Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x black rhino 3x cream caramel en 1x pineappele chunk scrog onder 4x 55watt cob led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hallo hobby growers

    update
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Met Tneon kan je toch met gemak 0.5 g/W eruit krijgen hoor, stukken minder dan met die COB's maar toch ook niet niks en een veel betere optie dan Tornado's naar mijn mening.

      Het is dat ik de Tneon nog had liggen en ik het niet breed heb, na de aanschaf van een nieuwe ventilator plus filter is het voorlopig wel mooi geweest, maar goed een COB gaat er uiteindelijk wel komen

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      Cleargreen met dat de t neons zo kleine paneeltjes zijn kan je er weinig planten ook onder zetten en met de licht sterkte dat ze geven gaat er meer naar de onderkant van uw plant weinig aankomen .... met dat je zegt dat je het niet breed hebt kan ik je mss helpen mijn 400watt hps +kap is terug beschikbaar die persoon heeft ook cobs gekocht hij heeft ze maar 4 weken gebruikt zo die gaat terug in de verkoop is een evsa 400 watt dimbaar tot 250 watt met kap en groei en bloei lamp erbij en mag weg voor minder dan de helft dan voor nieuw prijs bij intresse stuur me pm dan zend ik je foto's en de prijs

    • Cleargreen
      Cleargreen commented
      Editing a comment
      Bedankt voor het aanbod maar hier in Zuid Europa is HPS geen optie, het is vaak al te warm, daarnaast is mijn kast ook behoorlijk micro (44x49x104cm) dus wil het onder de 100Watt houden, de COB is voor mij vooral interressant omdat het meer opbrengst kan geven met minder electra dan de Tneon maar dat is een uitgave die toch zeker een paar maanden zou moeten wachten.

    #17
    Oki-Doki dit ga ik ook volgen !!!!

    Cream karamel lijkt me lekker , sorry dat ik niet op de begrafenis van de Pineappel chunk kon zijn ,
    had andere dingen aan mene kop. R.I.P. !!!

    13 stuks en dat kunt u slijten aan de flikken , dat dat voor eigen gebruik is , kweet ni dat u bijgelovig bent
    maar 13 ??

    Jij gaat nog rijk worden zo 50% minder elektriciteit mooi mooi , ik ben eens benieuwd wat mijn rekening
    gaat zijn op't einde van men eerste teeltje i?!

    Mooi tentje vol , daar kun je toch een half jaartje van genieten van de opbrengst , pokke weg alle dagen ,
    zaligggggg en zeker dien Cream Karamel spreekt me aan , ik krijg goesting in een ijsje is dat normaal ??

    Morgen eens gaan winkelen , effe bij op mijn lijstje zetten !!!!


