moderator gelieve weg te doen thx
Eerste kweek 600w kast
Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
-
Re: Eerste kweek 600w kast
Staan er lekker bij man, bij temp probleemen zou ik in ieder geval je koolstof filter boven in je kweekruimte plaatsen(warme lucht verzamelt zich boven in), suc6
Grtz. -
Re: Eerste kweek 600w kast
Ja dat is een mannetje! HelaasComment
-
Re: Eerste kweek 600w kast
Ik gok dat het gewoon een vrouw is kijk over paar dagen nog maar is .
groetjes BellaGod was never on your side..Comment
-
-






Comment