Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow room 8x strawberry kush en 8x purple haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ik heb kleine witte putjes gespot op mijn kleine platjes ik ga u direct neemolie bestellen ging normaal via amazone bestellen maar dat ga te lang duren
    ik heb geen verstand van neem olie is deze goeie ?????
    9200000008901318(1).jpg

    en hoe gebruiken als blad voeding of gewoon bij het voedingswater
    als iemand dosering kent voor 1 of beiden???
    Attached Files
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      Fuck da meent ge niet ???????????

      Ik heb deze neem olie besteld bij bol.com voor 00:00 u besteld morgen in huis !!

      Heb wel wat meer moeten betalen !!

      Van kop tot teen boven & onder de bladeren zeik nat zetten !!

      Ik heb het wel preventief gedaan , dus ik weet niet of dat het ook de beestjes direct dood zijn ?

      fullsizeoutput_217f.jpeg
      fullsizeoutput_217c.jpeg
      πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
      ​
      πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
      ​

      Comment


      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Klopt.
        En olie lost niet op in water dat is ook waar.
        Door toevoegen van een zeep maak je de oliedruppels alleen kleiner.
        Warm water gebruiken en blijven schudden helpt.

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        Remco ja ik had deze ook gevonden bij bol.com idd morgen in huis
        had ook gelezen van die rimulgan zal deze erbij bestellen
        welken verhouding gebruik jij ????
        QnQ jij ook bedankt

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment

      voila beiden besteld word geleverde donderdag
      zal dan terug ook meer op mijn gemak zijn en kan ik de jonge platjes direct bestrijden
      was wel te denken als je het in 2 tent hebt in de zelfde kamer is natuurlijk de kans groot dat het uitzet in rest van de kamer

      heb nochtans altijd eerst de kleintjes gedaan en erna maar de grote kast open gedaan nadat alles terug was afgesloten in de propegator
      maar die beestjes zijn zo klein dat ze overal door geraken een haasje helpt niet om dat tegen te houden
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        staat levertijd 2 a 3 dagen en bij bevestegings mail stond er op donderdag ... shit moet donderdag mijn caravan halen eum zal ze da beetje later gaan halen want weet ze leveren hier altijd tussen 11u en 13u

      • Remco
        Remco commented
        Editing a comment
        yup dien caravan gaat ni lopen !!

        kill time geblazen , ik zou zot worden , we gaan het nu wel weten of dat de Neem Olie zen werk gaat doen !! we duimen voor u !!

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        moet straks nog foto's nemen om vanavond nog mijn verslag te maken zal kijken of je de puntjes kan zie op de foto 's van de jonge plantjes
        gisteren nr 1 uit de kast gehaald die dood stond heb de weed er wel afgehaald was wel super weinig is nog paar weken hoop dat de plukjes nog wat groeien ze hebben het moeilijk met de beestjes is een echte beesten boel ik mijn kast .... caravan word buiten klaar gezet uit het winter berging zo zal bellen dat ik ze later op de dag ga halen moet binnen in reparatie dat ze terug klaar is tegen deze zomer ..van die klojo's die er vorig jaar op de auto strade hebben tegen gereden hun auto was mooi tussen mijn caravan en vangrails je moet niet tussen een caravan proberen te komen als je camion wilt over steken die franse kunnen niet rijden alle ik had weinig schade bij hun auto was alles vooraan kapot en bumper lag op de grond

      Update

      6/5

      ontkiemen 2 dagen
      groei 49 dagen ( 7 weken )
      v.bloei 21 dagen (3 weken )
      Bloei 35 dagen

      temp 12.4 / 23.4
      lv 52/68
      lamp hoogte 30 cm

      Begin bloei week 6

      ok ze staan er nog
      als ze het nog 2 a 3 weken het kunnen uithouden zijn we er
      zal wel niet zo veel in gewicht zijn .
      1tje heeft wel al het hoofd gelegd en nr 2 zal voor deze avond zijn denk ik .

