Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x black rhino 3x cream caramel en 1x pineappele chunk scrog onder 4x 55watt cob led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    10x black rhino 3x cream caramel en 1x pineappele chunk scrog onder 4x 55watt cob led

    Korting op 420shop
    Hallo hobby growers

    hier zijn we terug met een nieuw kweekje en verslagje
    we hebben een nieuwe set up zo mss deze eerst eens voorstellen want er is veel verandert in mijn set up zowel nieuwe grotere kast als verlichting

    De Kweek Setup

    Tent: Secret Jardin DR120 (120x120x200)

    Lichtbron: LED Cree CXB 3070 3500k Driver Mean Well HBG-60-1400A

    Lichtbron voorgroei: T neon 2x55watt

    Afzuiging: Prima klima combo kit pk125

    Filter: Prima Klima carbon filter K2600 flat 250 + koppelstuk 125mm/100mm

    Ventilator: Garden HighPro clip ventilator 7 watt + 5watt

    Potten: 700ml voorgroei potjes --> 11L PVC kweek potten

    voeding: de gehele lijn van bio bizze wortel stimulans van canna en bio tabs

    medium: stekaarde / lichtmix en battmix

    extra: scrog net

    zaden : FSO ( free seeds online ) eerste maal zaden van daar zijn nog goedkoper dan weedzaadjes eens kijken wat het geeft heb geen ervaring met die zaadbank

    alle 14 dames zijn mooi uitgekomen onder papier zoals altijd en heb ze nu in stekaarde gestoken
    heb deze middag gaan kijken en ze beginnen recht te komen hoewel ik ze vorige nacht blijkbaar niet echt mooi in de potjes gestoken
    moet dat leren doen voor ik rook want als je geheel scheef bent van smoren zal je het wel zien hoe ze gepland zijn lol
    maja das nu niet erg kan ze dan mooi zetten als ik ze hun grote schoentjes geeft en de nieuwe lampen zijn aangekomen
    voorgroei onder t neon 2x 55 watt vind dat ze dan minder strekken onder een t neon dan onder andere lampen
    zo heel veel is er nog niet te zien en begin is ook altijd heel traag zo zal niet zo veel te vertellen hebben

    en we gaan terug een scrog proberen zal niet makelijk zijn met zo veel dames maar moet lukken ( ai ai mijn rug lol ) als ze allemaal beetje zelfde hoogte houden
    kan ze eventueel wel toppen op gelijke hoogte als er veel verschil moest inzitten volgens seed finder zouwden ze allemaal rond de zelfde hoogte blijven

    hier zijn de eerste foto's van mijn 14 nieuwe dochters

    tot volgende update


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    #2
    Yoow ik ben first in line Succes Smoker kijk graag met je mee!

    En voortaan zet ik dit symbooltje bij elk verslag die ik opstart
    haha
    Ad usum proprium!

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      geen nood ik vind je verslagjes altijd heb zo een paar van mijn favorieten hier waaronder jij ook toe behoord
      bedankt om mij terug te volgen er is plaats genoeg

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      sweet baby jesus.. you making me blush
      Thanks man, we gaan ervoor!

    #3
    Succes met deze!!
    Ik dacht de opzet van je verslag al te herkennen

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      Wel komt terug meglow leuk je hier terug te zien op mijn nieuw verslag

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment

    #4
    Mooie soortjes! Hang hier ff m'n hangmat

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      ook terug welkom JS ook leuk je terug te zien

    #5
    Ben er ook weer, succes !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      hey Filip hasjkip ook heel leuk je terug te zien