    Remco.
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      Remco Cream caramel heb ik besteld bij wietzaadjes.nl is iets dat ik normaal niet zouw bestellen ben niet zo aan caramel smaak maar de smaken dat ze er meestal bij zetten smaak ik nooit en zijn zaadjes van een vriend die 3 stuks zo zal ook eens kunnen proeven goe goed ze zijn de linkse rij in de kast zijn de cream caramel
      idd hier in belgie mag weed kweken idd niet nr 1 er zijn heel weinig mensen op de hoogte dat ik dat doe enkel mensen die ik al jaren ken en die het ook doen nr 2 wat je koop op straat is meestal rommel en is criminaliteit en daar hou ik me liever buiten nr 3 de prijzen dat ze vragen vs kwaliteit laat meer dan te wensen over nr 4. de shops hebben betere kwaliteit maar wij moeten al naar Breda rijden om eraan te geraken want 150km tegen de belgies grens mogen belgen geen meer kopen
      zo als ik het goed uitreken betaal ik voor een haze zo een 200 a 225 euro voor een 25 gr zak in Belgie zo 2 zakken heb ik al geheel mijn instalatie ( zonder de TGL led lampen ) wel met gewone kap en 400 watt hps nr 5 ik kan het heel goed uitleggen loooool
      en ja is volledig voor eigen gebruik laatste kweekje had ik zo een 155 gram geloof ik en is nu al bijna geheel op na zo een kleine 4 tal maand heb nog een 20 gram over + dat er nog ook nog eens een 50 gram had van mijn 3 buiten planten is dus in totaal een 200 gram ( is weinig opbrengst buiten ) maar als ik niet wil dat de buren het langs beide kanten kunnen zien kan ik ze maar een 3 tal uur volle zon geven zo vind ik het nog niet mis 50 gram voor een paar euro zaad
      en ook de eletriek in begie is de duurste van europa en komt volgend jaar nog eens extra 100 euro bij van de regering zo hoe minder ik kan verbruiken en geen nadeel ondervind aan mijn kweek investeer ik graag wat in betere lampen als je je kast een geheel jaar door laat draaien zal je zeker winst doen in je betalingen
      ken iemand die gesnapt is met een kast van 1m20 op 1m20 zoals ik en stonden 25 planten in en hij heeft het ook nog kunnen uitleggen dat het voor eigen gebruik was en is ook zo door gegaan heeft enkel een werk straf gekregen
      het is een leuke hobby en het mag normaal niet maar vloeken mag ook niet zo het is een klein risico maar pakken ze mij koop ik morgen een nieuwe set up en start ik terug ik kweek mijn weed ook hoofdzakelijk omdat ik platen en 7 bouten zitten heb in mijn schouder en blokken en 4 bouten heb zitten in mijn rug normaal moet ik alle dagen morfine nemen die heel verslavend is en met weed heb ik deze niet nodig zo rook dan liever mijn joint dan verslaafd te geraken aan morfine

    #18
    Ik ben effe gestopt met lezen , ik ga da wa later doen zodra ik ook wa weg van mijne joint , want zonder leestekens is da een ramp !!
    Smoorde gij ni te veel kameraad of staan der geen leestekens op uw toetsenbord
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      sry leestekens gebruik ik niet zo veel.
      ik type gewoon wat er moet staan meer niet meestal als ik een nieuwe zin begin moet er een punt achter staan maar vergeet dat meestal te doen .
      nen west vlaaming hecht daar meestal weinig belang aan aan leestekens looool en ja mss rook ik iets te veel meestal maar s'avonds overdag rook ik enkel sigaretten.
      maar als je de problemen ( pijn bedoel ik dan )elke dag zouw je mss ook meer roken kan meestal maar max een 4 tal uur slapen per nacht van de pijn kom ik wakker en kan dan ook niet meer slapen zo nen joint brengt me rust en verlicht de pijn en ook mijn plantjes waar ik mee bezig ben .

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      JAJA ik , ik geef ook altijd dien uitleg , jointjes alleen avonds ( Da Zal WEL )

    #19
    Hallo Hobby Growers

    update
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 5 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #20
      Ok ik ben terug nog eens een poging wagen ?????????
      Wat me direct opvalt zijn die drie ronde potjes , dat zijn toch geen wietplantjes of wel , of smoorde gij alles op wat groen ziet ??
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        als je post 19 leest zal je weten at die planten zijn staat ook info van wat het zal worden
        zijn oleanders exotische planten

      #21
      Wat is er gebeurt in #19 er staan daar puntjes in op het einde van uw zinnen ??
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        zoals ik zeg zijn al meer mensen die met dat hebben gezegd zo probeer er een beetje aan te denken om meer leestekens te gebruiken.
        maar als je al vele jaren net gewend bent van dat niet te gebruiken leer je oude gewoontes moeilijk af .
        Maar er is mss nog hoop voor mij .........

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        ghehehe

      #22
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      #23
      En klopt dat dan een beetje als de zaadboer zegt dat ze maar 1 meter groot gaan worden ik dacht dat dat allemaal verkoop praatjes zijn , nog zo iets 500 gr als ze dat zeggen is dat dan droog of is dat dan on gedroogt
      of kunt u daar niet van uit gaan dat het juist gaat zijn , ik weet zelfs niet wat ik aan't telen ben , op het doosje
      stond WT Fem. 10 st !!
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        zo zoek ik al een hele tijd naar wat dat de afkorting kan zijn ???
        het enige wat ik gevonden heb , White thunder zegt dat je iets ??
        en die zouden maar 7 weken bloeien ?

