Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek van Zeitgeist Movement

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Bijna op, bijna twee maanden gedaan met de 130 gram. Ongeveer even veel gerookt als ik van de coffeeshop rookte. Wiet heeft een simpele, lekkere wietsmaak. Ik realiseer me nu pas hoe slecht het spul van de coffeeshop is geworden. Heb het ook rauw gegeten en over mijn thee gestrooid, ik heb er ijskoude thee van gemaakt die ik in een wijnglaasje met wat ijsblokjes heb opgenipt.
    Erg lekker allemaal. Nu wachten op de buitenplanten.

    Dit topic kan wat mij betreft op slot.
    Last edited by QnQ; 11 July 2019, 19:31.

    Comment


      Oorspronkelijk geplaatst door zeitgeistmovement View Post
      De kat lust er ook wel pap van, rauw over zijn brokjes uit gestrooit en het ging er goed in.
      Wacht even.. jij verkruimeld wiet en gooit dat door het eten van je kat heen? Waarom zou je dat doen?

      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


        Moet zeggen dat je verslag op het einde een beetje merkwaardige wending neemt.
        Woningbouw die de sleutel komt uitreiken, die jij daarvoor binnen hebt gelaten. Hoe heb je dat gedaan als je nog geen sleutel had? Sterker nog, hoe heb je er al die tijd kunnen wonen of een kweek kunnen opzetten?
        De politie die over de vloer komt en jij de moeite neemt dit hier te melden terwijl ze nog foto's staan te maken.
        Toch door kunnen kweken ondanks er klachten van geuroverlast zijn.
        (Je leidt het wel goed in door eerst te melden dat je het bij de voordeur ruikt, kudos )
        Wiet voeren aan je kat als experiment en niet om zijn gezondheid geven.

        Weet je zeker dat je psychologische verleden achter de rug is? Rook je niet te veel? Of ben je gewoon een troll die er van houdt sterke verhalen te vertellen om reacties uit te lokken?
        Wat het ook is, ik adviseer je om hulp te zoeken, en andere hulp als hier reeds sprake van is.

        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


          Hier is dus die rapporteerknop voor.

          Die staat onder elk bericht, ook onder PM (!) dus je kunt elke post waar je moeite mee hebt onder de aandacht brengen van de moderators.
          ((ook als je rare verzoeken per PM krijgt hoor ik dat graag))
          We proberen het forum netjes te houden, zonder handelaars of dit soort mafkezen.
          Ik zie heel veel posts, maar door gebruik te maken van die rapporteerknop zien we alles veel sneller.

          Excuses aan iedereen die zich druk gemaakt heeft hierover, ik heb heel wat posts verwijderd om het een beetje toonbaar te maken.
          Ik zal het topic sluiten dan blijft het hierbij.

          Thanks.
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X