Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

10x black rhino 3x cream caramel en 1x pineappele chunk scrog onder 4x 55watt cob led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      En dan moet je de inklaring nog betalen, bij de meeste koeriers is dit meestal rond de 20 - 30 €.

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      ik heb 16 euro betaald voor de koeriers

    #62
    hello hobby grower

    19/12

    update

    temperatuur 18.6 /24.3
    lucht vochtig 45% - 75%
    lamp hoogte 25 cm
    dag 38 echte bloei

    hier zijn we terug even met minder goed nieuws want heel het kweekje valt al tegen en ziet er steeds maar terug slechter uit
    we zitten iets over de helft van de bloei en van toppen kan je niet veel spreken het zijn meer heuveltjes dan toppen
    ook de top productie blijft achter ze groeien bijna niet . ook kan je zien bij bepaalde platen dat in de toppen de suiker blaadjes al paar beginnen te kleuren
    bij andere planten zie je de suiker blaadjes mooi blinken van de thc .

    ik denk ik heb begin hebben ze veel problemen gehad met de batt mix en zich zo geheel hebben uitgeput
    meer drinken doen ze ook niet niet nog altijd zelfde 3 x per 200 ml regen water en loopt helft van de tijd terug water onderaan eruit.
    ook bij iedere water beurt verbranden ze meer en meer hoewel er enkel bio tabs in de potten zit als voeding waar ik vorige kweek mooie cola's mee heb gehad
    maar dan was het medium 50% batt mix en 50% light mix

    met dat ze binnen een maandje klaar zijn zal ik ze nu verder laten doen maar zal niet bij de pakken blijven zitten
    juist lampje over gekocht van onze goed vriend ganjagast van als deze aankomt ga ik een voorgroei tent gaan halen dp 90 en start ik al mijn volgend kweekje
    moet beetje snel gaan want wil geen weed halen bij de weedboer want er zal weinig opbrengst zijn om te roken

    maar meer over het volgende kweekje in een anders verslag dat word aangemaakt als alles klaar staat en zaadjes zijn uitgekomen
    dus dat zal nog ff duren

    verder heb ik niet veel te zeggen is een slechte ronde om zo snel mogelijk te vergeten
    beetje jammer van de elektriciteit en de verwarming maja wat doe je eraan ... het ondergaan en door gaan

    hier dan nog de foto's met de heuveltjes van erica

    ​​​​​​​




    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 7 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Zijn inderdaad niet echt grote toppen die je zou moeten krijgen onder die cob lampies. balen. Wat denk je dat het echte probleem was?

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      ze hebben te veel problemen gehad in de groei door de battmix en denk dat ze al hun kracht daar verbruikt hebben
      enige dat ik verander heb bij vorige kweek zijn de zaden lol verlichting maar dat kan het niet zijn iedereen draait goede resultaten met deze lampen hoewel ik maar de helft heb hangen dat er eigenlijk moeten hangen heb er normaal 8 nodig voor 120x120 ( daarom komt uw lamp er nog bij volgende ronde ) en het medium een test op full battmix zo denk dat dat het probleem is

    #63
    Das wel spijtig dat ze het laten zitten !!

    Ik weet het is nen magere troost , maar je had dat al wel zien aankomen niet ?
    Beging oktober was het al goed fout aan't lopen , je had toen al van je hart nen
    steen moeten maken en opnieuw beginnen !?i

    T'is langst deze kant wel makkelijk praten als het bij iemand fout loopt om te zeggen
    weg met dien handel en start opnieuw !!

    En't is inderdaad wel zonde van al da werk en geduld !

    Maar volgend teeltje gaat het wel goed komen , je hebt er weeral van geleerd en
    je zal hopelijk niet weer de zelfde fouten maken !!

    Dien Batt mix van Plagron kippert dien maar buiten als er nog van staan hebt ,
    dat spul brengt wel bijna bij iedereen problemen mee !!

    Mister X de vorige eigenaar van mijn kast , heeft daar ook een teelt met verbrand
    en is na een maandje ook hellemaal opnieuw moeten beginnen !!


    Het is te hopen van wat je er nog gaat afhalen wel een beetje rookbaar gaat zijn ??