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        En is dat allemaal nodig die bacterien en dien ander troep ??
        Ziet gij dan verschil als er een paar niet moest behandelen tegen de andere die wel behandeld zijn ?

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        wat de zaadboer zegt zijn indicaties de groot varieerd wel eens zelfde als de mens zijn ook niet allemaal zo groot en even dik lol maar zullen wel ongeveer wel allemaal rond de 85 a 110 cm worden ...... de 500 gram per vierkante meter is wel gerekend met een 1000 watt hps lamp ( dat staat er wel nooit bij )
        is zelfde van het aantal bloei weken is ook een indicatie mijn vorige kweek stond er ook 7 weken en was 9 1/2 weken voor ik ze heb om gedaan

        bacterien en schimmels zijn idd belangrijk in de natuur zit dat natuurlijk in de grond in je pot grond niet zo is het altijd goed om deze onder je wortels van je plantje te doen

      #24
      Nog iets wat ik graag zou weten over dien Prima Klima koolstof filter ,
      ik heb er ook zo ene maar waarschijnlijk een model kleiner .

      Ik heb daarstraks men kast open gezet om welke rede weet ik niet meer ,
      en heb toen de afzuiging afgezet omdat met een open kast volgens mij ni
      nodig is dat dat ding staat te zuigen ?

      Heb een uurtje later de kast terug dicht gedaan omdat er bezoek langs kwam
      en vergeten de afzuiging vergeten opzetten!
      Met als gevolg toen ik terug naar men kast ging om te zien of dat alles in orde was !!
      was de LV 90 % , ik heb toen de kast terug open gezet totdat de LV terug gezakt
      was tot 55 % en dan pas als de LV terug op punt stond de afzuiging terug aangezet ,
      dus de filter heeft niet dien hoge LV niet ingeademd , maar ik heb gehoord of
      ergen gelezen dat door een hoge LV de filter stuk gaat !!

      Is hij dan stuk of niet ??
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Das nen hele boterham , maar toch bedankt , dus ik moet ni panikeren !!
        Hij gaat dan niet kapot zijn !!

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        is niet zo erg voor je filter carbon filters kunnen ze iets minder tegen maar zal niet direct stuk zijn.
        maar waarom laat je je afzuiging geen 24/24 draaien ik heb grow room op zolder zo daar geen last van geur laat de filter enkel draaien van als de bloei begint 24/24.
        trouwens een lv van 90% kan geen kwaad in de groei plantjes in groei houden van hoge lv zelfs van 90% in de bloei is het natuurlijk niet zo goed ivm top rot
        maar ik zet ook veel mijn kast open en laat de filter altijd draaien neemt de meeste geur weg .en warmt maar daar heb ik nu geen last meer van

        en hoor ook dat je koolstof filter maar 4a 5 kweekjes mee gaat heb ik gehoord in de grow shop weet niet of dat verkoops praatjes zijn moet ik nog ff opzoeken
        of zijn er hier mensen die daar meer info over hebben

      • Cleargreen
        Cleargreen commented
        Editing a comment
        Koolstof kan maar een bepaalde hoeveelheid materiaal opnemen, vol=vol en zodra het vol is gaat alle geur er gewoon doorheen. Hoe lang dat precies duurt hangt af van de hoeveelheid verplaatste luchts en hoe vies die lucht is.
        Je hoeft niet heel je filter te vervangen trouwens maar kan ook enkel de kool vervangen al wordt dit in de fabriek gedaan met behulp van trilplaten zodat hij ook echt helemaal propvol komt.

      #25
      Goeden morgen Smoker !!!!