      mijn tent lijkt meer op een slagveld dan nog op een kweek

      IMG_6597.JPG

      de meeste platen die er last van hebben is de strawberry daar zal ik weinig van hebben ,
      er is maar 1 straberry die het goed doet en dat was die met de rode plukken die zij al heel veel verlicht van kleur

      IMG_6601.JPG

      de purple haze heeft het minder moeilijk bij deze doen nog goed verder en beginnen goed hun plukken terug te dikken
      IMG_6600.JPG
      IMG_6599.JPG

      ze hebben enkel gisteren water + voeding gehad ze stonden ook iets te nat zo ze ff laten uit drogen

      en deze purple haze is de queen die trek zich van niets aan en blijft het goed doen
      zelf het rare zelf nog geen trip sporen op deze plant zijn blaadjes.
      IMG_6598.JPG

      als ze allemaal zo mooi stonden zouw ik blij zijn maja we doen verder en hopen op het

      hoop dat ze het nog 2 a 3 weken uithouden en dat ze nog wat mogen dikken ..weet nog altijd iet of het trip probleem voorbij is
      heb al blaadjes gecontroleerd maar nog geen tegen gekomen maar ook nog geen roofwants lol

      De jonge dames

      IMG_6593.JPG

      ok het was te denken als je in 1 tent trips hebt dat je in de andere het ook gaat hebben
      heb altijd uit voorzorg eerst de kleintjes gedaan en erna maar de grote planten met beestjes
      maar blijkbaar zijn ze toch in de andere kast ook geraakt grrrrrr
      donderdag komt de neemolie toe kan er dan direct mee aan de slag
      voor de grote is het te laat kan ik geen neemolie op gebruiken
      IMG_6595.JPG IMG_6596.JPG

      ze doen het goed enkel hier en daar witte plekken op de blaadjes zo denk dat de trips hier ook zitten
      zal de foto's groot zette hoop dat het hier zal te zien zijn

      IMG_6592.JPG IMG_6590.JPG

      zeg maar wat jullie er van denken ???

      Donderdag killing day

      59211434_2275718115841147_3904005949282582528_n.jpg

      Attached Files
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


        Ja, helaas....
        Bij mij gaan nu alle trips-alarmen af.

        Ik hoop dat ik er naast zit!!
        "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
        "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
        "Ajeto" - Buurman en Buurman

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          kijken of je witte kleine plekjes hebt op je bladeren dat zijn de trips hun bijtsporen in de plant dan mag je zeggen dat je er hebt
          bekijk je bladeren goed kijk naar mijn foto's hier boven

        Update

        13/5

        ontkiemen 2 dagen
        groei 49 dagen ( 7 weken )
        v.bloei 21 dagen (3 weken )
        Bloei 42 dagen

        temp 15.8 / 25.1
        lv 50/64
        lamp hoogte 30 cm

        Begin bloei week 7

        hallo hier zijn we weer ik weet dat we woensdag zijn maar door het mooi weer heb ik het ook druk in de tuin met alles ben terug al van deze morgen bezig in de tuin
        zal straks wat sfeer foto's laten zien hoe ver ik nu stat met de tuin .

        maar nu gaan we eerst beginnen met de plantjes
        IMG_6672.JPG

        foto's zijn van maandag gisteren heb ik nog een strawberry weg genomen die zakte door zijn pootjes .
        jammer genoeg niet door het gewicht van de plukken maar zijn stammen waren opgedroogd.

        zal tijd zijn dat de strawberry's eruit mogen hangt weinig aan maar de planten zijn op ook door de trips en al wat ze hebben mee gemaakt .
        de strawberry kush staat op 7/8 weken bloei zo zal morgen alles in het oog beginnen houden met de microscoop en als hij klaar is doe ik hem gewoon af zit kort in stasch ..
        maandag heeft alles voor de laatste keer voeding gehad met dat de purple haze ook maar een bloei tijd heeft van 8/9 weken zal die mss 2 weken gespoeld worden .

