Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Toverfee's 2e kweek: 400w HPS 3x Candy Kush Express & 3x Amnesia lemonator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #76
    Het gaat lekker hoor!

    Comment


      #77
      Deze volg ik ziet er mooi uit
      1 for the money, 2 for the blow, common everybody and grow grow grow....

      Comment


        #78
        dag 67
        temp: 19.9
        LV: 55


        Morgen staan de dames al weer 2 weken in bloei!
        De candys zouden in 7 weken klaar zijn volgens de breeder dus zou het nog 5 weken duren voordat ze klaar zijn maar we gaan van ites langer uit. De THC productie op deze plant gaat ook al goed waar ik blij om ben. De voortse lemonators zounden 9-10 weken nodig hebben dus deze gaan een paar weken alleen staan in de kast. Daarnaast heb ik eergisteren nog eens neem olie gespoten omdat spint had ontdekt op 1 blad maar voor de rest nergens iets te bespeuren. ik spuit straks of morgen ook nog eens en dan komt het wel goed tot het einde =D ik geef nu ook om de 2 dagen voeding aan de planten 0.5ml bloom per plant en de candys krijgen ook al green sensation.
        Voor de rest gaat alles goed



        IMG_0575.JPG
        IMG_0574.JPG
        IMG_0571.JPG
        IMG_0570.JPG
        IMG_0566.JPG
        IMG_0565.JPG
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

        Comment


          #79
          En zag je de spint goed zitten ??
          Wat zijn de eerste kenmerken van spint ??

          Ik heb er schrik van , heb ze vorig jaar ook gezien
          maar niet in mijn kast wel te verstaan , ik had een
          wiet plant als kamerplant staan en de moment ik het
          ontdekte was al bijna de helft van de plant aangetast !!
          🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

          👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

          Comment


            #80
            De eerste kenmerken zijn dat je kleine witte vlekjes op een blad ziet zitten doordat ze er in bijten dan draai ik het blad om en zie ik geelachtige bolletjes met een microscoopje zie je ze goed zitten het waren er bij mij maar 1 en een 7tal eitjes dus ik denk dat ik ze wel allemaal heb bestreden maar ik wil er echt zeker van zijn dus heb ik nog is gesproeid
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

            Comment


              #81
              Spint !! ------->

              S20190116_008.jpg
              🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

              👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

              Comment


                #82
                🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                Comment


                  #83
                  Op volwassen planten krijg je de spint helaas niet meer weg. Vaak doet bestrijden meer kwaad dan goed en kan je ze beter maar laten zitten en met de stofzuiger te werk gaan.

                  Comment


                    #84
                    Dus op tijd er bij zijn !!

                    En die komen zowel vanonder als vanboven voor zeker ??

                    Ik kan me voorstellen dat die wel voor wa problemen kunnen zorgen !!
                    🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

                    👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

                    Comment


                      #85
                      Ik denk en ben er zeker van dat ik de spint weg krijg het was 1 blad dat beschadigd was en ik heb veel gezocht naar meer maar niets gevonden dus ik was er heel vroeg bij en denk dat het bestreden is.
                      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

                      Comment


                      • Remco
                        Remco commented
                        Editing a comment
                        Ok goed voor u !!

                        Was dat dan zo goed te zien op dat blad ?

                        Toevallig gene foto van ??

                      • Toverfee
                        Toverfee commented
                        Editing a comment
                        Ja was goed zichtbaar en nee geen foto van genomen

                      #86
                      Hopelijk heb je geen spint plaag! Voor de rest doen ze het goed hoor zijn happy zo te zien!
                      Ad usum proprium!

                      Comment


                        #87
                        Fingers crossed
                        Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                        Comment


                          #88
                          dag 70
                          16 dagen bloei
                          temp:20.9
                          LV:53%


                          Vandaag nog een een update over hoe de dames erbij staan
                          ze doen het behoorlijk goed moet ik zeggen. De topjes dikken goed aan en de THC productie ziet er ook goed uit Ik ben zeer tevreden over hoe het gaat. Ik geef om de 2 dagen voeding want de hebben honger als ik op de bladeren afga. Mijn voedingsoplossing voor alle planten bevat 3mL/1.5L Bloom voeding en de achterste planten krijgen ook nog 1.5mL/1.5L Green sensation Voor de rest ben ik gisteren perongeluk m'n water vergeten af te zuren dus hebben ze een waterbeurt van pH 8.4 gekregen ik hoop dat dit voor 1 keer niet erg zou zijn? Ik zie toch ook niet meteen iets anders aan de planten.