      Mijn led's gaan om 06:00 aan en om 00:00 uit !
      Ik heb het voordeel dat ik sociaal tarief heb , is het goedkoopste tarief ,
      dag en nacht het zelfde !! Omdat ik invalide ben heb ik dat , is mooi
      meegenomen zou ik zeggen i?!

      Heb je mijn meisjes al eens gezien ?
      Dat is wel een groot verschil tegen uw planten ,
      is dat misschien soort gebonden ?

      Ok 12 stuks mooi tentje vol dan , ziet er waarschijnlijk mooi uit ,
      als je dat kunt scroggen !

      En ik kan alleen maar langs de voor kant aan mijn planten , maar da gaat
      wel lukken denk ik , mede omdat ik er maar 6 heb in staan i?!

      Ik dacht dat de opbrengst van 6 of 12 planten min of meer het zelfde zou zijn .
      is mij verteld ? Alleen dat groei periode langer duurt met weinig planten
      voor dat het net volstaat in verband met scroggen !

      Ik heb ook de eerste keer voeding gegeven toen ze 21 dagen oud waren !
      Plagron 100% Terra lijn.
      Ze hebben daar 3weken op geteerd , maar dan in de lightmix van Plagron !!!

      Dus die 7 weken bloei , gaat in mijn geval ook ni kloppen dan ,
      maar ja ik weet niet eens wat soortje ik heb staan ?

      Dus dien filter daar moet ik dan niet over panikeren dan , is een hele opluchting !

      Ik heb ook in de woonkamer een paar plantjes gezet waar van ik niks verwacht ,
      De rede is als er iemand komt en de geur ruikt kan de schuld geven aan
      mijn weesjes die in de kamer staan .

      En wat zijn nu de volgende stappen die je gaat nemen ?
      Ik verband met uw teelt als je niet moest gaan scroggen ?


      Remco .





      Attached Files
      Last edited by Remco; 30 September 2018, 11:23.
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        uw planten zien er idd wel mooi uit
        als ik niet moest scroggen kan je ze enkel laten groeien als kerstbomen recht omhoog maar dan heb je enkel maar serieus opbrengst aan uw top en beetje eronder
        onderaan heb je enkel fluff weed dat kan gebruiken voor boter of weed olie te maken of cake of chocolade of thee
        daarom scrog ik altijd om max opbrengst te proberen te halen uit men planten altijd probeer ik cola's te hebben zoals in mijn laatste kweekje was echt zalig om de kast dan open te trekken

      #26
      Yup goeden avond west vlaanderen alles kits daar !!


      Heb je daar ook een kweekverslag van gemaakt van uw vorige teelt ,
      zoja waar vindt ik die dan wel ?

      Ik ben aant zoeken geweest , maar ik snap het weer niet goed , met de
      veranderingen die jointjedraaien heeft gemaakt met dien update !

      Dus dat staat vast dat je gaat scroggen das mooi dan kan ik lekker mee volgen !!!
      Daar ga ik zeker van genieten dan om te zien hoe het echt moet !!

      Ik ontdek , bij die ene plant die ik al open geplooid heb om te scroggen , dat ik daar
      heel moeilijk aankan voor aan te werken of voeden en zeker zodra het scrognet
      boven gaat hangen !!

      Dien draad dat ik gebruikt heb om ze naar beneden te brengen moet dien heel den
      teelt er aan blijven , of wordt de draad nog verwijderd een beetje later in den teelt ,
      als ze boven het net uit komen .

      Naar hoeveel koppen streef je per plant dan wel .
      En hoe dikwijls top jij dan per plant om uw net maximaal te benutten !

      Ik heb eens geteld , er zijn 160 plaatsen in dat nieuwe net dat ik klaar gemaakt heb .
      Om te scroggen , als ik per plant 13a16 koppen kan krijgen ga ik heeeel gelukkig zijn ,
      of is dat te hoog gegrepen ??

      Ik hoor maar zeggen lamp dit en lamp dat , daar snap ik gene zak van ,
      ik kan alleen maar werken met de led lamp die ik nu heb !
      Die kan van begin tot het einde gebruiken zeggen ze !!

