Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

    Enige tips dan monty om de LV om hoog te krijgen dan?...Heb all water in de kast staan, binnen bereik van de lampen, maar ja...

    Comment


      #32
      Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

      Natta lappen /sponzen, waterbakjes op je verwarmingen zetten zodat de aangezogen lucht al een hogere lv heeft. Er zijn hier ook kant en klare radiator verdampers voor. Luchtbevochtiger, mistmaker, Minder hard afzuigen als de temp dit toelaat.

      Comment


        #33
        Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

        Gegroet iedereen wederom, Ik heb alle tips opgevolgd die hier stonden en ook allemaal gecombineerd, heb nu een handdoek nat opgehangen, 3 sponzen erin gelegd, en ook nog eens een mistmaker(die ik wel te vaak en te snel moet bijvullen met water)
        En ik kom gewoon niet hoger dan 30 a 40lv

        ook all denk ik wel dat mijn plantje wat er zo slecht aan toe is gewoon tijd nodig heeft hoop ik.

        Fotos:
        IMG_0054.jpgIMG_0052.jpgIMG_0053.jpgIMG_0055.jpgIMG_0051.jpg

        Comment


          #34
          Last edited by monty; 7 November 2010, 20:15.

          Comment


            #35
            Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

            het probleem is wederom ruimte, ik heb niet zo direct ruimte voor een Groote bak water voor die bemister...en de bak waar nu de sponzen in liggen is te ondiep voor de unit...

            Heb trouwens ook een hand doek hangen die ik regelmatig nat maak.
            En wat de meter aangaat...tja daar heb ik ook twijfels over, he, ik denk dat hij helemaal niet nauwkeurig is, maar ik denk grofweg dat het wel klopt..

            Comment


              #36
              Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

              Kliene update ff plantjes showen ze zijn ietsjes gegroeid.
              IMG_0059.jpgIMG_0060.jpg

              Comment


                #37
                Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

                ze zijn aan het schieten eeh , mooi & succes verder !

                Grtz Hash
                Geniet nooit met mate !

                Comment


                  #38
                  Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

                  Wederom een update van mijn dametjes nu volgens mij beginne ze te bloeie.
                  liever nog een beetje groei gehad maja, ik moet het er maar mee doen, ze staan nu ook all 4 weken.

                  Vanaf dit weekend ga ik ze bloei voeding geven ipv groei voeding.
                  IMG_0072.jpgIMG_0071.jpgIMG_0070.jpgIMG_0073.jpg

                  Comment


                    #39
                    Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

                    Nouja, ik zit met een klien probleempje, waar ik dadelijk denk ik de volgende week een groter probleem wordt, tenzij mijn mindere plant een groei spurt krijgt, anders moet ik de lampen kamp heel erg scheef gaan hangen O.o

                    Fotos:
                    IMG_0076.jpgIMG_0077.jpg

                    Comment


                      #40
                      Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

                      Ik zie nog geen zichtbare groei. Zou nog effe wachten met bloeivoeding. Zo te zien kunnen ze wel wat extra groeivoeding gebruiken. Bladeren zien er niet al te best uit.

                      Dat hoogteprobleem is toch zo opgelost. Draadje rond de nek en naar beneden buigen. Touwtje maak je vast door een gat in de potrand te prikken. Na een paar uur staat de top weer recht, echter met een bocht in en op gelijke hoogte van de andere plant.

                      Comment


                        #41
                        Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

                        Ben ik nu ant geven nog die groeie voeding, maar ben ik een beetje huiverig mee, ik wil ze niet over voeden, krijgen 100ML Ph 5.9/6.5 water per dag, en 3 keer in de week 100ML water met Canna Vega erin, op PH6.3, en EC 1.50/1.75.
                        En tja die hoogte zat ook an te denken om gewoon nu te gaan toppen, zodat ze in de breedte gaan mogelijk voor te scroggen?

                        Comment


                          #42
                          Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

                          Ik vind die potgrond er heel apart uit zien.
                          Waarom heb je ze niet meer overgezet naar dat systeem met die kleikorrels ?
                          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                          Comment


                            #43
                            Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

                            Nou ik heb ze niet overgezet eigenlijk om stress voor de plant te voorkomen, ik wilde geen risico lopen om ze ter dood op te schrijven, aangezien de growshop de verkeerde hydro voeding had gekregen.
                            maja nu zijn ze in de bloei.
                            IMG_0078.jpgIMG_0080.jpgIMG_0079.jpg

                            Comment


                              #44
                              Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

                              Update: Vandaag effkes ervoor gezorgd dat er geen lucht meer via de deur uit kan, en nog een lampje toegevoegd, namelijk een Philips Tornado 827 23watt>130watt.IMG_0082.jpg

                              Comment


                                #45
                                Re: Eerste test kweek plus hele opbouw tot wiet kweek.

                                philips heeft ook mooie 400 en 600 watters

                                Comment

                                Bezig...
                                X