        hier wat foto's van de strawberry kush

        IMG_6673.JPG
        even foto groot gezet anders met zo een veld zie je niet veel op de kleine foto's .
        zoals je ziet staat er niet veel aan , aan 1 plant staat eer wel iets aan en dat was die die rood kleurde in het begin ... nu niet veel meer van te zien . IMG_6677.JPG
        das dus deze plant hier boven .

        de purple haze doet het wel iets beter alle de toppen zijn nu ook niet zo groot maar die heeft minder last gehad van de trips .
        ze hebben ook trips gehad maar de uitbraak is bij de strawberry's begonnen aan de andere kant van de kast

        daar ga ik iets meer van hebben hoop dak genoeg er af ga kunnen halen om de volgende 2 maanden toe te komen .
        want de opvolgers zijn al goed bezig ...sta met genoeg planten nu in beide kasten ook de buiten plantjes zo nu kan ik flikken missen als kiespijn want met een voorgroei kast en bloei kast
        en in totaal alles samen 33 planten zullen ze iet geloven dat het voor eigen gebruik is maja moet die gasten eens iets laten geloven

        IMG_6676.JPG IMG_6678.JPG
        de 2de foto hier boven is de plant die zich van niets aan trekt geeft geen trips gehad en is gewoon door blijven groeien enige die nog best goed uitziet .ad
        stonden ze allemaal maar nog zo mooi zou ik blij zijn .

        dus eergisteren hun laatste water beurt met voeding gehad.

        allemaal 500ml water
        met 1ml green sensation
        met 2.5 ml terre bloom
        met 1 ml sugar royal

        nu krijgen ze enkel nog afgezuurd water mss gaan de purple hazen nog een voedings beurt krijgen te zien hoeveel amber al te spotten valt .

        De Opvolgers.
        --------------------
        IMG_6662.JPG

        voorgroei kastje dp 90 rev 4 staat goed vol .
        sommige staan er bijna een maand in met light mix aarde , zo heb gezien dat de lob blaadjes en de eerste blaadjes beetje geel begonnen komen zo was tijd voor hun eerste
        voedings beurt ze hebben 30ml water gehad met wortel roots 1ml terra grow 1ml men pure zym 1 ml per liter water

        in het midden staan de gorille glue auto die binnen kort naar buiten mogen
        deze zijn zaterdag uitgekomen .

        IMG_6664.JPG IMG_6667.JPG

        dat was het terug voor deze week

        ah met de mooie weer dat terug start enkele sfeer beelden van mij tuin me waar ik mee bezig houd
        moet nog veel veranderen gras moet nog allemaal weg en alles moet in boomshors komen te liggen is onder houds vriendelijk

        IMG_6693.JPG IMG_6694.JPG
        das de tuin met de druivelaar langs de serre vorige jaar heb ik hem geheel gesnoeid wat de druiven bleven klein. zouw deze zomer anders moeten zijn

        IMG_6695.JPG IMG_6697.JPG IMG_6700.JPG IMG_6702.JPG
        heb eetbare bloemen staan aardappelen in de grond en zakken tomaten 2 soorten brocolie savooi kool maar die is mislukt word te warm in een tent is opgeschoten word vervangen door de brocolie dak vandaag heb gaan halen en ook nog een komkommer plat dus je ziet deze is al terug veel te klein normaal zet ik meer dan het dubbele in mijn vorige huis was alles in potten had enkel terras en heb eens 125 potten met groenten staan gehad
        IMG_6703.JPG IMG_6705.JPG
        madam konijn die overal putten maakt pffff de rode denderon begint terug te bloeien zal maar terug voor paar weken mooi zijn 1x regenen en zal terug gedaan zijn

        IMG_6706.JPG IMG_6708.JPG
        kruiden tuin + 2 kroppen sla had geen plaats meer / deze is een japanse vezel baan plant links kant is nog maar 1jaar oud nu

