Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x black rhino 3x cream caramel en 1x pineappele chunk scrog onder 4x 55watt cob led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    hello hobby growers

    update

    dag 1 van week 7

    denk van ze nog 1 weekje in de groei te houden en ze dan overgaan op 12/12.
    met de grote planten kan ik door gaan wat er van de kleintjes ga worden ...heb er geen idee van de toekomst zal het ons laten zien of er iets ga aankomen of niet
    zal bij volgend kweekje eens testen of het enkel aan het medium ligt of de zaad leverancier .... het er van wietzaadjes en van FSO liggen van zelfde soort zo eens zien of het verschil oplevert.
    hoewel ik de verbranding zie aan de planten denk ik het medium is ....
    we zullen met 6 planten ons op focussen als de rest zin heeft voor te groeien zullen we wel zien of ze iets gaan opleveren ( gelukkig heb ik heel weel aan mijn buiten plant dat er groeid zo is afwachten of we die kunnen afbloeien ).
    de meisjes hebben deze week de grote planten 2x 300ml water gehad 1x met wortelvoeding en 1x met bacterien
    de kleine planten hebben 2x 200ml gekregen mits ze kleiner zijn drinken ze ook minder
    morgen zal ik de grote planten beginnen met lst nu ze wat gegroeid zijn kan ik het doen moest normaal al tijdje bezig zijn met lst maar door de veel verbrande bladen had het geen zin
    de grote planten zijn nu 2x getopt hopend dat ze iets meer gewicht kunnen geven want als ik maar van 6 van de 13 planten weed heb zal ik er terug te kort komen zoals nu mijn stash bijna op is

    zo heel veel niet te vertellen enkel de foto's resten nog zo enjoy
    heb nog paar foto's bij gezet van mijn buiten planten critical ziet er niet zo goed uit veel blaadjes die beginnen bruin te komen maar binnen paar weken is die klaar de lemon hazes moeten nog wat langer staan tot half november als het weer zo blijft zal het geen probleem zijn


    Attached Files
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Je zal misschien nog geluk hebben, volgens (weer)voorspellingen zal november ook wel zacht wezen. Was zeker goed weer dit jaar voor haze of purple plantjes

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      hoop het want de helft van mijn binnen kweek ziet er niet goed uit zo zal blij zijn dak ze kan afbloeien
      aders mag ik terug weed op straat gaan zoeken en haat dat en de kwalliteit pfffff en iedere keer 300 km naar breda zie ik niet zitten
      want juist over de grens kunnen wij niet kopen 150 km nergens rond de grens eerste plaats os breda waar we er als belg aan kunnen kopen en dan nog maar 5 gram
      doe ik 2 dagen max mee pfffffff

    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Hoop dat ze het nog goed gaan doen, zou zonde wezen om weer opnieuw te starten en als je dan al weet dat je weer de grns over moet voor een paar grammetjes en waar je ook de hoofdprijs voor betaalt dat is niet fijn. En misschien geeft de buitenplant nog wat lekkers, ik gun het je van harte.

    #32
    update

    vandaag zoals gepland de kast ff schoon gemaakt .
    en de plantjes eruit ( de grote ) voor lst toe te passen ..moet wel zeggen op de foto's zien ze er erger uit dan dat ik ze bij mij had
    zijn maar enkele blaadjes er tussen die bruine kleur hebben er bladen boven en onder zijn mooi groen ....heel raaaar mja is nu zo.

    deze dames zijn al 2x geknipt en nu wat lst op toe gepast de dames zijn al een 22a24 cm groot zo bijna groot genoeg om scrog net er boven te zetten.
    ben van plan om volgende week naar 12/12 te draaien ...zal zien of het dan altijd in want staan al 7 weken in groei dat erg lang is
    maar ja met dames kan je niet veel plannen je moet het nemen zoals het komt en zien wanneer het tijd is voor volgende stap
    scrog net hangt er nog niet boven ... komt als de tijd er klaar voor is

    en van de rest zie ik wel wat er van komt

    time to

    enjoy the pics


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 6 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #33
      In mijn ogen hebben je planten het momenteel niet zo naar hun zin; als je nu over gaat naar bloeien gaat er echt niet veel vanaf komen; ze beginnen nl al met een achterstand.
      Als je toch niet opnieuw wilt beginnen, tracht dan uit te vogelen wat er precies fout gaat; probeer de groei er goed in te krijgen met de gepaste verzorging. Pas wanneer de planten er weer erg sterk uitzien, en sterk groeien, overschakelen naar 12/12
      ...