      En in welke fase hang jij uw scroggnet boven de planten , want ik weet niet goed
      hoe hoog dat dat ding moet hangen ?

      Dat zijn weeral wa vragen waarvan ik deze morgen't met mijne zware kop zat aan te
      denken , effe ene rollen dan komen we er wel weer boven op !! ( Hoop ik )








      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        ja hoor alles kits terug druk bezig geweest vriend te helpen wat hij allemaal nodig heeft om ook terug op te starten
        90% van mijn vrienden smoren ..... love the plants .

        weet niets van een update dat jointjedraaien heeft gedaan en heb nog niets gemerkt loool .

        als het scrog net hangt is het idd maar moeilijk als je meer dan 2 rijen planten achter elkaar staan hebt is het zeer moeilijk om er nog aan te kunnen ik kan scroggen omdat ik stukken van de zijkant open kan doen en zo er gedeeltelijk wel aan kan aan de planten anders had ik ook niet kunnen scroggen ....
        water geef ik dan via een grote trechter dat ik heb dat ik door de mazen van het net steek tot tegen de potgrond en via daar de planten water geef

        de draden of ijzers dat je gebruikt om je blaadjes naar beneden te houden verwijder je terug als je ziet dat alles beetje op gelijke hoogte komt dan krijg alles gellijk 100% licht en groeit het samen mooi omhoog en heb je minder hoge en lage stukken

        ik top meestal 1x ben deze zomer met buiten planten aan het experimenteren geweest om meer te toppen en das goed mee gevallen en was van plan deze 2 of 3x te toppen maar omdat ik bijna zonder weed zit heb ik geen tijd om het te doen moet beetje snel gaan anders zit ik zonder en dan word is chagrijnig
        hoe meer je ze wilt toppen hoe langer je ze moet in voorgroei houden want laatste keer als je topt doe je best 8 tot 14 dagen voor je ze in bloei trekt
        normaal met deze kweek zal ik meer weed hebben en zal ik volgende ronde lager kunnen voor groeien hoewel ik een sativa zal zetten en zien of het lukt om die dan ook te scroggen sativa zijn meestal stuggere takken en moeilijk te scroggen.

        lool 160 mazen haha wil je 160 toppen hebben denk dat dat moeilijk zal gaan en zeker ook geen plaats genoeg in je kast 13 tot 16 toppen is al heel veel heb vorige keer niet echt geteld hoeveel ik er had aan een plant gewoon alle takken gelijk proberen omhoog te laten groeien en dan krijg je overal toppen natuurlijk iedere keer je topt verdubbel je je toppen kost ook wel meer voorgroei tijd .

        ik weet niet welke lamp je gebruikt heb je een kweek verslag geef anders eens de link ervan .

        net hang ik zo een 20 a 25 cm van mijn pot hang beetje af van de soort en hoe hoog ze komen
        en hang ik paar weken voor ik in bloei trek zodat ik ze dan kan leiden langs mijn net en vast maken aan mijn net .

        veel kweek verslagen lezen help veel en steel je veel van op kweek ik al 8j en lees nog bijna alle dagen alle kweek verslagen en brengt me dagelijks bijna nog iets bij of iets dat ik ook nog wil proberen .

        mijn vorige kweekverslag ga je ergens vinden verder achteraan 4x cherry bomb had ze verkeerd genoemd moest berry bomb zijn en 2x weet het soortje niet meer lol de 2 ander planten wat het waren was van nirvana seeds
        maar heb nu geen zin om op de sites te gaan zoeken wat het juist was looool
        jointje draaien en ff bij vrouwke liggen en wat battlefield 1 spelen kom later deze avond nog wel eens on line

      #27
      Haha op zen minst moet da net vol , t'is daarom dat ik het gekocht heb i?!
      160 gedeeld door 6 is ongeveer 26 koppen , ik heb nu gemiddeld 6a7 kopjes per plant ,
      dan moet ik nen keer of 3 toppen om men net zo goed als vol te krijgen voor minder
      doe ik het niet !! Ik heb tijd genoeg , mag voor mij wel effe langer duren !
      ( Effe is goed dromen , kan geen kwaad he ) !!!

