Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x black rhino 3x cream caramel en 1x pineappele chunk scrog onder 4x 55watt cob led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Ineens een half leeg tentje, jammer. Ga je ze nog scroggen of laat je ze zo gaan ?

    Hoop dat je van de overblijvers genoeg af gaat halen, ze zien er in ieder geval goed uit. Hopen dat ze nog wat groeien dan komt het goed.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      veel zal ik niet veel over hebben want die caramel creams zijn niet de mijne daar krijg ik enkel de helft van zijn zaden van een vriend dat ik voor 1x wilde in mijn ruimte zetten....ja het is een scrog dat ik bezig ben lang bezig geweest om alles juist mooi door het net te krijgen waneer ik het net terug plaatste
      Last edited by smoker2002; 10 November 2018, 21:51.

    #47
    ik snap niet wat hier allemaal gebeurd , maar waarom heb je die 7verbrande exemplaren niet gewoon opnieuw gezaaid?
    nu zit je met een serieuze achterstand!
    het lijkt me dat jij of PH of EC gerelateerd wat geks doet , maar ze hebben zeker een ferme slag gehad
    ik had al lang alles opnieuw uitgezaaid

    succes!

    Comment


      #48
      Ik snap >Roller wel, maar nu de kweek al in dit stadium is; is het zonde om het af te breken, over een weekje of 7/8 opnieuw beginnen

      Comment


        #49
        idd nu je al zo ver zit zal ik niet opnieuw beginnen het zijn 7 planten die het goed doen
        zo zal die rustig laten bloeien ...en begin volgend jaar kan ik nieuw kweekje beginnen dan zijn deze klaar
        roller ze staan al in bloei zo geef geen zin om er nu nog bij te planten ( verschil van licht uren )
        deze 7 mooi verder laten doen en volgende kweek terug starten met vol kastje zal midden januari zijn tegen deze klaar zijn
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


          #50
          ik zie gewoon het nut niet in van die verbrande exemplaren te behouden als eerste
          en algezien dit maar op 200watt draait , snap ik niet dat je niet gewoon ff opnieuw begint , en dit als leerproces neemt ...
          je gaat uren en uren spenderen aan iets dat eigelijk beter met een verse start was begonnen.
          dit is compleet mijn visie en niet noodzakelijk van een ander


          .

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            roller ik heb altijd scrog hier gedaan met mijn tentje van 80x80x160 met 6 planten
            deze is de eerste kweek met mijn opstelling van 120x120x200 omdat ik met het vorige tentje niet toe kwam om mijn zelf te voorzien
            de tent is stuk groter en zit met de eerste keer dat ik nu met de COB's led werk zo vind het niet zo erg is terug allemaal nieuw na bijna 8j met hps te hebben gekweekt ... en de verbranding komt van de batmix als je geheel mijn verslag zouw hebben gelezen heb ik het er al een paar keer ingezet is eerste keer dak 100% batmix kweekte na 8j test ik ook graag nog dingen uit en aan 6 planten kan ik makelijk zoals vorige kweek 150 a 200 gram halen ben nu al 9 weken bezig zo als ik dat gewicht kan halen zouw ik dom zijn van 9 weken eletriek weg te smijten terwijl de planten die er nog in staan het goed doen

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            @Rreppellsteeltjam ja idd een voorgroei kast is heel handig ben er voor aan het sparen want wil dan ook een 220 watt 4x cob in mijn voor roei kast heb net 9 weken geleden een groot bedrag uitggegeven voor mijn cob lampen en heb net een Professionele 16 "Twisted Trimmer Hydrocultuur dak krijg van mijn vrouwke voor mijn nieuwjaar is ook terug boven de 100 euro samen met mijn lampen heb ik terug voor deze kweek + mijn nieuwe opstelling een 6 a 700 euro uit gegeven zo eerst ff terug op adem komen beetje sparen en dan komt die voorgroei kast er met daar een 220watt cob erin maar das ook terug een min een 400 euro

          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment

          #51
          als jij 8jaar ervaring hebt , hoe verklaar je dan uw verbranding en algemene slechte plant staat?...

          voorgroei case heb ik gemaakt voor minder dan 100euro met een 110watt en 9800lumen tl setup.
          Last edited by QnQ; 16 November 2018, 13:32. Reden: eigen citaat verwijderd (?)