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        de ene helft doet het goed de ene helft is al 2x getopt geweest
        de andere kant doet het niet goed heb de slechte planten en goed planten samen gezet zo kan ik ze beter licht geven met dat ik 4 apparte unites voor licht heb
        weet van wat de achterstand komt de minder sterke planten hebben serieus moeite met het medium full bat mix ( gebruik ik nooit meer )
        zaadjes binnen gekregen voor volgende kweek zal terug light mix worden denk ik ...kweek stoppen en herbeginnen is geen optie mijn stash is bijna op en heb geen zin om er terug op straat er te gaan zoeken

      #34
      Nu ff geen update

      zaadjes voor volgende kweek zijn binnen gekomen
      wat het word hou ik nog ff voor mijn eigen ...maar wat ik wel kan zeggen is .
      ik heb zaadjes van wietzaadjes (huismerk) van 1 soort en FSO ( 2 soorten)waarvan 1 zelfde soort van wietzaadjes
      omdat de zaden van FSO ( free seeds on line ) omdat ze nog goedkoper zijn en (ieder 4 zaadjes) krijg je gratis eens wil testen.
      wat er beter ga groeien wietzaadjes of fso zaden daarom heb ik van 1 soort de zelfde genomen .

      nu nog ff door gaan met deze kweek volgend jaar beginnen we dan met deze nieuwe kweek zal dan ongeveer deze afgrond hebben.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #35
        Hallo

        update

        vorige keer hebben we mis rekent en zijn nu pas week 7 gestart niet vorige week .
        de kleine planten beginnen nu beetje te groeien we gaan ze nog 1 weekje geven om ze beetje bij te laten komen
        en dan gaan we over draaien naar 12/12 anders zal het veel te lang duren en zit al kort in stach .
        de grote planten doen het zeer goed ze hebben allemaal de grootste een 400 ml water gehad de kleintjes een 200 ml gekregen .
        ze krijgen nog altijd 2x per week water het blijkt genoeg ze hangen nooit met hun blaadjes naar beneden .

        heb het scrog net in de tent gehangen en sommige komen er al net boven en sommige moeten nog wat groeien van de grootste planten dan wel
        de andere kleine helft zien we wel waneer ze het net bereiken de kleine zal ik waarschijnlijk niet kunnen scroggen en laat ik mss gewoon doen en zie wel of daar iets vanaf komt
        die rookbaar is fluff vliegt langs de kanten voor olie

        gelukkig doen de buiten planten het ook nog normaal heeft er volgende week 1 tje bloei week 8 bereikt en hoop dat ze dan klaar zijn maar groot zijn de plukken niet van de critical
        met maar 3 uur zon per dag
        al wat we eraf krijgen is welkom ...want zit niet graag zo kort met weed .... ben al aan het kijken of ik toe komt en is al deftig geminderd naar 2 per avond om toe te komen

        nog paar plantjes ook beetje bij geknipt want had 1 van de grote planten vergeten van 2de keer te toppen dat is nu ook gedaan ze heeft nu ook nog wat tijd om bij te komen
        voor we terug een stap verder gaan

        bij de grote planten hebben allemaal bijna 10 top punten waar weed zal aan komen te groeien

        hier enkele foto's

        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 8 photos.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #36
          Iets meer info zou ik wel waarderen smoker, de temperaturen, hoogte lamp nu etc.
          Ad usum proprium!

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            vandaag moet ik nog even gaan zien naar de tent maar zal jullie straks deze info nog eens geven

          #37
          extra update

          op vraag van ganjagast
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 5 photos.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            welke zaden zijn het geworden?