      En blijkbaar weet er niemand iets van dien update t'zal wel aan mij liggen ,
      moet echt wel wa minder smoren dan , maar ja wie houdt me tegen !

      Maar effe terug naar de realiteit !

      ik krijg net te horen dat LST techniek , da omlaag binden ni echt nodig is voor te scroggen .

      Da hede dan als je alles door elkaar leest , t'is ook mene eerste keer he , weet ik veel , we
      doen maar wat , en we zien wel hoever we geraken t'is tenslotte maar een hobby i?!

      Ik had twee maanden geleden nog nooit nen weed plant in't echt gezien ,
      het enige wat ik wist is hoe dat je nen joint moet rollen en dan nog hangt hij soms scheef
      in mijne mond !!

      In verband met dien link van mijn kweekverslag ?????
      Ik heb al van alles geprobeerd maar het lukt me niet om dien te installeren !!

      Als ik een bericht post hier , staat er vanonder dan niks in't groen geschreven dat je kunt
      aanklikken om naar mijn verslag te gaan ?

      En uw vorig kweekverslag vindt ik ook ni , ik ben hier echt ni goed in heel dit gedoe , maar
      al doende leert men zeker , ik kom tenslotte ook maar uit Antwerpen he !!

      Maar als je ergens den tijd vindt moet je maar eens da link'ske door sturen , zodat ik het
      toch eens kan inzien , ben er wel benieuwd naar !!

      Wete wa ik ga er nog ene rollen en wa TV zien en ik hoor u later wel , t'amusement daar
      en doet ze de allemaal de groeten van mij !!

      En als je wilt kan ik dit bericht wel verwijderen , want ik heb het gevoel dat ik jou
      kweekverslag aant bezoedelen ben met mijne onzin en dat dit er niet echt in thuis hoort !!!!


      Remco.


      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • Thajoejoe
        Thajoejoe commented
        Editing a comment
        Ik ga ook geen lst doen. Ga gwn mij net 50% procent vol laten groeien en dan omschakelen naar 12/12. Dan zolang de planten groeien verder door scroggen plus minus 2 weken hebk gelezen.
        Denk toch dat dit ok is. Weet alleen niet zeker sommige zeggen laten groeien tot de eerste takken 5 a 10 cm zijn dan op 12/12.
        Andere zeggen 50 a 70 procent scrognet vol laten groeien dan naar 12/12 en blijven door scroggen tot ze stoppen met groeien en je de eerste bloeiharen ziet komen.

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        Remco ik heb ff mijn vorig verslag gevonden lol ...cherry bomb is niet juist was Berry bomb ben daar tijdje in mijn kweek maar achter gekomen lol
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...4x-cherry-bomb

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        @ thajoejoe, 50 tot 70%

      #28
      Goeden dag smoker !


      Oki-Doki Dat noem ik pas weed kweken , vwala daar teken ik voor , netje mooi vol !!!
      Das wel de moeite ,echt heel beautiful om te zien , awel da wil ik ook !!!!!!

      En da met dien update , was een foutje van mij , ik had te veel ingezoomd waardoor de
      setup er helemaal anders uit zag ?

      Haha er was effe paniek langs deze kant ik dacht WTF wat is er hier gebeurt ??

      En heb je mijn kweekverslag gevonden , stond dien link er nu ni onder bij mijn
      reacties ?