    #6
    Hallo hobby growers and friends

    hier zijn we terug met een update

    nu we terug 1 week ver zijn dacht ik wel ff terug een update te zetten en mijn volgers niet te lang laten wachten dat ze weten hoe mijn volgende kweekje opschiet
    ik heb goed nieuws en slecht nieuws zo gaat het meestal in een kweekje zo blijf je leren en wijzer worden en das zo leuk aan de hobby hoe lang je ook bezig bent blijf je bij leren
    er komt heel wat bij kijken met weed kweken het is geen paprika plant in de grond steken en af en toe eens wat water geven .... en zo blijft de hobby ook boeiend

    jah de dames zoals je zal zien op de foto's doen het 13 van de 14 dames dat ik had het super goed
    ze amuseren hun onder de T-neon 2 x 55 watt vind het een super lamp om ze eerste weken op te groeien met dat ze bijna nooit strekken onder deze lampen met dat ze zo dicht moeten staan op de dames
    nog steeds geen spijt van deze aankoop en zijn nu ook niet zo kostelijk
    nu is het nog wachten op mijn TGL's zal ze straks bestellen zodat ze ze maandag direct kunnen versturen heb nog nooit besteld bij hen hoop dat ik ze vrijdag al in ontvangst kan nemen want in zo een kleine potjes zal er geen 14 dagen voeding inzitten denk ik zo mss dan een heel klein beetje bij voeden want kan mijn 400 watt hps er niet boven zetten en ze in 11 liter poten steken want alles is verkocht en draait al bij iemand anders
    ze krijgen alle dagen klein beetje water met rhizotonic 2ml/l deze blijf ik geven tot aan de bloei
    als ik zie dat de groene kleur minder word zal ik ook groei en de andere voedingen van de gehele lijn geven van bio bizz
    maar das voor later ik laat ze eerst rustig verder doen
    en nu nog het slechte nieuws de 3 cream caramel en de 1 pineappel chunk zijn plantjes van een vriend
    en de pineappel chunk heeft het jammer genoeg niet overleeft op dag 2 moeten de helmpjes best na 24 uur verwijdert zijn zo na 48 uur kreeg ik het er nog niet af zat er serieus hardnekkig aan vast de lop blaadjes probeerden er door te komen waar het helmpje was open gescheurd maar alles vast als ik het na kwartier het er toch afkreeg had ik het gehele kopje in mijn handen zo heb ik het jammer genoeg mogen weg smijten alle het lege potje staat er nog bij zonder plantje jammer had er maar 1tje van en rook graag een pineappel chunk maja zo is het leven

    het is een vrije open begraving van de pineappel chunk zo iedereen is uitgenodigd nu woensdag 10u

    zal nu verder terug voor een week mijn mond houden en kunnen jullie genieten van de foto's tijd om 1 tje te
    van mijn lekkere russian winter van mijn buiten kweekje mmmmmmmm

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #7
      succes met kweken ! Benieuwd naar de progressie!

      Comment


        #8
        Volg je mee, veel succes!

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          welkom plaats genoeg

        #9
        Wat punten en komma's zou wel wat lekkerder lezen.

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          lol zal er aan denken maar als je aan het smoren bent en het typen vergeet je da wel eens

        #10
        Hallo hobby growers

        update

        dag 14 groei

        hier zijn we terug met een update .
        eigenlijk niet zo veel te melden iedereen die kweekt weet het wel een beetje dat er in het begin niet zo veel te doen is.
        de plantjes groeien goed maar worden vertraagd door de T neon ... ze staan nog altijd onder de T neon weet dat ze normaal al mogen verpot zijn maar dat gaat nu nog niet .
        omdat mijn tgl stars nog niet zijn aangekomen en mijn 400 watt hps setje draait al bij iemand anders ... volgens de tracking code zouw ik ze maandag in ontvangst kunnen nemen
        hoop dat ze het halen want sommige beginnen al verbrande blaadjes te vertonen .... moet ze voeden want in stekaarde zit wel voor 14 dagen voeding maar niet in zo een kleine potjes
        zal wel terug goed komen als ze in hun 11 liter potten zijn zijn de eerste blaadjes .

        zo maandag gaan ze direct in de 11 liter potten met batmix met BAC funky fungi en bacterien .

        voorlopig krijgen ze om de 2 a 3 dagen .

        canna rhizotonic 2ml/l dagelijks.
        bio bizz grow 1ml/l.
        bio bizz heaven 1ml/l.
        bio bizz activera 1ml/l .