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            @gajagast het zijn strawberry kush 8x geworden en purple haze 4x van (fso) en 4 x van huismerk purple haze wietzaadjes eens zien welke het beste doen omdat fso ook zeer goedkoop is met zijn zaden

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Bamboestokken achterin en dan naar de zijkant geleiden.

          #38
          Ben benieuwd hoe die FSO zaden het gaan doen. Purple haze altijd lekker!
          Ad usum proprium!

          Comment


            #39
            Hello hobby growers

            update
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 8 photos.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


            • Jack Spliff
              Jack Spliff commented
              Editing a comment
              Hoeveel liter is je regenton? Ik heb 1 van 100 liter en die is de laatste tijd steeds goed gevuld. Ik haal er bidons van 5 liter uit en ik haal er telkens zo 2 uit.
              Nu gebruik ik iets meer omdat de luchtbevochtiger aanstaat in de voorgroeikast en die verbruikt 3L per 24u.
              Maar er staat nog zeker 80 liter in de ton.

            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              ik heb een 250 liter ton staan die naast mijn tuinhuis staat en aan het tuinhuis goten gehangen die samen komen op 1 aansluiting waar de ton juist onder staat
              en heb er naast nog 2 tonnen staan van 100 liter die zo vullen als het regent maat giet ze dan over in de 250 liter ton omdat deze een kraan heeft onderaan en stukje er tussen om het bezinksel (vuiligheid) naar beneden kan zakken ...haal ze ook uit met 5 liter bidons dat ik dan naar mijn zolder draag daar heb ik een 30 liter ton staan ook met een kraantje dak dan kan uithalen om de planten te bewateren ook hebben ze dan al de temperatuur van de grow room zelf en daar doe ik dan nog een extra co 2 tablet bij in de 30 liter ton

            #40
            Als ik jou was zou ik die slechte planten er gewoon uit gooien dat is zonde van je ruimte toch zo?
            Eventueel de goede planten in grotere potten zetten nog twee weken groei geven en dan pas op 12/12 zetten.

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              nee ze blijven in 11 liter potten en ze staan al op 12/12

            #41
            1 dagje op 12/12 pas toch? Maar goed het is jou kweekje natuurlijk, zit je met een halfvol hokje als die kleintjes het niet overleven.

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              verhang ik de lampen en hebben de ander meer plaats zal ik weten na de voorgroei dus nog 1 week en half wachten
              is ook niet mijn eerste kweek zo dingen gebeuren als je nieuwe dingen uit test ....hoewel ik er echt niet blij van word

            #42
            Hello hobby growers

            update
            Last edited by smoker2002; 3 November 2018, 20:58. Reden: stond zijn en foto's vergeten toe te voegen
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #43
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 5 photos.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                ben ng heel even aan het afwachten wat ze gaan doen of ze mee willen bloeien of niet er zijn er 2 van aan het strekken en die mss mee willen bloeien staan nu 1 week en 2 dagen op 12/12 zal op einde van de week zien als ze 2 weken voor bloei hebben gehad oe of wat als ze niet mee willen bloeien zet ik ze uit de kast om de andere planten wat meer ruimte te geven en nog iets meer open te trekken zodat er nog meer licht kunnen opvangen .... een halve kast verlies is serieus ze grrr vroeger zette ik er 6 nu dubbele om genoeg weed voor me zelf te hebben en al de investering ben ik kwijt want zal even veel hebben als met mijn vorige kast want zijn maar 6 planten die het goed doen

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Das wel flink balen ja als zoveel planten het niet goed doen. Mee bloeien zal vast wel goed komen, alleen nemen ze de nodige ruimte in beslag van planten die het beter doen en veel meer hebben aan het licht. Ik zou ze eruit flikkeren en nog wat langer zijn doorgegaan met de groei, meerder keren toppen etc. Investering zal je (net als bij mij) op den duur wel terugverdienen.Succes verder!

