Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Grow room 8x strawberry kush en 8x purple haze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Grow room 8x strawberry kush en 8x purple haze

    Korting op 420shop
    Hallo hobby grower

    18/01

    na een afgrond minder goed kweekje hopen we terug op een goeie kweek zoals 2 kweekje geleden mooie cola's
    laten we hopen dat deze wel terug goed lukt ben er nog niet geheel over uit welk medium ik ga nemen
    en 1 led ontbreekt nog die gesneuveld is in mijn vorige ronde hopelijk krijg ik die snel binnen

    veel is er nog niet te zien zo we gaan van start met de set up en de zaadjes dan maar
    en natuurlijk iedereen die terug de tijd neemt om mijn verslagje te lezen welkom zet je erbij er is plaats genoeg en als je er iets is een vraag of je kan je mond niet houden
    post die onzin dan maar

    ok waar waren we terug gebleven lol die cream caramel van vorig kweekje slaat goed in amai looool

    De Kweek Setup

    Tent: Secret Jardin DR120 (120x120x200)

    Lichtbron: LED Cree CXB 3070 3500k Driver Mean Well HBG-60-1400A + 400 watt mars hydro

    Lichtbron voorgroei: 400 watt mars hydro

    Afzuiging: Prima klima combo kit pk125

    Filter: Prima Klima carbon filter K2600 flat 250 + koppelstuk 125mm/100mm

    Ventilator: 2x Garden HighPro clip ventilator 7 watt + 5watt

    Potten: bekers , 3.5L pvc potten --> 11L PVC kweek potten

    voeding: de gehele lijn van bio bizze wortel stimulans van canna

    medium: stekaarde / over eind medium moet ik nog beslissen

    extra: scrog net



    zaden : FSO ( free seeds online ) en Wietzaadjes

    deze ronde gaan we terug 2 soortje doen das de laatste keer in het vervolg worden het 4 soortjes zodat ik wat verschillende weed heb
    want maanden aan een stuk de zelfde roken is ook niet alles

    Strawberry Kush cannabis seeds 8X

    Rating 4.33 on 5 based on 3Customer reviewsspecies: 85% Sativa

    THC: 19%

    approximate height inside: 80-120 cm

    approximate height outside: 1.40-1.60 cm

    estimated yield within: 500 gram/m2

    estimated yield outside: 700 per plant

    Flowering period Within: 8 to 9 weeks

    Harvest Month Outside: September/October

    CBD Value 4% +

    Gender: Female

    https://freeseedsonline.com/en/produ...ush-wietzaden/

    Puple haze weed seeds 4x
    Rating 4.80on 5 based on 5Customer reviews
    species: 75% Sativa

    THC: 19%

    approximate height inside: 80-120 cm

    approximate height outside: 140-160 cm

    estimated yield within: 450 gram/m2

    estimated yield outside: per plant 400 grams

    Flowering period Within: 8 to 9 weeks

    Harvest Month Outside: September/October

    Gender: Female

    https://freeseedsonline.com/en/produ...aze-wietzaden/

    Purple haze Huismerk 4x
    Huismerk
    Voornamelijk sativa
    Feminised
    9 - 10 weken
    N.v.t. geen autoflower
    Eind oktober
    Hoog
    Hoog
    Binnen en buiten
    Niet bekend
    200 cm en hoger
    Bij pijn, Bij stress
    Makkelijk
    Hoog THC
    Niet bekend
    Actief, Creatief, Vrolijk
    https://www.wietzaadjes.nl/merken/hu...ietzaadjes-nl/

    Veel kan ik nog niet tonen ze liggen van gisteren middag in een glas water
    deze middag gaan ze onder papier onder een schoteltje
    en hopelijk komen ze binnen enkele dagen uit kunnen ze de kast in

    nu nog ff lekker mijn joint oproken en mijn weed olie eens testen dat ik gisteren heb gemaakt van het blad afval
    tamelijk zwaar gemaakt maar 5x verdund

    hier nog enkel foto's deze komen van de sites van FSO en Wiedzaadjes de 2 soortjes ik kweek

    heb 2 de zelfde gezet 2x 4 stuks van purple haze en dat heb ik ook wel met een reden gedaan

    ik wil eens weten welke zaden het beter doen .... ze zijn beiden niet duur in zaden maar toch eens zien uit welke site ik het meeste haal











    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    #2
    Ik volg en succes
    mvg

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      welkom

    #3
    Succes Remco !
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Oh ja, Smoker2002 :p

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Goed gedaan, Harry!

    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      welkom hasjkip

    #4
    Netjess succes ik volg mee
    Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      welkom

    #5
    Het amusement!

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      welkom

    #6
    Gaan met die banaan Succes man!
    Ad usum proprium!