    Ik wens u nu al veel succes met uw volgende teeltje , maar ja das pas iets voor
    binnen een 4 tal maanden is wel fuck dat het allemaal zo lang duurt !!!

    Zoals je zegt zo snel mogelijk vergeten en't nieuwe jaar nen nieuwe start !!





    πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
    ​
    πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
    ​

    Comment


      #64
      Heb terug alle geluk aan mijn kant weet niet of iemand het al is tegen gekomen

      gelukkig was ik juist bezig in mijn grow room en ik begon rook te ruiken zo zag ineens dat 1 van mijn TGL star 60 begon te roken

      zo heb hem uit de muur getrokken en juist mail gezonden naar onze spaanse vrienden

      grrr ben al bezig met min van licht nu dat er nog eens bij ... hopelijk vervangen ze snel de led plaat en sturen ze mij een nieuwe led plaatje op

      hopelijk makelijk te vervangen want ben een noob erin daarom heb ik ze ook gekocht gebruiks klaar
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        wtf maar goed dat je in de buurt was! Een zo een set verbruikt 55W toch? Dat is dus zowat het uiterste van een cob led niet handig dus.

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        staat boven op de lamp een stikker dat ze 52 watt verbruiken

      #65
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        heb ik direct gezegd tegen mijn vrouw heb een heel makelijke vrouw mag eigenlijk alles doen dat ik wil
        jah als het kot afbrande was het brand verzekering is toch huur huis loooool maar band experts gingen het wel gezien hebben heb veel te veel grow spullen liggen

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Als het kot afbrandde had je de komende 30 jaar kunnen betalen want een verzekering keert niets uit als ze iets vinden dat op wietkweken wijst.

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        volgens tgl kunnen ze idd beginnen roken maar kunnen niet in brand vliegen zeggen zij ga ik niet testen hoor lol

      #66

      Comment


      • Frozen
        Frozen commented
        Editing a comment
        smoker2002 Jadat is wel bummer.. Weet je de oorzaak, LED verbrand, Driver mischien? Ze werken nogtans met kwaliteit materiaal, het doet me wel twijfelen of ik nog voor TGL ga . Zou niet graag m’n garage ik de fik hebben.

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        het is elektronica kan altijd stuk gaan mijn ander hobby dat ik doe is rc scaler crawler dat zijn met telegeleide auto's schaal 1/10 in de bossen gaan rijden in modder en soms door of onder water alles dat ik gebruik is waterproof elektronica voor ik vertrek test ik altijd voor een wedstrijd dat alles werkt en soms kom ik aan en mag ik onderdeel van elektronica vervangen ...elektronica kan ieder moment zelfs nieuw stoppen met werken

      • Frozen
        Frozen commented
        Editing a comment
        Tuurlijk, elektronica kan het altijd begeven maar toch is het het laatste wat je wilt zien als je iets wilt gaan kopen van elektronica

      #67
      hello hobby grower

      27/12

      updateganjagast deze is vandaag eindelijk toegekomen na wat ruzie met ups met dat ze mijn lamp vergeten waren in Brussel om ze te leveren ging gisteren luid aan de telefoon (lol) en ziet er nu al een stuk beter uit en deze trek 158 watt uit de muur
      TGL heb ik ook ff hard aangepakt en vandaag sturen ze mij mijn nieuwe led lamp ... nu en dan eens serieus uw mond open doen dat ze luisteren en dan werkt het meestal al ze horen dat je het meent en niet op je mond bent gevallen ( TGL was in kerstvakantie maar dat maakt mij niet uit als ik licht te kort heb en lamp is kapot is er wel altijd iemand )
      zo als die ook terug werkt zit ik dan met een 358 watt uit de muur ook nog min maar al stuk beter

      moet zeggen ben weg serieus geschrokken van de mars hydro dat er ook zo veel licht vanaf komt ...
      zo die heb ik nu ff tussen de cobs gehangen sorry mensen zal klein beetje op disco foto's zijn maar valt niet zo erg op met de cobs er rond
      eindelijk beginnen te topjes beetje te groeien hoewel ze bijna klaar moeten zijn de Black Rhino normaal een 60 a 67 dagen bloei de Cream Caramel een 53 a 60 dagen bloei
      zo we zitten op dag 46 zo ga ze min nog een 20 dagen laten gaan tot ongeveer 15 januari dan zullen de Cream Caramel zeker klaar zijn en de Black Rhino heeft dan ook 66 dagenbloei op zitten
      en zullen kijken naar de trichomes 30% amber zijn geworden