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                ganjagast de planten die het goed doen zijn 2x getopt ze hebben allemaal tussen de 9 a 11 bloei plaatsen per plant waar pruikjes gaan komen

              #44
              Hello hobby growers

              update

              temperatuur 17.9 /24.4
              lucht vochtig 70%
              lamp hoogte 25 cm

              hallo juist ff kastje herzet en de dames die niet mee kunnen verwijdert (deed wel ff pijn kan zo moeilijk planten weg smijten ) ook al zijn het tomaten planten of zo iets heb het er moeilijk mee lol
              wij zijn gestart met 14 planten 1 was al dood na 1 dag met dat het is afgebroken met zijn helmpje af te krijgen en nu nog 6 planten weg met dat ze niet mee kunnen heb er 1tje van gehouden die toch nog boven het net is gekomen en die ook al bloei verschijnselen toont
              er waren er nog een paar maar als ze niet groeien zal er niet veel weed aan komen ook .
              heb de lampen nu ook dichter op elkaar gezet zodat alles meer licht krijgt .

              dus gaan we verder met 7 planten
              ze hebben dinsdag allemaal bio tabs in de potten gestoken ...na 7.weken en 2 dagen denk ik wel dat de voeding meeren deels zal uitgewerkt zijn
              allemaal 2 bio tabs in hun potten zodat ze verder kunnen bloeien

              de lamp staat nu 2 weken op 12/12 de meeste hebben hun pruikjes zo denk dat we vanaf vandaag de bloei weken kunnen beginnen tellen
              de dames drinken wel heel weinig ze hebben deze week 2x elk 300 ml water gehad dinsdag en vandaag dinsdag was het gewoon regenwater vandaag regenwater met bacterien ( heb al gemerkt dat de meeste kweekjes vrij weinig drinken altijd bij mij als ik zo lees op andere topics )

              de black rhino heeft nu een 8/9 bloei weken nodig volgens de zaadboer
              de caramel cream heeft 7/8 weken bloei weken nodig volgens de zaadboer

              voila dat was het weer we zijn gestart met de laatste 9 weken van de planten
              en de bloei weken beginnen we ook vanaf vandaag te tellen ( hopelijk geen problemen meer )
              dan rest me enkel nog de foto's voor jullie

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 9 photos.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


                #45
                De gene die overblijven zien er toch nog vrij ok uit !!

                Welke is de caramel cream ??
                Dien naam spreekt wel tot verbeelding bij mij !!

                In mijn voorraad zaadjes zitten ook 3 Cream Caramel van Sweet Seeds !!
                Denk ik , er staat op het buisje waar dat ze inzitten Cream car .
                Maar dat zijn Autoflowering denk ik , dus die kan ik niet in mijn kast
                kweken , of kan dat wel ??

                Zo niet gaan het terras planten worden !

                Die twee weken voorbloei worden die bij de groei gerekend ??
                Last edited by Remco; 10 November 2018, 21:03.
                πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
                ​
                πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
                ​

                Comment


                • Remco
                  Remco commented
                  Editing a comment
                  In mijn geval hebben ze 7 weken in de groei gestaan , en 2 weken voorbloei !!
                  Zijn dat dan eigenlijk 9 weken groei fase ??

                  Als ik het dan uitreken 9 weken groei en 9 weken bloei zijn 18 weken , dat is dan 4maanden en .. !!
                  Dan duurt een teelt wel heel lang dan nog eens drogen en kuren dan zit je snel op 5maanden en .... ??
                  Last edited by Remco; 10 November 2018, 21:03.

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Remco Je kunt ook minder lang voorgroeien en wat meer plantjes zetten. 9 weken groei is ook best lang maar 4 maanden voor een zwaadkweek is wel reeel inderdaad. Curen moet je niet meetellen, dat doe je buiten je hok. Als je aan het drogen bent zorg je dat je al nieuwe hebt staan in een aparte ruimte, klein tentje bijv. dan spaar je je wat tijd. Je zou zo 4 kweken per jaar kunnen doen.

                • smoker2002
                  smoker2002 commented
                  Editing a comment
                  auto's kan je ook in je kast kweken maar dan moeten ze zowel groei als bloei 18 uren licht krijgen en na een 3a 4 weken beginnen ze zelf te bloeien
              Bezig...
              X