Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow room 8x strawberry kush en 8x purple haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Hoi smoker2002

    mijn dametjes waren ongeveer net zo groot met 15 dagen en als ik zie hoe ze nu zijn en hoeveel bloempjes er op zitten.
    zal wel allemaal goed komen.

    mvg

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ze hoeven niet te strekken eh.
      Als ze strekken komt dat omdat je als kweker een fout maakt.
      Je hebt de lamp te veraf hangen.

    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Klopt QNQ maar als beginner moet je alles leren en oefenen baart kunst

    • 007jack
      007jack commented
      Editing a comment
      tjahhh zelfde fout gemaakt maar zo leer je.

    #17
    update

    10/2

    ontkiemen 2 dagen
    groei 21 dagen

    temp 22.2 / 28.3
    lv 30/42
    lamp hoogte 28 cm en mars hydro op 35

    zo hier zijn we terug met een verslagje
    de plantjes beginnen eindelijk goed te groeien en ook meer te drinken
    1 ste week kregen ze om de 2 dagen 10 ml water 2de week 20 ml water om de 2 dagen nu krijgen ze al dagelijks 300 ml water en vanaf week 3 iedere keer wortel roots erbij de weken er voor was het 1x water en 1x met wortel roots en geef altijd 1ml/l wortel roots per liter water enkel de eerste week was het maar 0.5ml/l wortel roots

    vandaag hebben ze gaan water gekregen omdat ik morgen eens 1tje ga uithalen en kijken hoe hun wortels las zijn gegroeid en dat ik zal al kan over potten
    de 3.5 L potten ga ik overslaan en ga ze direct in de 11L potten steken in de grow mix van als ze zo ver zijn want tegen dat ze dan volledig geworteld zijn in de 3.5 liter potten kan terug enkele weken duren en met dat het sativa's zijn die serieus door kunnen groeien steek ik ze liever zo snel mogelijk op 12/12
    natuurlijk moet ik nu ook nog wachten tot ik ze kan toppen en dan nog weekje voor ik kan over gaan op 12/12

    hopelijk zijn ze morgen al goed genoeg geworteld zodat ik ze kan verpotten ze zitten nu ook al aan de 4 tot 5de node zo denk wel dat ze al genoeg zouden moeten geworteld zijn
    onderaan kan ik het niet zien met dat ik vergeten ben gaatjes onderaan te maken heb ik onderaan dan 3 gaatjes in geprikt met een stilo punt maar die gaatjes zijn te klein of ik al de wortels kan zien of niet

    ik vind ook dat ze iets trager groeien in de bekers dan vroeger in mijn potjes zo zal volgende kweek direct starten in 3.5L potten dan denk ik dat ze iets sneller hun wortels makelijker gaan kunnen uitstrekken dan in die kleine bekers ...maar als je het niet test zal je het nooit weten zeg ik altijd

    nu branden de 2 tgl's al en de mars hydro van als ze over worden gepot in de 11L gaan alle 4 de tgl aan en de mars hydro 400

    nu rest me enkel nog de foto's

    tot volgende week voor nieuw verslagje

    als je vragen hebt of opmerkingen ik ben hier alle dagen on line zo antwoord van als ik iets zie

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #18
      Ik kan je zo al wel vertellen dat je wortels goed genoeg ontwikkeld zijn en dat ze toe beginnen te komen aan een beetje echte voeding,

      Succes!
      Geef een lach elke dag,je zal er vaak een voor terugkrijgen.

      Misty's ABC

      Comment


        #19
        succes en deze plantjes hebben dringend nood aan grotere sloefen!

        Comment


        #20
        ziet er goed uit.! ze gaan ook allemaal redelijk samen op zo te zien.