        58543790_2688435384516529_3763971130461782016_n.jpg

        dat was het zo een beetje sry maar is ook leuk eens andere plantjes / groenten te tonen waar je mee bezig bent

        tijd om nu snel 1tje te want na dagje bezig zijn word je wel serieus moe en morgen verder doen in de tuin

        tot de volgende



        Attached Files
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Anders een keer winterharde planten erbij zetten dan kan je nog steeds bezig blijven in de tuin Alleen hebben die minder aandacht nodig.
          Toch zijn we liever bezig in onze binnentuin op dat moment denk ik zo
          Maar als ik nog een opmerking mag maken over je huidige plantjes, denk dat meer water veel goeds dan slecht zal doen. Wel op de temp. letten want anders staan ze weer te nat. net als collega flip had ik beter op de weersvoorspellingen moeten letten

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          ganjagast heb ze paar weken meer water gegeven opgevoerd naar 1L met gevoelig dat ze 5 dage later met natte voetjes stonden heb 1 week nodig gehad om de potten terug te laten drogen

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment

        terug bestelling gedaan bij OTG is vandaag aangekomen voor mijn nieuwe dames terug te verwennen

        IMG_6719.JPG
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          nice weer wat nieuw spul

        En ze nu groen houden he smoker

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          zitten ook al beestjes op wat wil je 2 kassen in de zelfde kamer maar we zijn ze aan het behandelen zo dat komt wel goed binnen enkele weken

        AB097E96-E542-43D8-A459-6FAF1BC3AAC9.jpeg Nachtje door gebracht bij nl vrienden dan moet je ook eens langs de shop gaan paar pure joints gekocht en afgedraaid via sluis om nog 5 Jack herrer van de heksenketel mee te nemen en nog ff lekker daar mosseltjes gegeten
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        Geluk zakjes

        En waren het lekkere mosseltjes ?
        πŸ”₯ !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! πŸ”₯
        ​
        πŸ‘πŸΌ !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! πŸ‘πŸΌ
        ​

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          was aan volonte zo ik en vrouwke elk 2 potten gegeten, waren wel allemaal kleine mosseltjes maar wel lekker .
          heb anders in de restaurants meestal nog honger met zo 1 komeke mossels



        Ad usum proprium!

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          klompjes aan voor een authentieker ervaring

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          kheb da nu ook ne keer aangedaan die klompen dacht dat dat onhandig en hard ging zijn maar nee dat zit verdomme goed aan je voeten

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Ha ha, de mosselman doe ik altijd na hier, vinden de kinderen leuk

        UpdateIMG_7050.JPG
        was laatste strawberry die voor de bijl ging

        nu enkel nog de purple haze die staan bijna 10 weke in echte bloei en van die zal ze meer gewicht afkomen , nu ook niet zo veel met de trips geweest
        IMG_7046.JPG IMG_7047.JPG
        IMG_7048.JPG IMG_7049.JPG
        deze zijn voor de komende dagen

        deze vind ik heel mooi die donkere plukken met die groene er tussen die kleuren
        weet enkel niet of het goed ga te zien zijn op de foto in het echt heeeel mooi
        IMG_7051.JPG

        DE NEW BITCHES

        deze leven ook nog altijd , en die kunnen niet wachten om hu plaats in te nemen in de bloei kast .
        die gaan momenteel heel hard met dat het ook zeer vochtig houd in de propegator en daar houden jonge weed planten wel van
        IMG_7040.JPG IMG_7042.JPG IMG_7044.JPG IMG_7045.JPG

        zo van als de purple haze om liggen gaan die 4 soortjes in de bloei kast en hup zijn en direkt terug weg

        time to


        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          als ik deze gebruik ben ik zeker dat de trips weg zijn en kan ik gerust alles in mij grote kast zetten en alles in bloei trekken deze week gebeurt dat nog ... als ik de tijd vind
          met al die andere preventieve dingen zijn niet slecht maar als je de trips hebt helpt het niet veel zo tijd voor de grove middelen

        • Flip Hasjkip
          Flip Hasjkip commented
          Editing a comment
          Munt trekt ook ongedierte aan, meen spint.

          Met zo’n hoge luchtvochtigheid gaan de thripsen toch vanzelf kapot ?