      Eerste teelt in GTools G-kit Bonanza G-led 560W

      Last edited by Remco; 1 October 2018, 17:20.
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        nee stond geen link bij zal eens kijken of ik het nu vind
        en mijn vorige kweek was idd heel mooi ... om eerlijk te zijn was ook eerste keer dat het me gelukt was om zo een cola's te hebben ... was super content nu proberen we terug beter te doen dan vorige kweek ...zoals we altijd proberen

      #29
      Hello hobby growers

      update

      zaterdag avond is terug tijd voor een update we zijn eind week 5.

      zoals je zal zien op de foto's doet de ene kant het goed van de tent de andere kant heeft meer moeilijkheden.
      heb ze beetje verplaatst zodat ik ze beetje juister licht kan geven als gelijke hoogtes beetje bij elkaar staan .
      gelukkig is de kant die niet zo vlot groeit gestopt met dat de overige blaadjes verder bruin worden ...
      kan ook moeilijk lst toe passen de meetse onder kanten van de planten zijn weg gerot zo kan ze moeilijk op laten groeien om meer toppen te krijgen kut medium

      ze hebben nu voor de 2x 300 ml water gehad 1x met power roots mijn andere power roots van hanna is op , had nog nieuw flesje plagron staan deze dan maar gebruiken hoewel ik plagron niet graag gebruik
      ook zat bij het water bacterien zodat de planten beetje op hun plooi kunnen komen zo gaan zien wat de achter komers zullen doen .
      heb nog paar mooie stekken buiten staan die aan het groen zijn ...maar denk niet slim is om ze binnen te halen ze staan al weken buiten op 12/12 uur licht in de serre en kan ook zo ongedierte mee hebben
      en als ik ze nu onder 18uur licht zet kunnen ze mss beginnen bloeien ...
      want heb nog gelezen dat je ook omgekeerd kan kweken met 12u licht groei en 18 uur licht bloei .... nog nooit geprobeert....???

      we gaan nog zo veel mogelijk ons best doen om er zo veel mogelijk uit te krijgen meer dan laatste keer moet zeker mogelijk zijn heb dubbel zo veel planten natuurlijk
      slecht medium uitgekozen en dan ziet er voor de helft niet goed uit .
      wat we wel gaan doen is met de rechtse kant de grootste planten volgende week voor een 2de keer toppen ze hebben nu al 2 a 3 internodes aan hun gesneden top
      zo kan ze voor 2x knippen en zo nog beetje extra gewicht proberen te krijgen aan die planten zodat we beetje van de slechte kant goed kunnen maken .

      ben nu wel benieuwd om te zien wat ze volgende week gaan doen nu ze gestopt zijn met verder bruin te worden ben ik benieuwd hoe snel ze zich gaan herstellen en dat ze mee kunnen met de rest
      ook ben ik wel blij dat ik geen TGL220 heb gekocht zo kan ik beter belichten met apparte unites zoals nu als je planten hebben die lager zijn kan je ze ook 100% juist belichten en niet zoals met een hps of tgl 220 dat je enkel maar de hoogte kan nemen van je hoogste top .

      dat wil niet zeggen dat ik de tgl220 slecht vind want ben er over aan het nadenken van eventueel mijn t neons waar ik ze mee opgoei te vervangen in een tgl220 als ik mijn voor groei tent heb
      zo we weten terug voor wat we kunnen sparen

      volgende keer zal ik hier enkele foto's bijplaatsen van mijn buiten kweek de grote plant staat er nog altijd ( wat ik er van heb over gelaten ) en groeit serieus veel aan als ik die tot een goed einde krijg zal ik lekker veel lemon haze hebben hoewel die serieus ruikt hopelijk ruiken de gebuurt het niet achter hun platen want ze moeten nog gaan tot half november
      de ene critical die er tussen sta is binnen een 3a 4 weken al klaar .... groeien ook heel wat toppen aan jammer dat ze maar 3 uur per dag volle zon hebben ging anders deze zomer ook al meer opbrengst hebben gehad van mijn auto's maar was toch content met een 50 gram van 3 planten om 3 uur per dag maar volle zon te hebben

      ook goed nieuws alle dan voor mij nu de oleanders in de kast staan beginnen ze eindelijk te groeien want geheel de zomer hoewel het serieus warm hier was hebben ze weinig willen groeien had ze bijna opgegeven .

      zal geen A4tje schrijvan als Remco lol ga hier afsluiten zo enjoy the pictures

      time for me to smoke a


      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 7 photos.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        Tof tof ik ga morgen hier op reageren , met wat vragen als ik uit mene nest geraak tenminste , sebiet nog een stapje in de wereld zetten !!