        Comment


          #21
          Lekker bezig! Leuk verslag maar Verpotten die dames en daarna knalle helemaal onder de nieuwe zon!

          ik blijf volgen grtzz

          Comment


            #22
            gisteren ff gekeken en waren nog niet volledig geworteld had ze dagje droog gezet en de kluit viel nog bijna uit elkaar
            zo zal ze beetje groei voeding geven samen met wortel roots en nog paar dagen wachten en dan mogen ze naar hun 11L potten en laten knallen in de grow mix
            Last edited by smoker2002; 13 February 2019, 03:16.
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment


              #23
              heb ze gisteren nacht dan toch nog verpot (12/02 )

              moet zeggen dat de strawberry kush wel beter geworteld als was dan de purple haze

              ze zitten nu in hun 11L potten in bio grow mix zo daar zit voor een week of 3 voeding in zo denk niet dat ik nog ga moeten bij voeden voor ze in bloei ga trekken

              nu hebben ze natuurlijk terug ff een stilstand heb ze na verpotten 100 ml water bovenaan gegeven en 200 ml onderaan met wortel roots

              in het vervolg krijgen ze enkel nog water onderaan heb nu ook schotels bij gekocht om eronder te zetten

              nu wachten tot ze terug beginnen te groeien en zal dan snel kunnen toppen denk dat ze nog 1 of 2 nodes te kort hebben nom te toppen als we tijd genoeg hebben gaan we 2x toppen we zullen zien

              en natuurlijk lst doen we ook terug .

              heb ook nog een 220 watt tgl bij gekocht van onze vriend newhobby kon zo een mooi aanbod niet laten liggen de mash hydro gaat naar voorgroei kast verhuizen ...

              de voorgroei kast moet ik nog aankopen alles op zijn tijd terug ff tijd nodig om terug beetje te sparen ( ja kan ook blijven kopen met deze hobby) maar heb bijna alles nu na die lamp buiten dan nog een kast en ophangers en izemo om eronder te leggen .
              dus van als deze in echte bloei staat kan ik al de voorgroei van nieuwe ronde beginnen groei toch altijd lang voor om te scroggen is meestal rond de 60 dagen ( later kom ik daar op terug )


              dan heb ik nog terug enkel foto's voor jullie ... jointje draaien voor mij en zaadjes zoeken voor volgende ronde ...want het voorgroei kastje wil ik nu snel ten laatste als tegen dan de voorbloei is gedaan
              (rechtse kant is purple haze die van wietzaadjes achteraan links kant is strawberry kush )
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 5 photos.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                moet lukken volgens mij. Was trouwens nog in de aanbieding dacht ik voor 50euro wel de 2.5 rev

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                ganjagast waar stond ze in de aanbieding als je linkje heb mag je het altijd eens sturen dan bekijk ik de kast eens en zien of ik er iets mee kan doen

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Excuses ik had me vergist !
                https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...81#post1379781

                toch wel 65. De rev4 is duurder btw zou snel zijn

              #24
              newhobby lamp vandaag al aangekomen na 2 dagen na betaling is heel snel
              is vlot gegaan bedankt voor de mooie lamp

              als straks lichten aan gaan zal ik ze monteren en dan ff foto posten

              super happy
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              • newhobby
                newhobby commented
                Editing a comment
                Ik heb me best gedaan voor je hopelijk ben je er blij mee en mag je er flink mee oogsten!!
                Ik blijf volgen!

                Groetjes

              #25
              zoals beloof de foto's met de nieuwe lamp erbij

              de nieuwe tgl 220 heb ik achteraan gehangen en voor het gemak om te verhogen en omlaag te doen heb ik de tgl star 60 vooraan gehangen

              nu zit ik op 440 watt cob led zo dat zouw moeten perfect zijn voor de kast

              zowel de tgl 220 als de tgl star 60 zijn allemaal CXB 3070 lampen

              terug mooie investering gedaan voor de goede zaak

              binnen paar dagen up date van verslag dan meer over de plantjes

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 3 photos.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              #26
              smoker2002 mooie setup zo man leuk om hem bij jouw te zien hangen!
              Je dames staan er ook super bij! Hun nieuwe schoenen zullen ze waarderen suc6!

              Grt

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                ja hangt idd heel mooi erbij was mijn laatste lamp dat ik nog nodig had nu is mijn verlichting compleet en bank rekening terug leeg zo we kunnen terug sparen
                maar was nodig dat mijn verlichting eindelijk compleet was had de tgl star 60 in september nieuw gekocht en had er 4 te kort zo die hangen er nu bij
                440watt cob led power
                eens kijken welken lampen het best doen de star 60 of de 220 staan beiden strawberry kush en purple haze gelijk aantal onder

              #27
              Ja mannekes, mooi hoor die plantjes en lampjes.