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            omdat ik de eerste keer nu getest heb met 100% batt mix iets dat ik ook nooit meer doe en zijn ook zaadjes van een nieuwe leverancier zo omdat uit te sluiten ga volgende kweekje terug op light mix zijn en terug zaadjes van die leverancier en van de zelfde soort zelfde aantal van wietzaadjes .nl

          #52
          Wanneer heb je die twisted trimmer? Ben ook al effe aant twijfelen om er een te bestellen.

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            is besteld zo komt van duitsland zo denk ergens begin volgende week is al donderdag verstuurd stond er op de mail 3 uur na betaling dat was snel

          #53
          hello hobby grower

          27/11

          update

          temperatuur 18.3 /23.4
          lucht vochtig 45% - 55%
          lamp hoogte 25 cm
          dag 16 echte bloei

          weet dat het ff geduurd heeft voor mijn volgende updat maar had het ff druk en de vrije tijd ff gebruikt om uit te rusten en ff beetje lui stoner geweest
          had niet echt zin om het verslag te schrijven ...maar we zijn hier dan terug geraakt

          de dames doen het voorlopig zeer goed lichten hangen nu dichter op elkaar en hebben zo ook meer licht
          zal toch moeten kijken volgende kweek om extra lampen bij te hangen ...wel ff zien of mijn rekening dat ook aankan
          want met een grotere kast te kopen komen er een hoop kosten bij extra lampen meer potten meer zaden zal ook snel rond de 100 euro per leer aan zaad liggen als ik er iedere keer 16 wil zetten
          volgende kweek ga ik terug voor 2 soorten de keren zal het iedere keer 4 soorten zijn met iedere keer elk 4 planten per soort ..voor de volgende kweek heb ik al mijn zaden liggen

          de bloemen beginnen zicht mooi te vormen ook de plant die ik op het laatste toch nog heb gehouden die ik eerst ging weg doen en is toch nog boven het net is geraakt
          begint ook mooi te bloeien en lijkt niet echt dat ze veel achter is oip de andere dien het geheel den tijd goed hebben gedaan

          drinken doen ze nog altijd weinig 2x per week 300 ml regen water 1x gewoon regen water en 1x met bacterien
          nu laatste hebben ze enkel regen water gehad en gisteren 1x samen met 2ml fishmix per liter water erbij voor het bodem leven beetje omhoog te krijgen

          in de bloei is er meestal niet zo veel te vertellen hoop enkel dat ik terug cola's kan krijgen zoals vorige kweek maar of dat ga lukken dat zal enkel de toekomst kunnen uitwijzen
          de oogst zal ergens rond midden januari zijn zo dan als ze droog gaan zijn zal het verdikt dan vallen met het gewicht

          over de twisted trimmer kan ik niet veel zeggen pakje nog altijd niet aangekomen ff gebeld naar de post omdat dhl samen werkt met de post en de trackings code was een post tracking nr en volgens hen hebben ze het pakket nog altijd niet gekregen zo ff gemaild naar ali express en wacht nog op antw is dus al meer dan 16 dagen dak besteld heb pffffff
          stond op de mail dat ze het de zelfde dag al verzonden hadden maar niet dus

          dan resten mij enkel nog de foto's

          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 8 photos.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #54
            Ken ik te stoned lui zijn om iets te doen. Buiten men planten verzorgen da gaat altijd . Ik ging normaal ook een verslagje maken maar komt er niet van 2de en 3de oogst zijn nu bijna klaar 2 planten al een week water gehad.
            Klote van die trimmer , normaal uit Duitsland duurt het niet zo lang e.