    Comment


    • smoker2002
      smoker2002 commented
      Editing a comment
      welkom ganjagast

    #7
    update

    22/01

    ontkiemen 2 dagen
    groei 2 dagen

    temperatuur 19/24.9 verwarming draait dag en nacht
    lv 25/57

    na 1 dag in een glas water de zaadjes te leggen en 1 dag onder papier waren ze klaar om geplant te zijn
    ze zijn de dag erna direkt allemaal uitgekomen 100% ontkieming das al stap 1 die goed is gegaan

    zaterdag nog ff naar de grow shop gereden om mijn medium te gaan halen wist nog niet wat ik ging doen maar met wat uitleg van urban garden shop die me altijd met raad en daad bijstaat ben ik er toch uitgekomen
    deze keer is het geen plagron grond maar atami dat ik mee heb en ga als volg te werk gaan

    stap 1 ze staan nu in stek en zaaigrond van aveve
    stap 2 gaan ze verhuizen naar 3.5 liter potten in light mix
    stap 3 als ze naar hun 11 liter potten gaan gaan ze dan in bio grow mix ( is minder zwaar dan batt mix zit maar 3 weken voeding in )

    ook nieuwe voeding mee gebracht omdat de bio bizz voeding al 8j oud is en sommige flessen nog niet half leeg zijn heb ik nu kleine flesjes van 250 ml aangeschaft en das plagron had graag iets anders mee gebracht maar hadden enkel plagron in kleine flesjes staan ( starters kit waar genoeg moet inzetten voor 1 a 2 kweken )

    eerste foto is van 2 dagen geleden de andere foto's van gisteren kan vandaag nog geen foto's nemen de lichten gaan maar aan om 13u en draaien tot 7 uur s'morgens zo neem ik geheel de nacht mee op nacht tarief

    natuurlijk had ik terug de helft niet opgeschreven en zo terug mijn voor groei potjes vergeten zoals gewoonte als ik niet alles opschrijf vergeet ik de helft
    gelukkig schoot mij ineens het kweekje van Remco
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 8 photos.
    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
    KEEP ON GROWING AND SMOKING

    Comment


      #8
      Ad usum proprium!

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        ja idd de light mix van atami is voor 1 week voor bemest de bio grow mix is voor 3 weken voor bemest ... met plagron kan het best heb de terra lijn dat ik gebruik gisteren ff de site van plagron afgespeurd welke voedingen ik heb van plagron dak kon gebruiken sommige zijn speciaal gemaakt om op de grow mix medium te gebruiken ze zeggen dan wel hun plagron aarde maar dat maakt niet veel uit en
        en heb idd de lamp eerste dag op 60 cm gezet dag 2 op 50 cm en met dat ik gisteren zag dat er bepaald begonnen te strekken heb ik ze op 40 cm nu gezet

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Uh lightmix zijn toch voor 3 weken bemest, althans de atami janeco lightmix waren altijd voor 3 weken bemest.

      #9
      iets heel eigenaardigs gezien in de kast als de planten aan het slapen waren
      ik keek omhoog naar de mars hydro die uit was en het was idd geheel donker in de kast maar toch gaven de mars hydro led een heel klein beetje licht

      mss mensen die weten doe dat kan komen ?????
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        bedankt voor het advies zal het straks eens proberen juist voor dat de lampen aangaan

      • WillyWally
        WillyWally commented
        Editing a comment
        Dat is een ingebouwde sterrenhemel haha

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        En, gelukt?

      #10
      update

      28/01

      ontkiemen 2 dagen
      groei 10 dagen

      temp 20.2/27.9
      lv 28/38
      lamp hoogte 40 cm

      We zijn een weekje later zo terug tijd voor een updatje
      veel is er niet gebeurt in de groei gaat het altijd beetje traag
      heb wel al de potjes terug opgevuld tot boven omdat er sommige van het beetje strek dat ze hebben gedaan bijna tegen de grond lagen
      nu staan ze terug allemaal mooi recht en kunnen ook zo meer wortels terug aanmaken
      ze beginnen hun 2de set blaadjes te groeien

      ze krijgen om de 2 dagen 50%regenwater en 50%kraanwater ene keer met power roots andere keer enkel water
      ze krijgen om de 2 dagen zo een 10 ml water
      durf ze niet te veel geven ben vergeten gaatjes onderaan de bekertjes te maken
      ze moeten nog iets sterker worden en dan ga ik ze verpotten naar hun 3.5 liter potten maar nu zijn ze nog te fragiel om ze te verpotten stengeltjes zijn nog super fragiel

      meer is er nu niet te vertellen enkel nog een paar foto's
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 4 photos.
      https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
      KEEP ON GROWING AND SMOKING

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        ingoldwe9912 ja je kan direkt in grote potten van 11L starten heb ik nu ook gedaan laaste kweek en zo kunnen ze blijven wortelen zonder verpotten en heb nog nooit zo een mooi dikke stammen gehad verpotten ga ik niet meer doen vervolg enkel direkt in 11L potten

      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        ingoldwe9912

      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        @Rreppellsteeltjam das nu juist het mooie aan de hobby ..... en kan je ook zo je ervaringen delen voor sommige mensen gaat het ook zo en andere mensen gaat het anders beter en kunnen ze ook delen

      #11
      ik ga je sowieso volgen. heb toevallig ook strawberry kush en bigbud besteld bij fso.

