Eerste kweek 600w kast

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • djefn
    Stekje
    Nieuw Lid
    • May 2010
    • 6

    #1

    Eerste kweek 600w kast

    Korting op 420shop
    moderator gelieve weg te doen thx
    Last edited by djefn; 5 January 2011, 01:14.
  • Poffertjesporem
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Jun 2010
    • 1113

    #2
    Re: Eerste kweek 600w kast

    Staan er lekker bij man, bij temp probleemen zou ik in ieder geval je koolstof filter boven in je kweekruimte plaatsen(warme lucht verzamelt zich boven in), suc6

    Grtz.

    Comment

    • Wierie Wierie
      Senior Grower
      MemberLucky Member
      • Oct 2008
      • 848

      #3
      Re: Eerste kweek 600w kast

      Ja dat is een mannetje! Helaas
      NLX outdoor kweek 2011
      Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
      De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

      Comment

      • Cornolio
        Banned
        • Jan 2010
        • 112

        #4
        Re: Eerste kweek 600w kast

        euh, veel vrouwelijker kan het niet zijn dan kleine witte draadjes nochtans

        Comment

        • Cornolio
          Banned
          • Jan 2010
          • 112

          #5
          Re: Eerste kweek 600w kast

          maar op je foto's zie ik die eigenlijk niet, zien er eerder uit als mannebloempjes, stengeltje met een bolletje op

          Comment

          • belladonna
            Guru of all Growers
            Lucky Member
            • Aug 2008
            • 10674

            #6
            Re: Eerste kweek 600w kast

            Ik gok dat het gewoon een vrouw is kijk over paar dagen nog maar is .

            groetjes Bella
            God was never on your side..

            Comment

            • tumble trimmert
              Banned
              • Mar 2010
              • 3610

              #7
              Re: Eerste kweek 600w kast

              gaat goed daar

              Comment

              • Smoker01
                Senior Stoner
                Member
                • Aug 2010
                • 41

                #8
                Re: Eerste kweek 600w kast

                ziet er goed uit
                wel en beetje bijknippen vanonder denkik

                Comment

                • monty
                  Banned
                  • May 2009
                  • 11215

                  #9
                  Re: Eerste kweek 600w kast (nog steeds twijfel over mannetje of niet )

                  mannelijk naar ijn mening wacht ff af

                  Comment

                  • ceBep
                    Retired
                    • Jun 2009
                    • 4745

                    #10
                    Re: Eerste kweek 600w kast

                    Kliko....

                    Comment

                    • ceBep
                      Retired
                      • Jun 2009
                      • 4745

                      #11
                      Re: Eerste kweek 600w kast

                      Nu is het wel bekend.... speel op safe

                      Comment

                      • Cornolio
                        Banned
                        • Jan 2010
                        • 112

                        #12
                        Re: Eerste kweek 600w kast

                        volgens bella ist een vrouwtje en bella heeft altijd gelijk want bella heeft veel ballen gezien, niet dus, zo zie je maar

                        Comment

                        • tumble trimmert
                          Banned
                          • Mar 2010
                          • 3610

                          #13
                          Re: Eerste kweek 600w kast

                          die gaan lekker

                          Comment

                          Bezig...