Wat bereik je met die scheerbeurt als het er een paar dagen later allemaal weer aan zit?
Lemon Haze onder Fluence LED (new grow)
Collapse
X
-
-
Comment
-
Wordt al jaren gedaan hoor ook bij andere gewassen. Ik heb het zelf ook al vaak toegepast met goede resultaten. Voordelen zijn: Minder knipwerk aan het einde, betere opbrengsten, betere airflow, lagere LV, minder vaak wateren, nagenoeg geen fluff en/of popcorn buds.
Je moet wel de strain kennen en weten of die een beetje stress bestendig is. Persoonlijk zou ik er ook niet voor kiezen om het na week 4 bloei nog te doen. Vaal wordt gedaan einde groei of eerste week bloei. En eventueel in week 3 bloei nog als het nog te vol is.Comment
-
Kleine foto update: Dag 21 op 12/12You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment
-
-
-
Planten in de hoogte laten groeien geeft gewoon wat meer fluff onderaan. Je hebt een laag van een goeie 40-50 cm waar je deftig wiet kan kweken. Gewoon alles daar houden. Uiteindelijk hoeft je tent niet hoger te zijn dan 150 cm.Comment
-
-
Weer een weekje verder!
Dag 28 op 12/12, de leuke periode breekt weer aan. Iedere dag als je de tent opent dan is het weer een verrassing.
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.Comment

, persoonlijk zou ik ze 2 weken meer laten voorgroeien
,zonde van al die ruimte
Comment