Hallo,
ben nieuw hier en zal meteen aan m'n verslag beginnen, hopelijk geven jullie me tips onderweg want dit is m'n eerste keer.
Zaad: heb een hoop zaad van een kennis gekregenn oorsprong onbekend
Heb een hoop zaad laten ontkiemen in watten, daarna overgeplant in 15L potten, deze zien er na 1 week (vandaag) zo uit:
Foto's-0191.jpg
Nu heb ik hierboven 2 x 400 watt lampen van philips hangen (master son-t pia plus 400w)
De eerste 3 dagen stonden deze allebei aan op 16/8, zo'n 70cm boven de plantjes, maar de temperatuur onder de lampen (ter hoogte van de plant) bedroeg 38° C, dus besloot ik 1 lamp uit te schakelen.
Foto's-0198.jpg
Omdat m'n LV te laag was (30%) besloot ik natte handdoeken rond de planten te leggen, maar dit had weinig effect (35%), dus ging ik over op een luchtbevochtiger.
Nu is de temperatuur nog steeds 34°, LV 35-45%
Dit inclusief een ventilator die aanstaat tijdens de dag-cyclus.
Ik hou m'n water Ph waarde tussen 5.8 en 6.2.
Wat doe ik nu en wat doe ik fout ?, m'n lamp vervangen, verhogen of gewoon extra ventilators ?
Hoeveel water mogen m'n plantjes krijgen ?
Foto's zijn genomen met m'n mobieltje, vind m'n camera niet op dit moment
Foto's-0196.jpgFoto's-0194.jpg
ben nieuw hier en zal meteen aan m'n verslag beginnen, hopelijk geven jullie me tips onderweg want dit is m'n eerste keer.
Zaad: heb een hoop zaad van een kennis gekregenn oorsprong onbekend
Heb een hoop zaad laten ontkiemen in watten, daarna overgeplant in 15L potten, deze zien er na 1 week (vandaag) zo uit:
Foto's-0191.jpg
Nu heb ik hierboven 2 x 400 watt lampen van philips hangen (master son-t pia plus 400w)
De eerste 3 dagen stonden deze allebei aan op 16/8, zo'n 70cm boven de plantjes, maar de temperatuur onder de lampen (ter hoogte van de plant) bedroeg 38° C, dus besloot ik 1 lamp uit te schakelen.
Foto's-0198.jpg
Omdat m'n LV te laag was (30%) besloot ik natte handdoeken rond de planten te leggen, maar dit had weinig effect (35%), dus ging ik over op een luchtbevochtiger.
Nu is de temperatuur nog steeds 34°, LV 35-45%
Dit inclusief een ventilator die aanstaat tijdens de dag-cyclus.
Ik hou m'n water Ph waarde tussen 5.8 en 6.2.
Wat doe ik nu en wat doe ik fout ?, m'n lamp vervangen, verhogen of gewoon extra ventilators ?
Hoeveel water mogen m'n plantjes krijgen ?
Foto's zijn genomen met m'n mobieltje, vind m'n camera niet op dit moment
Foto's-0196.jpgFoto's-0194.jpg

Comment