff snel een vraagje
      Vanaf wanneer telt de beste man,25 dagen vanaf het zaadje ontkiemt is of vanaf het moment dat hij ze ompot ?
      Mvg

    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Sorry maar ik had niet ver genoeg door gescrolld met me telefoon.
      Dus het antwoord gevonden.
      Vandaag is dag 4 dat ze boven de grond zijn gekomen,dus als ik allemaal goed begrijp moeten ze tussen de 8 en 10 dagen in de bloei wil ik in iedergeval zulke hoogtes voorkomen.
      Mvg

    • Meglow
      Meglow commented
      Editing a comment
      Nogmaals, weinig ervaring mee. Echter is wat jij voorstelt wel in de richting van wat ik ook zou doen bij gebrek aan tips van anderen... (misschien ff een 'post' maken in je eigen draadje met deze vraag, want 'comments' vallen de meeste mensen niet op...)

    #3
    Klinkt goed, Heb je misschien ook n linkje naar de led? Ik ga dit topic idgv volgen!

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Hoi lightup420 het is de mars hydro reflector 48x5watt

    #5
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Dank je voor de tip vond ik zelf ook dus heb net foto’s zonder de lamp aan gemaakt

    #7

    Comment


      #8
      Beste mede hobby kwekers
      naar aanleiding van een artikel over The Ultimate waarop ik werd gewezen door een mede forum gebruiker,heb ik besloten om de plantjes totaal maar 10 tot 14 dagen te laten groeien ivm de hoogte van mijn tentje.
      is er iemand die hier ook ervaring mee heeft of tips?
      meerdere kwerkverslagen gelezen,maar die mensen hebben dan toch een ruimte die een halve meter hoger is dan mijn tent.
      mvg

      Comment


        #9
        Waarom niet direct op 12/12 ivm met je beperkte ruimte ?

        Comment


          #10
          Bedankt voor de tip!
          ik heb er nu het een en ander over gelezen en het lijkt me de beste oplossing voor mij.
          alleen moet ik dan ook al mijn lamp op bloeifase zetten of is dat al te heftig voor de kleintjes?
          En hoe zit het met voeding?
          moet ik op het schema de eerste drie weken overslaan en gelijk met het bloeischema beginnen?
          mvg

          Comment


            #11
            Of je ze nou meteen op 12/12 zet of niet, ze gaan toch eerst groeien tot de 7e node.
            Bij meteen op 12/12 is er ook wat meer kans op strekken.
            Groeilicht en groeischema dus. Bloeischema begin je pas mee als er topjes zijn, niet als de lamp op 12/12 gaat.

            Succes !
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #12


              De aarde die jij hebt uitgezocht bevat voor 3 weken meststof. Als je ze meteen op 12/12 gaat zetten dan zou ik geen groeivoeding geven en na 3 weken 12/12, mits er echte pruikjes zijn gevormd (dan spreek ja pas van bloei) gaan voeden. Blijf wel op je plant letten, als ze na een weekje tekorten laat zien kun je toch nog wat bijvoeden.

              Ik ken je schema niet maar ik heb een schema van Plagron met 2 weken groei, ik begin altijd met week 1 van het schema als ik de klok heb omgezet naar 12/12. Dan tel ik 2 weken groei, daarna zijn de pruikjes wel gevormd meestal en begin ik bloei te tellen.
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Ja dat dus. Schema begint pas na 2-3 weken.
                Ik ging er vanuit dat dat wel bekend was.

              #13
              Dank je voor de informatie mensen.
              vanmiddag om 15.00 gaat de lamp uit daarna stel ik de timer op 12/12.
              En laat de lamp op groeifase staan en als ik het goed begrijp moet ik als er topjes komen,moet de lamp op bloeifase(ongeveer over 2 weken)?
              En met voeding wacht ik ook nog 2 weken of de plantjes moeten er om vragen.
              mvg

              Comment


                #15
                Hoi mensen
                Ff een vraagje
                Als ik de eerste 3 weken niet hoef te voeden ivm de aarde die ik heb of de plantjes geven tekort aan.
                Moet ik dan na 3 weken beginnen met de eerste week van de 12uurs cyclus van het voedingsschema of niet.
                Hierbij ook een foto van mijn voedingsschema
                Attached Files

                Comment

                Bezig...
                X