        het beetje water dat ze krijgen samen met de voeding is klein beetje zo op het oog meet het niet echt af word terug afgemeten als ze in 11 liter potten gaan geef ongeveer zo een glas van 25cl voor 8 tot 10 plantjes zo krijgen ze allemaal een klein beetje
        hier zijn dan de foto's terug

        mss maandag als de tgl's hier zijn en worden dan direct in 11liter potten gezet kan het zijn dat ik nog een extra update zet

        hier zijn de foto's van hoe ze er nu bijstaan







        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 3 photos.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #11
          Hallo hobby growers

          update

          zoals beloofd ging ik nog een update plaatsen normaal gisteren maar is nu 3u40 op dinsdag heb lange dag gehad en veel werk met 13 dames
          was heel blij toen mijn cob cree's aangekomen waren vandaag en direct aan de slag gegaan want na 17 dagen in die kleine voor groei potjes waren ze meer dan vol geworteld en zie je hier en daar ook al dat de blaadjes bruine kantjes beginnen te krijgen ... .
          maar kon niet anders was aan het wachten op mijn tgl's en super content er nu mee .
          dus deze namiddag lampen aangekomen heb direct een iseomo gaan halen om op de grond te leggen tegen de koude uit de grond ( doe ik altijd om mijn wortels beetje te beschermen en kas ziet er properder uit als je het onderhoud ) 120x120 juist op maat gesneden .
          de 2 x 55 watt t neons weg gehaald en de 4x cobs tgl star 60 ( 55watt stuk in totaal 220 watt uit de muur ) opgehangen wat een licht opbrengst lol kan mijn 400 watt hps niet tegen op.
          heb de dames direct verlost van hun te kleine potjes en elk nieuwe schoenen gegeven van 11 liter elk met onder hun wortels 5gr BAC funky fungi en 5 gr no mercy supply bacterial met als medium batmix
          heb de lampen direct op 36 cm gehangen volgens de voorschriften mogen ze in growth tussen de 10 a 30 dagen tussen de 30 a 40 cm hangen .
          de licht opbrengst dat de lampen geven is ongelooflijk als ik er nog 2 extra nodig heb zal ik ze bestellen eerst eens zien hoe ze het onder deze 4 doen.

          zal nu terug enkele weken stoppen met voeding te geven buiten rhizotonic deze geeft ik mee tot aan de bloei .
          in batmix zit toch voor een week of 6 voeding erin tegen dan gaan de bio tabs in de aarde bij de potten en heb ik geen problemen met als die voedingen... vorige kweek heel content van die tabletten

          dus de volgende dagen hopen we dat de dames zicht terug op vakantie voelen en terug alles kunnen geven voor de groei

          hier zijn de nieuwe foto's met hun nieuwe schoentjes
          en voor mij tijd om nog 1 tje te en dan oogjes dicht en morgen zien hoe ze het doen mijn dames
          tot vrijdag dan beginnen we week 3



          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 4 photos.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            wat was nou de kleurencode van die tgl's?

          #12
          veel plezier met je nieuwe aanwinsten, dat wordt knallen!

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            thanks Meglow ... we zullen ons best doen om te knallen en hopelijk krijgen we terug cola's met de scrog
            Last edited by smoker2002; 19 September 2018, 06:13.

          #13
          Nice, ziet er goed uit ! Gaan met die banaan
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            thanks Flip kon niet achter blijven als je wilt mee kunnen heb je deze lampen nodig ook spaar het veel uit op elektriciteit bijna 50%

          #14
          Propere setup ! Heb je een linkje naar die lampen ?

          Comment


          #15
          Je hebt nog 3 plaatsen over in je tent.
          Pourquoi?
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            omdat het de eerste ronde is met die tenten en die lampen volgende keer komen er 16 in zodat ze vol staat
            maar meer zet ik er niet in als ik ze duw tegen elkaar kunnen er 25 in maar wil dat ze beetje plaats hebben voor de scrog en als de politie er op uit moest komen
            dat ze nog geloven dat het voor eigen gebruik is .
            was maar van plan eerste run met 10 planten te doen maar er zijn er 3 van een vriend bij gekomen dat ik voor 1x voor hem wel wil doen heeft vroeger ook veel voor me gedaan
        Bezig...
        X