      ze hebben vandaag na 3 dagen geen water te krijgen allemaal terug 250 ml regenwater gekregen meer drinken ze toch niet
      anders hebben ze geheel de week beetje verschillend water gegeven zijn rare dagen met de kerst feesten paar dagen niet thuis geweest beetje door het kerst feestje
      vrouwke ligt wel nu dood ziek met 39.8 koorts zo ze is niet zo goed en nee drinken doet ze bijna nooit ook niet op het kerst feestje ( volgens dokter zou ze de 5 dagen koorts hebben )

      in het dak van de kast komt het serieus vol te hangen met alle kabels en extra contackt dozen om alles van stroom te voorzien
      zo lang de kast maar niet ineen valt van het gewicht hangt er al serieus wat gewicht aan cobs ongeveer een 2 kilo per stuk is al 8 kilo + de mars hydro nog eens 6 kilo is toch al een 14 kilo

      zie wel dat er heel wat suiker blaadjes rond de topjes hangen nu hopen dat ze beetje blijven groeien de toppen zodat we toch nog wat geniet er van kunnen hebben
      ging normaal mijn voor grow kast gaan halen heb deze ff op hold moeten zetten eind jaar premie nog niet gestort en heb dinsdag terug keer van kerst feestje aan 205 per uur op de snelweg mijn turbo er door geblazen kon niet sneller dan 140 meer rijden zo die staat nu bij de garage heb hem normaal morgen avond terug
      iedere keer als ik mijn voor groei kast wilt gaan halen gebeurt er iets dak serieuze kost erbij hebt alsof de duivel er mee gemoeid is lol maar we geven niet op

      ik heb nog net op tijd enkele foto's kunnen nemen heb een stuk of 5 a 6 dan gingen de lampen uit en moest de kast dicht
      ​​​​​​​

      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 6 photos.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      #68
      Ziet er goed uit.
      Telt wel op dat gewicht en u filter nog is enzo.
      Hier zit alles in de wek potten veel moeten knippe volgende tegen volgende oogst moet ik ook een tumble trimmer hebbe ze .

      Comment


      #69
      Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar en zeker voor mijn volgers om de moeite te doen om mijn verslagjes lezen
      en wens iedereen een goed gezondheid en dat iedereen mooi gewichtjes mag halen dit jaar

      mijn gewicht zal wel niet goed zijn maar binnen 15 dagen kan ik met een nieuw kweekje beginnen dat ze maar snel klaar zijn
      dat ik dit kweekje zo snel mogelijk kan vergeten
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        #70
        hello hobby grower

        7/01

        update

        temperatuur 17.8 /24.6
        lucht vochtig 45% - 62%
        lamp hoogte 15 cm cobs en 25 cm mars hydro
        dag 57 echte bloei

        hier zijn we terug de laatste week begint laat het ons zo zeggen moet nog ff kijken met de micro scoop naar de triclonen heb het ff druk laatste dagen zo nog niet zo veel tijd gehad om te spenderen met de planten
        maar ze krijgen zeker water genoeg
        heb de indruk dat ze nu ineens ook wat beter beginnen te drinken en dat de plukken nu eindelijk ook wat beginnen te groeien beetje laat maar beter laat dan nooit

        we zitten in de flush periode of ze flushen weet ik niet weet niet of de bio tabs die in de potten al geheel weg zijn of niet geeft geen zin om er naar te zoeken die vind ik toch niet meer lol
        zo wat we niet weten kunnen we ook niet van wakker liggen

        ze drinken nu om de 2 dagen een 200 ml regenwater denk dat die extra lamp dat ik erbij heb gehangen toch niet zijn effect niet en dat de dames er heel blij mee zijn
        ook dat de weed eindelijk iets groter word dan heuvels jammer dat ik geen volle toppen zal hebben maar we zullen toch iets van weed hebben beter dan niets

        zo veel valt er niet te vertellen ik laat de dames rustig verder doen en hopen dat er nog serieus wat gaan zwellen zie dat de suikerblaadjes mooi vol liggen waar dat het bij vorige kweken
        de suiker blaadjes er bijna niet waren liggen ze nu mooi vol kan je zien op sommige foto's hoewel dat niet iedere foto kan zien is ook maar met een i phone 7 camera gemaakt en niet met een profesioneel toestel