            Comment


            • smoker2002
              smoker2002 commented
              Editing a comment
              heb mail terug gekregen van ali dat het binnen paar dagen thuis ga hebben was ergens vertraging opgelopen

            #55
            vandaag de twisted leave trimmer eindelijk aangekomen
            en er direkt mee aan de slag geweest moet zeggen is de weed van de buitenplant zo zijn geen mooie toppen en veel kleintjes

            ze zeggen dat je er droge en natte toppen mee kan snijden ...van mij zijn het dus droge omdat ik hem maar besteld heb de moment dak de plant heb omgedaan en 16 dage geduurd heeft tegen ik hem had
            moet zeggen met de droge weed krijg je maar een 50% van de blaadjes af omdat de alles verdroogd staat en alle blaadjes naar binnen zijn gedroogd en de messen kunnen er niet zo goed aan maar scheelt wel een hoop werk enige dat je moet doen is nog wat blaadjes manueel afdoen

            als in januari dit kweekje klaar is zal ik ze paar dagen laten drogen van als ik zie dat de blaadjes beginnen te verdorren direkt in de twister draaien dan gaan ze niet naar binnen gebogen zijn en denk ik dat het stuk makelijker ook gaat gaan en zal ik ook veem minder kleine topjes hebben ben nu een 1 uurtje bezig geweest en heb ik toch al 30 tal gram gedaan ( met de kleine blaadjes handmatig eraf te halen

            het filmke dak ook heb gezien niet van de leverancier maar van iemand die het had gekocht had het ook gedaan met natte weed en dit leek me wel heel mooi gedaan
            zo in januari als deze kweek erop zit zal ik er meer van posten om te zien of het dan beter zal gaan ben er 90% van overtuigd dat het dan stuk beter zal gaan dan met al dat klein grut van de buiten plant

            ook waar ik minimum 8 uur knip werk voor had heb ik nu al 60% gedaan in 1 uurke zo is wel heel tijd besparend als het zo snel gaat en zeker als je niet graag planten knipt want is een tijdrovend jobke zo met dat klein beetje hand werk die er nog bij komt ben ik er toch heel blij mee ...hopelijk met natte weed dat het nog sneller zal gaan ..zal hem wel eerst paar dagen drogen zodat hij de meeste voeding nog uit zijn bladeren kan trekken
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #56
              Het is ook meer om tijd te besparen.
              Als je mooie toppen wil moet je met de hand knippen.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                vind ik ook saai werkje zo heb je nog weinig werk eraan is enige dak saai vind in het kweken

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Oh ik vind het altijd wel relaxed.
                Op de kruk, emmer tussen de knieen voor het knipafval en Stubru op de radio. Af en toe de schaarhasj tussendoor oproken

              #57
              hello hobby grower

              06/12

              update

              temperatuur 18.6 /24.3
              lucht vochtig 51% - 60%
              lamp hoogte 25 cm
              dag 25 echte bloei

              hallo hier zijn we terug
              nu zitten we in dag 25 echte bloei
              zet niet iedere week een verslag soms geen zin en dan zie je iets beter op de foto's de veranderingen van de kweek

              heb mijn kast nu even verandert van draaien bedoel de lampen branden nu van 6 uur s'morgens tot 18u s'avonds was anders niet echt logies
              je draait s'nachts om te profiteren van de goedkope eletriek en binst de dag als de lampen uit zijn draait een verwarming van 1000 watt lol
              verwarming draait u s'nacht en lampen binst de dag

              de dames doen het goed de plukskes groeien goed verder zo te zien ze drinken nog altijd weinig
              2x per week 300 ml regenwater soms met fish mix of met bacterien of zuiver regenwater wissel een beetje af
              de dame dat ik normaal uit de tent ging halen doet het ook zeer goed en de plukjes dikken mooi aan
              had niet gedacht dat deze plant het zo goed ging doen tot nu toe
              heb wel de indruk dat deze straine iets trager groeit dan mijn vorig kweekje maar zal ze rustig verder laten doen
              heb de indruk dat vorige kweekje plukjes iets sneller groeiden


              heb gisteren avond ook nog een space cake gebakken weed van de lemon haze die buiten stond met een 10 tal gram weed erin
              gisteren als stuk gegeten met nog paar joints na heb tot deze morgen lach kicks gehad deze avond lekker verder eten mmmmm
              hier nog paar foto's
              tot volgende


              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 9 photos.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Nou dan maar saai, scheelt je paar uur werk en rugpijn

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                idd ganjagast scheelt zo idd paar uur rugpijn zeker als je met paar blokken en bouten in je rug zit is het wel leuk als je zo snel klaar bent
                is me wel 102 euro waard ( top kerst cadeau dak gehad heb van mijn lief vrouwke )

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                heb je blokken en bouten in je rug? Heavy. dan is het zeker niet verkeerd dat je zsm klaar mee bent. Thank god voor de tumble trimmer en erg leuk van vrouwe lief.