              Waarom niet gekozen voor 8x star60 dan, ging dat niet gemakkelijker zijn?
              greetings

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                wel ik heb deze tgl 220 aan een mooie prijs kunnen kopen hier op de verkoop hoek op de site iemand die 5 nieuwe stuks liggen had en is normaal een 349 euro voor deze lampen en heb ze aan 250 euro nieuw in de verpakking kunnen kopen als ik 4 stars 60 had gekocht koste het me 436 euro gekost hebben
                en 4 cobs is zwaar voor het buizen frame van de tent 2.1 kilo per cob das 8.4 kilo bij de tgl 220 weegt maar 3.3 kilo

              • Burundanga
                Burundanga commented
                Editing a comment
                Ja heb dat gezien, dat was inderdaad een mooie aanbieding!
                Ben benieuwd als je verschil zal zien tussen de ene helft onder de 220 en de andere helft onder star 60.
                Met zo een star had je wel het licht beter kunnen verdelen denk ik, en de afstand lamp tot plant afzonderlijk kunnen aanpassen.
                Nuja 250 euro is wel super prijsje.

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                das het voordeel van de star 60 dat je ze afzondelijk kan regelen dat zal goed zijn voor mijn volgende ronde dan ga ik 4 verschillende soorten zetten ipv nu 2 soorten en zal idd kijken of er verschil zit in de tgl 60 en de tgl 220

              #28
              Mooie bak licht, gaat er steeds beter uitzien !
              Een dag zonder wiet kent Flip niet.

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                Flip Hasjkip bedankt ... ja ben er ook blij mee ziet er nu uit zoals het zouw moeten om perfect te groeien het licht dat ze nodig hebben in zo een tent

              #29
              update

              18/2

              ontkiemen 2 dagen
              groei 29 dagen

              temp 15.3 / 29.6
              lv 40/72
              lamp hoogte 30 cm

              de 29.6 was omdat ik de verwarming verkeerd had gezet in de grow room
              is gemiddelt tussen de 22 a 24 graden met de lampen aan
              er is heel wat gebeurd deze week ze hebben grote schoenen gekregen
              nieuwe licht cob balk erbij ... nu zijn ze gelukkig zie ze alle dagen groeien
              was ook wel nodig want de mars hydro erbij was toch te weinig licht

              en ze zijn 2 dagen gelden voor de eerste keer getopt geweest en ze groeien goed verder binnen kort zal ik 2 de keer toppen zodat ze erna in bloei kunnen
              jammer genoeg is er 1 purple haze die gele blaadjes vertoont wat er mee scheelt heb er geen idee van doe met alle plantjes het zelfde en deze heeft er blijkbaar minder
              zin in dan de andere hoop dat het zich hersteld

              ze hebben op 16/2 wortel roots 1ml/l + water en 100 ml per plantje
              ze hebben op 17/2 wortel roots 1ml/l + water en 200 ml per plantje

              ze hebben gisteren nog eens 200 ml water gegeven onderaan de pot
              vandaag krijgen ze niets ze moeten hun wortels strekken mss krijgen ze er morgen terug

              meer heb ik niet te vertellen alles heb ik deze week al gepost lol




              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 9 photos.
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Ja k#tzooi bij jullie ook al? Energie nota dit jaar belachelijk hoog! Zal dit jaar ook flink bijbetalen denk ik
                Ze kunnen het wel hebben zo te zien.

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                ganjagast regering hier de eletriek 22.5% omhoog getrokken einde van de maand van 2014 tot nu is de eletriek 75% duurder geworden in Belgie het is hier bijna niet meer te betalen echt belachelijk duur geworden

              • ganjagast
                ganjagast commented
                Editing a comment
                Ja het gaat echt nergens meer over.. Hadden die alu-hoedjes toch nog gelijk(?)

              #30


              20638637_10213734074335834_5201655097243664221_n.jpg
              ---------
              πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
              ​
              πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
              ​

              Comment


              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment

              • smoker2002
                smoker2002 commented
                Editing a comment
                heb al eens 980 euro mogen achter dragen en een jaar 1100 euro mogen achter dragen laatste jaren niet maar in Belgie moeten ze maar 1x per 2 jaar uw meter kast komen controleren zo woon hier 2j en heb ze nog niet gezien zo zal terug mooie factuur zijn grrrrrrr

              • Remco
                Remco commented
                Editing a comment
                Da zot , ik ben eens benieuwd wat mijn afrekening gaat zijn ;(
            Bezig...
            X