        de geur begint ook intenser te worden nog niet erg genoeg om mijn afzuiging aan en leg ze ook niet aan om mijn temperatuur op peil te kunnen houden
        moet nu al genoeg bij verwarmen om de temperatuur op peil te houden zonder dat ik de warme lucht in mijn tentje nog naar buiten ga afzuigen
        de de 2 ventilators zorg ik voor genoeg wind dat de air flow goed rond gaat in mijn tentje

        vandaag of morgen toch eens de micro scoop erbij nemen want de cream caramel geef volgens de zaadboer een bloei periode van 53 tot 60 dagen en zitten nu al aan dag 57 echte bloei zo ze zijn mss bijna klaar laat ze toch zo lang mogelijk staan met dat ik er toch nog max aan weed uit kan halen ze hebben geen gemakelijk leven gehad met dat rot medium maar proberen er toch nog het beste van te maken en starten volgende week met nieuwe ronde als ze allemaal om gedaan zijn gaan de nieuwe zaadjes dan direct voor 24 in water ( deze liggen al te wachten in de frigo )

        zal hier afronden hier krijgen jullie nog de foto's
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 9 photos.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          nog effe

        #71

        Comment


          #72
          Beter iets als niets, toch wat te smoken over een paar weken...

          Maar ik hoor je telkens over het medium als het probleem maar persoonlijk denk ik dat er toch echt iets anders aan de hand moet zijn. Er zijn genoeg mensen die kweken op dit medium en die hebben geen problemen.

          En begrijp ik nu goed dat je helemaal niet afzuigt? Je planten hebben verse co2 en zuurstof nodig en daarvoor moet je echt wel afzuigen/verversen. Verder lees ik telkens regenwater, gebruik je wel cal/mag of zit het in je basis voeding? Je weet dat regenwater 0,0 mineralen bevat? En dat LED lampen van je dames verslaafde cal/mag hoeren maakt?

          Comment


          • ganjagast
            ganjagast commented
            Editing a comment
            Dacht eerst dat het een broodje aap verhaal zou zijn dat de planten onder led meer behoefte hebben aan calcium/magnesium daarom werden die led protect geadviseerd. Ben er nog niet helemaal zeker van..

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            Head Honcho is al van het begin van als ik de dames over gepot heb in dat medium dat ze direct zonder voeding bij te geven want batt mix zit voor 6 weken voeding in gewoon te verbranden en ze hebben er lange tijd niet goed uitgezien zo kan maar enkel van dat zijn was enige dat ik veranderd had bij vorige kweek

            verse lucht hebben ze genoeg onderaan staat het luik open 24/24 en draaien 2 fans in ook 24/24 voor de lucht circulatie

            en ik gebruik bio tabs als voeding zo moet en water toe voegen en de tabs lossen traag van zelf op
            heb vorige kweek ook met die tabs gewerkt en had dan mooie cola's gehad

          • philly
            philly commented
            Editing a comment

          #73
          Als er een luikje openstaat betekend niet dat je onderdruk hebt in je hok, op deze manier circuleer je alleen de lucht in je hok. En met LED lampen met een hoge par gebruiken de planten sowieso al meer C02. Daarom wordt het ook aangeraden bij sommige high end led's om CO2 bij te voegen.

          Ik weet verder niets van bio kweken maar batmix en die tabs lijkt me inderdaad dubbel. Wellicht was het beter geweest om alleen de batmix te doen in de groei en dan in de bloei wat vloeibare bio voeding te gebruiken.

          In ieder geval succes de nieuwe ronde en denk nog een na over regenwater en cal/mag want daar valt ook nog wat wel te halen denk icm met led's. Of het moet in die tabs zitten.