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        zal morgen dan ff komen kijken naar je vragen ... ik hou het rustig voor 1x lol
        nog nen goeien joint en nen bruine leffe en thats it voor deze avond straks nog ff euro truck simulator 2 spelen

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        t'amusement voor straks en geniet er mor van , tot morgen dan wel ergens !!

      #30
      fullsizeoutput_f03.jpeg

      Groeten uit het zonnige Antwerpen !!

      Remco.
      Attached Files
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Ja, je kan je plantjes verplaatsen.

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        hey Remco sry dat ik zo lat reageer maar was zelf maar heel laat op deze avond lol en moest ng weg maar hier ben ik dan ....
        als je LED hebt kan je meestal zowel groei als bloei er mee doen ik werkt kweekjes er voor met een hps lamp en dan strekken de kleintjes enorm en zo heb ik een t neon gekocht om ze de eerste 7 a 10 dagen onder te zetten dan strekken ze niet met dat de lamp paar cm van de blaadjes maar moet hangen.
        ben er sterk aan over na aan het denken als ik mijn voorgroei tent DP90 heb er een tgl 220 cobs 3070 in te hangen ( dus 4 op 1 rij ) en de t neons weg te doen .
        de G led kost een beetje veel geld maar voor het oppervlak dat hij maar belicht ik heb 400 euro uitgegeven met de tgl star 60 leds en kan 120x120 belichten ( komen waarchijnlijk er nog 2 extra units bij ) volgende kweek.

        mijn medium is idd te zwaar ...maar zoals je zegt uw vriend heeft ze in batmix geplant dan zijn ze zeker kapot ...normaal zet je ze eerst 7a 10 dagen in stekaarde van aveve en dan over in batmix anders zijn ze gegarandeert verbrand ... vorige kweek had ik 50% light en 50% bat genomen en dat werkte super ..full bat neem ik niet meer

        ik haal al mijn matriaal van terneuzen van urban garden shop is een 80km heen en 80 km terug maar je zit daar op je gemak babbeltje te doen met andere growers krijg er gratis kopje koffie alles word klaar gezet wat je nodig hebt is super leuk om daar naartoe te gaan en op kleine 40 min sta ik er en alles wat je er koopt krijg je uitleg bij als het iets nieuws is dat je nog nooit hebt gebruikt ook mijn medium ze hebben er van verschillende merken liggen ook van plagron.

        je kan je planten zo lang wisselen tot je ze onder het scrog net zet eens je het scrog net erboven hangt en je begint de plant aan de mazen van het net te binden kan je ze natuurlijk niet meer verplaatsen .

        meeste actieve soortje heb er nu nog niet zo heel veel gedaan en was altijd indica soortjes omdat mijn vorige tent maar 1m60 was zijn critical heel lekker om te roken en groeit snel en veel opbrengst en Berry bomb groeit ook snel heel sterke plant weet weinig van stress en heeft ook veel opbrengst .
        nu heb ik een kast van 2m zo kan ik sativa's zetten dat volgende kweekje zal gebeuren.... ben gek van de strawberry is super lekker heb ik hier gerookt van een vriend

        met uw plagron voeding is niets mis mee maar ik kweek graag bio en plangron is geen bio voeding
        ik gebruik bio bizz en deze zijn nu bijna uit en stop ook met die bio bizz nu gebruik ik bio tabs dat je 2 per pot van 11 liter plaatst en bij iedere water beurt geven ze beetje voeding af ... heb ik vorige kweek gebruikt en goede resultaat mee gehaald zo gedaan met klooien met voeding
        met het voorraadje dat jij hebt opgeslagen kan je enkele jaren mee weg als je kast 24/24 draait

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
    Bezig...
    X