Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon Haze onder Fluence LED (new grow)

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Ai ai en het was weer zo mooi aan het gaan, succes met je strijd in ieder geval KILL THE BASTARDS !!!
    Last edited by WillyWally; 23 July 2019, 06:57. Reden: Was een S vergeten :p

    Comment


      Planten gaan goed, beestjes zijn er nog steeds. Rovers komen vandaag als het goed is pas binnen. Duurde lang voor ze die dingen verzenden man. Waardelooos.

      Comment


        Laten die krengen nu nog veel schade aan je planten achter?

        Comment


          Ja zeker een grote teringzooi laten ze op het blad achter. Gaat me sowieso grammen kosten. Kan niet scroggen en blad verwijderen doe ik deze ronde ook maar niet. Ze zitten vooral op de onderkant dus laat ze dat maar opvreten. Pakket met de rovers is zoek met de pakketdienst zag ik vandaag. Dus de rovers zijn nog steeds niet binnen.

          Planten staan er wel mooi bij verder, zonder scrog toch nog beetje egaal weten te houden en best goed vol met een beetje knakken en buigen.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Rickysticky
            Rickysticky commented
            Editing a comment
            Ziet er evengoed heel mooi uit!!!!

            Vraagje je spuit niet preventief met neemolie?

            Gz Ricky

          Nee heb nooit last gehad van beestjes. Geen enkele, heb wel gespoten met Brimex maar dat heeft niet geholpen.

          Comment


            Houd er rekening mee dat de beestjes dood zijn als ze aankomen, ze leven maar een paar dagen. Weet niet hoe warm het momenteel is in NL, ben op vakantie maar warmte vinden ze ook niet fijn. Kan altijd de leverancier mailen, ik heb de vorige x nieuwe gekregen die aangetekend werden verstuurd.

            Heb zelf ook tripsen gehad en kon het altijd goed in de hand houden met neemolie. Zijn hardnekkige krengen, houd er rekening mee dat je de volgende ronde preventief te werk gaat.

            Succes met bestrijden en het verdere verloop van je kweek.

            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              Gister pakketje binnen gekregen met de Orius Rovers, zaten nog twee levende in van de 100. Echt balen. Schiet niet echt op, maar weer wat te spuiten besteld maar zal ook wel weer niet werken. Zit wel echt bomvol met trips gaan die rovers ook niet veel meer aan doen denk ik. Bijgaand een foto van die little fuckers en de schade op het blad. En nog een mooie nachtfoto gewoon omdat het kan.
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                You do not have permission to view this gallery.
                This gallery has 1 photos.

                Comment


                  Een zwavelverdamper misschien ?
                  Geeft wel wat aanslag op de reflector en de geur gaat door je filter heen.

                  Ik weet eigenlijk niet of dat nog kan aan het begin van de bloei.
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                    Wel weer tijd voor een update!

                    Dag 28 op 12/12:

                    Beestjes zijn eindelijke onder controle ik heb met BAC Vitality Plus gespoten en volgende dag was 98% dood. Lopen nog enkele rond maar heb nieuwe rovers gekregen van de leverancier omdat ze allemaal dood waren bij aankomst. Die zet ik van de week uit. Dan moeten ze allemaal wel weg zijn. Planten gaan wel lekker ondanks dat ik niet kan scroggen en dieven.
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • Rickysticky
                      Rickysticky commented
                      Editing a comment
                      Hehe daar is ie!

                      Mooi dat de plaag bijna vernietigd is!
                      Plantjes zien er zoals we gewend zijn weer keurig uit!

                      Gz

                    • QnQ
                      QnQ commented
                      Editing a comment
                      Je hebt je hoofd wel even in een PLO-sjaal gewikkeld hoop ik ?
                      PVP was niet zo'n onschuldig spulletje toch ?

                    Dat is volgens mij meer gebaseerd op een fabel. Ik heb het ook wel eens gelezen ergens alleen nog echt het bewijs terug kunnen vinden. Maar heb wel voor de zekerheid een T-Shirt voor mijn mond gedaan tijdens het spuiten. Het werk perfect in ieder geval...

                    Comment


                      Heeeey

                      hoe staat et ervoor?

                      gz Ricky

                      Comment


                        Gaat prima, geen beestjes meer gezien. Ben erg druk op het moment maar zal deze week nog wel even een goede update plaatsen! Greetz

                        Comment


                        • philly
                          philly commented
                          Editing a comment
                          top ben benieuwd!

                        • ganjagast
                          ganjagast commented
                          Editing a comment

                        Het is wel tijd voor een update inderdaad! Druk geweest. Het gaat best goed na de omstandigheden met thrips. Gaat zeker geen kilo knaller worden maar 1 op 1 moet er wel inzitten deze ronde. Helaas gister wel twee toppen moeten afknippen ivm rot. Kan er ook nog wel bij deze ronde haha.

                        De dames zitten nu in de 8ste week dus moeten eigenlijk nog twee weken. Hopen dat ik niet meer rot tegen kom anders moeten ze al om.


                        Volgende ronde ga ik trouwens upgraden... Ik ga door met een 240x120 tentje, de Fluence blijft natuurlijk samen met de Ray44. Aan de andere kant komt een HLG 550 V2 R-Spec replica te hangen. Deze is gewoon 1 op 1 dus met de top bin Samsung LM301B diodes en meanwell driver en 480 watt. Gelijk nieuwe filter besteld weer Phresh ruik nog steeds niets na 4 rondes maar dat wil ik graag zou houden. Het blijven wel 5 planten alleen nu in 60 liter smartpots i.p.v. 30 liter containers.
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 1 photos.

                        Comment


                        • philly
                          philly commented
                          Editing a comment
                          hey, leuke update, je planten zien er toch zeer krachtig uit, je hebt net op tijd kunnen reageren. wel vroeg om nu al rot te krijgen, uitknippen lijkt me ind ook de beste optie dan, misschien de afzuiging wat harder zetten om de Lv naar beneden te halen? waartussen schommelt je LV?
                          Ik heb eens opgezocht over die BAC vitality plus, ik lees dat dat goed is tegen stress, maar kan niets terugvinden over ongedierte bestrijding... waar heb je die info gevonden? want ik wil anders wel preventief zo'n flesje in huis halen, zodat ik meteen kan reageren als ik eens ongewenst bezoek heb :p...
                          ik ben benieuwd of grotere containers je ook meer opbrengst zullen opleveren, ik blijf je topic zeker volgen! succes

                        • SweetMango
                          SweetMango commented
                          Editing a comment
                          Of zo'n 500L smart pot net als Test?:o

                        • R1988
                          R1988 commented
                          Editing a comment
                          Ziet er mooi uit. Ook je volgende kweek ben k wel benieuwd naar en of er verschil te merken is met die verschillende lampen.

                        Lekker hoor mooie update

                        Comment

                        Bezig...
                        X