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            de bio tabs heb ik na 7 weken en 2 dagen toegevoegd in Batt mix zit voor 6 weken voeding in en heb ze eerst 14 dagen in kleine potjes met stek aarde voor gegroeid zodat en ze waren mooi rond geworteld voor ik ze heb verpot naar hun grote schoenen ... alle voedingen zitten in die tabs die hebben al 2x de 1 ste plaats gehaald op kweek wedstrijden die tabs
            https://www.kweekkast.nl/led-888902/...k=tradetracker

          #74
          hello hobby grower

          18/01

          update

          temperatuur 16.8 /23.5
          lucht vochtig 42% - 66%
          lamp hoogte 15 cm cobs en 25 cm mars hydro
          dag 67 echte bloei tot 17/01

          Hallo hier zijn we terug
          en ik denk zo dat dit mijn voorlaatste update zal worden in dat kweek verslag ...want ja je kan het al raden alles ligt om
          de cream caramel hebben we vorige week donderdag neer gehaald en het droog gewicht vond ik tamelijk maar het droog gewicht was iets anders

          zoals de mensen die mijn kweek verslag hebben gevolgd wisten dat de 3 cream caramel van een vriend van mij waren zo vorige week donderdag waren ze klaar onder de microscoop te zien zo half een
          30% amber de rest cloudy en na alles af te snijden en onder de twister te leggen hadden we 80.3 of 80 gram om makelijk te zijn weed maar dat was dus NAT
          zo elk 40 gram verdeeld en drogen kleine topjes was beetje rushen via de pallet kachel want mijn laatste joint had ik 2 uur ervoor al opgerookt zo had weed nodig ( was alarm fase rood )
          en had uiteindelijk na paar dagen + paar topjes op de pallet om rond te komen een 12 gram weed over
          zo ik wist dat de black rhino een week langer moesten staan zo normaal volgend de zaadboer 8/9 weken bloei zo ze hebben 9 weken en 5 dagen gestaan in bloei en onder de microscoop denk ik ook klaar te zijn
          had vorige week al gekeken triclonen begonnen amber te komen maar batterijen van microscoop af waar het led lampje mee werkt en nu zonder lampje zie je niets
          had geen zin om naar de grow shop te rijden 80 km heen en 80 terug om van die mini pallet batterijen te gaan halen

          zo heb een reeks foto hieronder gezet laatste foto's van in de kast dan uit de kast dan geknipt da nop de twister om blaadjes weg te doen toppen en klein grut samen en dan alles wat we hebben om te drogen

          enkel baal ik er van van Todogrowled met mijn voeten aan het spelen zijn volgens het zouw mijn kapote led lamp al verzonden moeten zijn van 26/12 tot vandaag nog steeds niet aangekomen
          als ze dan na een dag of 3 willen antw via whats up is gaan ze kijken wat er aan de hand is maar hebben alle dagen een andere uitvlucht
          het gaat om een lamp dat gvd 20 of 30 euro kost zal ze straks zelf bestellen want heb ze nodig binnen 14 dagen want ben al met nieuw kweekje begonnen

          zo Todogrowled zijn goed om te verkopen maar hun dienst na verkoop trek echt op de ballen
          al die zever over een led lampje man man
          probleem is binnen een dag of 14 moet alles terug branden en met 1 led te kort kan me 4 planten kosten dat ik er anders mag weg smijten ( grrrrrrr ) ze hebben daar zeker 100 led's liggen en ze doen moeilijk om 1 lampje mijn 800 euro als ik ze aankocht was wel goed kan zo balen van zo een zever

          maja we zullen jullie up to date houden hoe Todogrowled werkt als we meer weten maar dan zullen jullie wel moeten volgen in mijn volgend verslagen

          moet de titel nog uitvinden kijk uit naar iets met strawberry kush en purple haze
          zal eerst nen dikke smoren en er dan aan beginnen

          hier nu eerst de laatste foto's van de 4 overlevende Black rhino's van de 10 na een moeilijke kweek

          van als ze droog zijn kom ik terug met het eind gewicht
          verwacht niet te veel want was slechte ronde

          Cream caramel 12gr droog ( mijn vriend zal ook wel een 12 gram droog gehad hebben ) was 80 gram NAT
          black rhino .....????? niet nat gewogen was om te verdelen dat we ze nat hadden gewogen de cream caramel



          Attached Files
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 9 photos.
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


            #75
            Dacht ik dat ik eindelijk had beslist welke lamp te kopen lees ik dat van uwe TGL (was wel van plan de 100W te kopen)
            Echt moeilijk al die keuzes :p

            Comment

          Bezig...
          X