      5 jaar geleden had ik de PPtjes bij fso gehaald waren allemaal ontkiemd en waren mooie plantjes ondanks dat te temperatuur flink hoog opliep zagen ze er gezond uit.
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 2 photos.

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        welkom er is plaats genoeg
        als dat je strawberry kush zijn op de eerste foto zit je wel al stuk verder dan mij
        is nu 2de keer dat ik bij fso heb besteld

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        direct op 12/12?

      #12
      nee op foto's zijn de PPtjes van 5 jaar geleden.

      de 12x strawberry en 14x bigbud moeten nog ontkiemd worden. ik had er maar 20 besteld maar kreeg naar een dag een telefoontje van fso dat ze vertraging hadden oplopen en dan ze het goed zouden maken met extra zaadje. nou kreeg ik dus 2 extra kush en 4 extra bigbud. dus dat is wel heel netjes van ze.

      Comment


      • smoker2002
        smoker2002 commented
        Editing a comment
        amai jij krijgt veel de mijne hadden ook vertraging opgelopen omdat ze de zaadjes zo gezegd per ongeluk met de vliegtuig mee gestuurd hadden zeiden ze en heb 4 euro korting gekregen heeft 3 weken geduurd tegen dak ik ze heb ontvangen had liever ook 6 extra zaadjes gekregen

      #13
      bij mij waren ze met vertraging naar 5 dagen binnen waar van twee dagen bij post nl.

      Comment


        #14
        En, merk jij verschil tussen de grond van plagron en atami?
        Zaailingen zien er goed uit
        Ad usum proprium!

        Comment


        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          zal zien hoe het kweekje vordert ben er nog maar mee begonnen zit nu nog in stekgrond ga zien als ze in de atami gaan hoe de planten verder zullen groeien
          dan gaan we maar een beslissing kunnen maken

        • ganjagast
          ganjagast commented
          Editing a comment
          Dat is waar. Even geduld hebben nog, denk wel dat ze het gaan bevallen.

        #15
        update

        2/2

        ontkiemen 2 dagen
        groei 13 dagen ..... vorige topic dagen kloppen niet had ontkiemen bij gerekend

        temp 22.2 / 30.4
        lv 26/36
        lamp hoogte 33 cm

        einde groei week 2
        de plantjes beginnen eindelijk een beetje verder te doen eerste 14 dagen kan je er bijna bij slapen wat er gebeurt zo weinig
        maar zo krijgen ze ook de tijd om aan hun wortels te werken
        ik weet nog niet wanneer ik verpot maar denk niet lang meer want wortels komen soms al boven grond heb ik gezien
        dan heb ik ze maar wat meer water gegeven zodat ze niet boven de grond achter water moeten komen zoeken ze krijgen nu dus om de 2 dagen al 20 ml water ene keer met wortel roots andere keer enkel zuiver water .
        weet ook nog niet zeker of ik ze in 3.5L potten ga steken kan ook zijn dat ik ze direct naar hun 11L potten ga steken ...ik weet ik moet ze ook nog toppen en lst voor ze naar 12/12 kunnen maar we zien wel ... zouw het allemaal graag iets sneller zien gaan met dat ik maar een 50 gram weed meer liggen heb van mijn vorige slechte ronde en dat zint me niet ( gaat me terug geld kosten ) bij de weed boer en steek dat liever in mijn opstelling want wil zo graag nog extra lamp en voor groei kast grrrrrrr

        maja we gaan er ons maar bij neer leggen zeker vorig jaar me goed gelukt geen weed boer nodig gehad zal me dit jaar niet lukken

        anders moet ik wel zeggen dat ze deze week wel in gang zijn geschoten ze maken allemaal al hun 3de set sommige 4de set blaadjes aan
        er is 1 strawberry kush die beetje achter blijft hij staat als je van vooraan kijkt op de 3de rij geheel rechts zijn 3de blaadjes blijven piepklein en komen niet echt groter hij staat er zo al een dag of 3 bij

        zo niets is dus nog zeker want wil het terug beter doen van vorige ronde en er ook terug iets meer mee bezig zijn zoals 2 rondes ervoor en de planten hun ding laten doen en mss beetje rushen als het kan want ik HAAT naar de weedboer te gaan geen zin om die rijk te maken ( en mijn weed verbruik iets minderen )

        meer is er op dat moment niet te vertellen laat jullie het weten als ik veranderingen doe of zeker volgende weekend is er terug verslagje

        dan rest me enkel nog wat foto's en het rollen van een


        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
        KEEP ON GROWING AND SMOKING

        Comment


        • zeitgeistmovement
          zeitgeistmovement commented
          Editing a comment
          Die zijn wat klein voor hun leeftijd. Gebruik je een tensiometer?

        • smoker2002
          smoker2002 commented
          Editing a comment
          nee gebruik nooit meters die gaan toch maar stuk en als je 50% regenwater en 50% kraanwater gebruikt heb je dat meestal niet nodig
      Bezig...
      X