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Is dat zo? hmmm even zoeken dan. Ik heb zelf nooit last van ongedierte gehad door munt en eucalyptus en en.. shiling oil

        Ah, kuilen gravende hangoren.
        Er zit niets anders op dan er een meneer konijn bij te nemen, dan hebben ze andere dingen te doen.
        Misschien is dit topic van Ongeldig iets voor je ? Daar kun je geen konijn winnen.

        Lekker tuintje.
        Ik zou 'm wel iets anders inrichten, links, ongeveer op de plaats van konijn een schuurtje voor spullen, en waar de schuur nu staat over de hele breedte een kas bouwen
        Zo kan de druif blijven staan.
        Houtsnippers is mooi (heb ze ook) Je moet er wel elke 2 jaar een nieuwe laag op gooien.
        Boomschors is mooier en gaat zeker 2x zo lang mee. Tis ook duurder, dat dan weer wel.
        Heb je een achterom ? Want als je 5 kuub houtsnippers door je huis wil gaan kruien mag je de vrouw wel even een weekje op vakantie sturen

        Verder nog iets, uhm wiet en thrips, veel thrips...
        Ben je daar al vanaf ? Ga je niet eerst de bloeiruimte helemaal schoonmaken ?
        Last edited by QnQ; 6 June 2019, 11:37.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          houtsippers geen probleem die gaan in compostbak

          ja weet dat de lv hoog is maar weet dat jonge platjes het graag vochtig hebben heb al paar keer gelezen dat ze makelijk 90% aakunnen
          ook zit er geen afzuiging op de propegator en daarom gaat de lv ook zo omhoog ...mss later eens een afzuiging daar voor bij kopen
          voor de moment word niets meer bij gekocht heb genoeg eerst daar beetje mee verder doe of mijn vrouw word gek wat heb laatste jaar al deftig in geinvesteerd / vrouwke eerst content houden en dan komt alles vanzelf
          Meneer konijn heb ik niet zitten wel mevrouw konijn heb ik zitten mijn franse hanghoor zo een lieveke

          ja een gehele kast zouw goed zijn maar ga hier maar paar jaar meer blijven wonen is ook een huur woning zo ga er iet te veel geld aanhangen aders moet ik alles nog mee verhuizen en heb hier al paar vrachtwagens vol staan lol

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Ah op die manier. Ik ken de situatie natuurlijk niet, maar mooi opgelost zo met die serre.
          Mooie afmeting ook. Eigenlijk heb ik ook zoiets nodig maar ik ben Hollander he

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          QnQ zo een serre kost nu iet zo veel ze is 3mx2mx2m en heb een 52 euro betaald zo kost u niet de wereld

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          Buiten komen ook de goede beestjes op visite hoor.

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          buiten zal je altijd beestjes hebben maar daar komen de goede en slechte op visite zo die eten elkaar op in een tent maak je zelf een eco systeem zonder beestjes als er dan natuurlijk beestjes ingeraken hebben ze geen natuurlijk vijanden die ze opeten en groeien ze super snel aan tot 1000den

        Laatste update

        laatste update in dat topic mijn ander verslag staat ook al on line

        hier zijn we met het eind gewicht va de 2 soorten

        Strawberry kush hebben we 63 gram
        Purple haze hebben we 104.5 gram

        samen is het 167.5 gram is niet zo veel met 16 planten
        maar aangezien de problemen en trips die veel hebben kapot gemaakt ben ik toch blij
        heb terug 2 goeie soortjes die heerlijk smaken .... en moet geen broodkweek meer roken en ook geen dealers sponseren

        met het aantal grammen kom ik mooi toe tot mijn volgende kweek klaar is en die staat nu al in bloei dag 2

        hier is de link voor de mensen die mijn volgend verslag willen volgen

        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt

        zie je op mijn volgend verslag

        en bedankt om de tijd te nemen om mijn verslagje te volgen en te antwoorden

        IMG_7158.JPG
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          HadieSmoker!

          Ik vindt dat je best tevreden mag zijn over het eindresultaat! Volgende ronde kan alleen maar beter gaan!

          We zien elkaar weer bij volgende verslagen!

          Grote Groeten

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Laat het je smaken Smoker!
      Bezig...
      X