                          IMG_0588.JPG
                          IMG_0586.JPG
                          IMG_0585.JPG
                          IMG_0582.JPG
                          IMG_0581.JPG
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

                          Comment


                          • ganjagast
                            ganjagast commented
                            Editing a comment
                            Je doet je naam eer aan!

                          • Rreppellsteeltjam
                            Rreppellsteeltjam commented
                            Editing a comment
                            Je grond vangt dat foutje voor je op!!
                            Als je op hydro had gekweekt..........

                          • ganjagast
                            ganjagast commented
                            Editing a comment
                            als..

                          #89

                          HELP

                          vandaag heb ik enkele banaantjes gevonden in een een top ik heb ze er uitgehaald en ze waren groen en wit zou dit erge gevolgen kunnen hebben???
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

                          Comment


                          • Weske
                            Weske commented
                            Editing a comment
                            Op je foto hieronder zie je dat banaantje nog dicht is...
                            als dat bij de andere ook het geval is zal je weinig bestuiving gehad hebben mits je echt alles hebt gepakt.
                            de banaantjes kunnen random komen hoor ik heb ze bovenin gehad maar ook en de top onder de hoofdtop

                            Maar let op wat Q zegt als ze opengaan en dan in combinatie met je waaier kan het stuifmeel zich wel verspreiden.

                            Ik hoop dat er weinig meer bij gaan komen
                            En denk dat je tot nu toe geluk hebt dat alles dicht is(ga er vanuit dat ze allemaal hetzelfde eruit zagen als hieronder niet open)

                          • Toverfee
                            Toverfee commented
                            Editing a comment
                            Ze zagen er allemaal zo uit ja sommige hadden wel een lichtere kleur maar dat zal niets uitmaken denk ik. Nadat ik dit banaantje weg had gehaald leek er nog iets in te zitten en dat was een klein beginnend zaadje. Ik heb dit ook weg gehaald maar ik denk dat het al bij al goed meebakt ik heb nu meer dan een uur met mijn microscoopje de toppen zitten te bestuderen op banaantjes en niets meer gevonden. Ik ga wel dagelijks blijven controleren moest ik er toch een hebben overgeslagen. Ik vraag me wel nog steeds af wat de aanleiding zou geweest zijn. De achterste planten moeten volgens de breeder nog 4weken dus dat moet wel lukken om deze af te bloeien ik hoop dat de voorste lemonators niet teveel last meer gaan ondervinden maar ze omhakken en
                            Opnieuw beginnen dat ga ik niet doen dat krijg ik NOOIT over mijn hart

                          • Weske
                            Weske commented
                            Editing a comment
                            Hopen dat het inderdaad goed uitgepakt heeft en het geen gevolgen heeft.

                            Ja dat blijft toch gissen voor ieder van ons denk ik...het is en blijft tot de schaar erin gaat iets levends met eigen willetje lijkt het wel haha.
                            Miss een tip zet gewoon je telefoon op videostand zodat de flitser aanblijft en kijk via je tel naar de toppen kijken de banaantjes zie je duidelijk op je scherm zitten zo ben ik er toen ook achter gekomen.
                            Ik zag ineenkeer iets van andere kleur tussen mijn toppen en toen met het oog goed gaan zoeken en vond ik er 2.
                            Dat had ik met de haze afgelopen x ook die Gabi had ik soort ballen ofzo gevonden maar had nog maar 2 planten dus wou ze niet wegdoen... alles verwijderd en tot nu toe nog geen zaadje tegen gekomen

                          #90
                          5E9A84AD-3C6D-4C9A-BA59-94151D9FAF90.pngIk heb nog ergens 1 banaantje gevonden.Zo zien ze eruit ze en ze zijn wel erg klein.
                          Last edited by Toverfee; 7 March 2019, 13:49.
                          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...esia-lemonator

                          Comment

                          Bezig...
                          X