              #58
              Lekker he cake'ske met chocolade ??

              Ik ben ook aant bakken geslagen , ik eet nu inplaats van te roken ,
              ale ja ik rook minder , kan toch ni echt zonder mijn dosis nicotine !!!

              Zeg dien molen werkt dat nu een beetje ?
              Ik zie dat bij ali niet meer te bestellen valt via Duitsland ??

              πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
              ​
              πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
              ​

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                ja met chocolade alle met chocopasta had geen chocolade meer zo heb wat chocopasta in gemengd en moet zeggen goed gelukt
                die molen werk wel maar niet 100% moet ik zeggen met dat de plukken van de buiten wiet verre van zo is als toppen van binnen wiet hakt hij wel beetje af van je plukjes maar die kan ik zoals nu gebruiken voor cake of boter of ijs maken altijd een paar dingen na een kweekje wil ook een hash maken moet mij er eens in verdiepen en zeef bestellen zoals ik al eens vlug heb gelezen .... leuke eraan is weed kan je in veel dingen gebruiken en veel mee maken zo de hobby is veelzijdig

                ik heb de molen nog via duitsland kunnen bestellen zo had geen last van invoer taksen
                maar gaat wel heel stuk sneller ...bedoel het snijden van de weed is anders zo saai nu 30x draaien en klaar

              #59
              Heb jij een idee wat de invoertaxen voor zo een bedrag zou zijn ??

              Alles wat ik bij den ali al heb besteld was onder de 20 euro , zo dat het goedkoop
              blijft zonder al die extra kosten btw invt. en dergelijke !!!

              Ik heb int verleden al wel is iets bestel dat meer da 20 euro gekost heeft en dat
              de extra kosten meer waren dan dat het waard was ik heb dat toen geweigerd te
              betalen , maar ik weet niet meer hoeveel dat was ?



              Choco goed idee ik heb nog nen pot staan en confituur kun je er ook in kappen
              we gaan er morgen weer eens nen mooie fabriceren !!!


              Nog eens iets , In verband met hash maken !?i

              Heb je daar dan niet veel afval van of kun je met dien afval nog iets doen ??
              In nen cake verwerken of op roken ??

              Want je hebt toch wel veel canna. nodig voor een paar grammetjes hash
              te maken ??!!




              πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
              ​
              πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
              ​

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                voor zo ver ik weet moet je geen taksen betalen onder de 32 euro ( is ook van horen zeggen ) ik weet heb bij bestelling van 166 euro van china voor rc spullen allu heavy dauty
                allu rims en rock beast 1.9 xl banden 44 euro taksen betaald 2x want had ook zo een bestelling voor mijn vrouw haar rc auto lol

                hash kan je maken van de afval van de bladeren en al heb ik al gelezen dat je blaadjes langs de zeef moet schrapen om de thc eraf te krijgen of zo heb het zelf nog nooit gemaakt maar wel van plan om het eens te doen

              #60
              Hallo smoker2002
              bij wietzaadjes.nl de zaadjes toch goedkoper hoor
              want als je er eens 10 en 5 besteld krijg je er 3 gratis bij voor een totaal van 54.90 euro
              en bij FSO komt het op 65.52 euro voor 18 zaadjes dus das wel merkelijk goedkoper bij wietzaadjes dan he
              grt DannyDeVito

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                zal te zien zijn zeker welken soort heb voor volgende kweek zal ik de zaadjes van FSO en wietzaadjes tegen elkaar zetten heb er 4 van fso van purple haze en 4 van wietzaadjes van purple haze en zullen dan ook nog 8 strawberry kush bij staan ook van fso

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                mss bevallen je deze prijzen beter als je beetje zoekt zitten er koopjes tussen hier heb je er 1 vb is een spaanse web site maar staat in engels erop en als je vertaler programma hebt op je pc kan je het in het nederland ook hebben ...kijken bij de seed mixen vb: sensi seeds indoor seed mix 25 zaden voor 61 euro
                https://www.alchimiaweb.com/en/indoo...roduct-220.php
            Bezig...
            X