Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Hydro power

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Hydro power

    Korting op 420shop
    Goedemiddag allen en een fijne 2e kerstdag -) ..

    Ik ben een hobby kweker die eigenlijk al best lang rommelt met deze hobby en tot dusver altijd op aarde .. Ik was daar eigenlijk wel klaar mee : gesleep met grond , geen goede inficatie hoeveel water je moet geven , vies hok , beestjes ect ect .. Vandaar dat ik ben begonnen met het grow en flow systeem van hydrophonics . 1.50 x 1.50 en plek voor 39 rakkers .. Het begin ging lekker , goede groei , prachtig groen blad . Maar eigenlijk meteen al een klein " dingetje " . Aan de meeste planten zit 1 of 2 bladeren die geel worden. Ze zijn ook dor en droog . Heel vreemd eigenlijk . De ph heb ik steeds rond de 6.0 en qua voeding houd ik de richtlijnen van plagron aan - dat is dus idd mijn lijn : Hydro a hydro b en roots en enzymen .. Ik zal wat foto's posten en sta open voor advies
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.

      Comment


        #4
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • Tom79
          Tom79 commented
          Editing a comment
          Hey qnq
          Ik zou u graag een vraag in een pb willen stellen - hoe kunnen wij dat realiseren ? Vr

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Als je minimaal 30 dagen lid bent en 20 berichten hebt geplaatst kun je een pb sturen

          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...-mogelijkheden
          Daar kan ik verder niks aan veranderen.

        #5
        Thanks qnq -)

        Comment


          #6
          Begin week 4 bloei en ze gaan mooi ! Er hadden inderdaad wat minder ingekund maar de voorgroei ontkwam mij enigzins .. Het blad is mooi van kleur en oogt gezond -) .. De wortels ogen volgens mij ook mooi ..
          Attached Files

          Comment


            #7
            Die staan er mooi bij!

            Comment


              #8
              Oorspronkelijk geplaatst door Pit View Post
              Die staan er mooi bij!

              Comment


                #9
                Ik had niet gelezen dat ze al in week vier bloei zitten, dan ben ik het met je eens dat ze achterlopen. Heb ik ook wel eens gehad met mooie planten waar nauwelijks iets aan kwam. Waar het door kwam? Joost mag het weten. Misschien dat de jouwe het nog oppakken.

                Comment


                  #10
                  Ik vrees dat stekker eruit gaat .. Dit is eind week 6 ! En de topjes zijn en blijven bijna beschamend klein .. Temp / voeding / Ph alles leek top , maar helaas .. Het mocht niet baten ..

                  Comment


                    #11
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                      #12
                      Jammer man, misschien kan je ze nog twee weken geven om wat af te rijpen?

                      Comment


                        #13
                        Maar ze bloeien nog geen 6 weken.
                        Je zit hooguit begin week 3

                        De bloei tel je vanaf er echt bloei is, niet vanaf het moment dat je de klok op 12/12 zet.
                        (want op dat moment bloeien ze nog niet
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                          #14
                          Die discussie ken ik ook -) .. Laat ik het zo zeggen : Ik ben gewoon te tellen vanaf 12-12 en als ik het daarmee vergelijk dan lopen ze echt ver achter .. Op aarde zou je al mooie dikke toppen hebben gehad , en op de foto zie je de grootsten maar de meeste zijn niet veel groter als een pinda ..
                          Ik betwijfel of dat nog rechtgezet gaat worden .. Ik kijk het deze week nog aan maar vrees het ergst
                          Last edited by QnQ; 28 January 2019, 09:11.

                          Comment


                          • QnQ
                            QnQ commented
                            Editing a comment
                            Allrite, maar op de foto van een week geleden in post #6 gaat iedere andere kweker tegen je zeggen dat die hooguit een weekje bloeien.
                            Dan kun je wel van 12/12 uitgaan, maar er kunnen andere factoren zijn die ervoor zorgen dat de bloei later inzet.
                            Heb je geen lichtlek? Werkt je timer nog wel goed, blijft het wel 100% donker tijdens de donkere periode?
                            Een klein lichtspleetje kan al weken vertraging opleveren bijv.

                            Maar ik snap wel wat je bedoelt als ik de foto hieronder bekijk.
                            Ze zijn niet echt reuze. Teveel stikstof kan inderdaad de bloei hinderen.

                            Nou pomp ik ze zelf ook vrij vol met stikstof, zelfs tijdens de bloei en ik heb het eigenlijk nog nooit gezien.
                            Er zullen dus misschien nog wel wat andere factoren meespelen ook, ik kweek 'organisch' op aarde, daar heb je al een verschil.
                            Last edited by QnQ; 28 January 2019, 09:17.

                          #15
                          You do not have permission to view this gallery.
                          This gallery has 1 photos.

                          Comment

                          Bezig...
                          X