Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek van Zeitgeist Movement

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #61
    LST en voor de tweede keer toppen. Ze krijgen nog tot maandag over een week de tijd tot ze in bloei gaan.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Last edited by zeitgeistmovement; 13 March 2019, 23:37.

    Comment


      #62
      Damn de kat krabt graag, er zitten al gaatjes in de tent. Lichtdoorlatend en al (je ziet kleine witte puntjes). Niet te geloven dat zo'n ding daar niet tegen kan en dat het niet van te voren vermeld wordt.

      Comment


      • Flip Hasjkip
        Flip Hasjkip commented
        Editing a comment
        lol Je bent toch geen Muricaan die je moet waarschuwen dat de magnetron niet geschikt is om huisdieren in te drogen ?!?

        Tent is gemaakt van plastic, daar ga je zo doorheen.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Voor je alles gaat proberen: Hij kan er ook niet tegen als je erop klimt.
        Eigenlijk kan zo'n tentje nergens tegen.

        Maak ff een mooie krabpaal voor die kat dan.

      • zeitgeistmovement
        zeitgeistmovement commented
        Editing a comment
        Haha. Nou 1 in de 4 huishoudens heeft een kat. Dat spul kun je toch wel sterk genoeg maken om tegen een kat te kunnen? Hij heeft al een krabpaal. Maar ik denk dat ik het hem al afgeleerd heb. En ik plak er ws toch mylar in.

      #63
      De lamp 10 cm hoger gezet, en na een dag is de ss goed gegroeid. Ik vond het al vreemd dat de es zo veel harder groeiden, terwijl die bijna geen licht kregen. Nu gaan ze iets meer strekken, zodat het wat voller komt. Lamp hoogte: 55cm. Daar blijft ie hangen tot begin echte bloei.

      Comment


        #64
        Valt me op dat ze veel minder dorst hebben sinds ik hooi heb neergelegd. 1 derde... Zou het echt zoveel schelen?

        Comment


          #65
          filedata/fetch?id=1392590&d=1553648544&type=thumb filedata/fetch?id=1392591&d=1553648544&type=thumb Nog 3 dagen en dan kan ik de lamp bestellen. De es is wat hoger dan de ss maar ik heb toch twee lampen. Elke soort 1.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 2 photos.

          Comment


            #66
            Oef. Kamertemperatuur: 19, temp in de kleine tent zonder ventilatie en met 54 watt led: 25.

            Meer dan ik had gedacht. Wordt misschien toch een afzuiger kopen als het in de zomer 29 graden in de kamer wordt. Wil eigenlijk geen geluid in mijn slaapkamer.

            Comment


              #67
              Eeeeeen de switch naar 12/12 is gemaakt. Morgen de lamp bestellen.

              Comment


                #68
                Toprot gespot en geoogst. Hoofdtop weg moeten gooien. Toch no zo'n 80 90% overgehouden. Dat krijg je als je een bloeiende plant in een tent zonder afzuiging zet. Weer wat geleerd.

                Comment


                  #69
                  oei das jammer zo iets tegen komen
                  vorige kweek heb ik ook geen afzuiging aangelegd geen top rot gehad maar nu licht ze ook terug aan lol
                  vanaf de groei al licht ze aan
                  https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
                  KEEP ON GROWING AND SMOKING

                  Comment


                    #70
                    filedata/fetch?id=1394406&d=1553648544&type=thumb Viel me op dat een ES deze wondjes had. Hij is daar getopt, en de twee takken zijn naar beneden getraind. Ik weet vrij zeker dat ik niks brak toen ik trainde.

                    Iets om me zorgen over te maken? Hoe voorkomen/genezen?
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 1 photos.

                    Comment


                    • Flip Hasjkip
                      Flip Hasjkip commented
                      Editing a comment
                      Komt goed, heb gisteren nog een plant gezien waar de stam 5 cm is ingescheurd en die maakt supper toppen aan. Ik laat meestal nog een stukje stam over waar ik knip dan scheurt het niet ze snel.

                    • zeitgeistmovement
                      zeitgeistmovement commented
                      Editing a comment
                      Ja, ik had geprobeerd om een stukje over te laten. Volgende keer iets meer.

                    #71
                    Tweede HLG100 is geinstalleerd. Twee keer 3000k in het bloeihok nu. De tweede lamp hangt nu op 32 cm, wat wel mag omdat de ES haar eerste bloeiharen laat zien (26-3). De SS is wat langzamer (zat al in de namen).

                    De af SS ligt nu zo'n tien dragen langzaam te drogen in het groeihok. Ik heb een goedkope afzuiger aangesloten die nogal een herrie maakt, dus ik blijf liefst uit de woonkamer. Heb geen 100 euro voor een stille versie. Komt wel.
                    Last edited by zeitgeistmovement; 17 April 2019, 19:02.

                    Comment


                      #72
                      filedata/fetch?id=1395079&d=1553648544&type=thumb filedata/fetch?id=1395080&d=1553648544&type=thumb filedata/fetch?id=1395081&d=1553648544&type=thumb
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 3 photos.

                      Comment


                        #73
                        filedata/fetch?id=1395292&d=1553695361&type=thumb filedata/fetch?id=1395293&d=1553695363&type=thumb Na 10-11 dagen drogen is de af ss in de pot gegaan. In het groeihok staat nu 3x The Church CBD, waarvan ik er twee over wil houden. Wegen heb ik gedaan, maar de weegschaal is erg onnauwkeurig. Eerst gaf hij 20 gram aan, toen 60. We zullen zien hoe lang ik ermee doe, dat is het belangrijkste.
                        You do not have permission to view this gallery.
                        This gallery has 2 photos.

                        Comment


                          #74
                          Hoe lang moet je de pot blijven openzetten?

                          Comment


                          • Flip Hasjkip
                            Flip Hasjkip commented
                            Editing a comment
                            Ik open ze ca. een maand lang iedere avond wel een keer, tegen die tijd is er meestal al een pot op Ik kijk ook naar de RH, als deze rond de 60 % zit vind ik het prima, dan hoeven ze niet zo vaak meer open.

                          #75
                          Mooi wietje,

                          maar wat in die pot zit zal eerder 20 gram zijn en geen 60.

                          Comment


                          • zeitgeistmovement
                            zeitgeistmovement commented
                            Editing a comment
                            Nee is zeker geen zestig. 13 toppen van zo'n 2 a 3 gram. Zo'n 30 gram. Zou in totaal 40 gram zijn geweest.
                        Bezig...
                        X