Maak gratis een account aan en krijg toegang tot het volledige forum. Paswoord vergeten? klik hier om een nieuwe aan te vragen. Neem contact op indien u problemen ondervindt met inloggen of registreren.
Maak een account aan!
beowulf ik heb er 2 Fluence balken extra tussen gehangen van 85 watt per stuk. Ray44 heten ze. Dus 330 watt + 170 watt is totaal een 500 watt Fluence. Vanaf de tweede week bloei hang ik de extra balken er tussen.
wat zit er in de stengels vd planten? het lijkt wel gespalkt? mooie oogst man, ik zit er ook over te denken om zelf te kweken en deze lamp gaat er dan wss ook inkomen.
fritsie
edit, ik heb het over de foto geplaatst op 24 januarie
sorry heb het verkeerd vermeld lmao. staan namelijk meerdere posts van 24 januarie. post nummer 28, daar lijkt het bij sommige stengels dat je het hebt gespalkt. met de nadruk op ''lijkt'' .
Dat komt me bekend voor. Zelfs als de planten hard en compact zijn kan het zomaar gebeurden dat het toch slechts 0,5 gram de watt oplevert. Dat jouw ledlamp een enorme verbetering is ben ik van overtuigd. Maar kan je met een zelfbouw lamp ook zulke scores halen?Bijvoorbeeld met ledstrips? Dat lijkt me wat goedkoper.
sorry heb het verkeerd vermeld lmao. staan namelijk meerdere posts van 24 januarie. post nummer 28, daar lijkt het bij sommige stengels dat je het hebt gespalkt. met de nadruk op ''lijkt'' .
Lijkt zo denk ik door het dieven en bladverwijderen misschien.
Comment