Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Lemon shining silver Haze (RQS) - 100W Hanspanel

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    OK 1 x toppen it is !!
    Vorige keer 2 x gedaan dus we zullen zien wat het nu geeft.
    Alles sneller in bloei kunnen zetten klinkt als muziek in men oren xD.

    Vanavond komt er een updatje, ze groeien wel goed tegenover men vorige kweek !
    White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

    Comment


      #32
      Ik ben nieuwsschierig hoe je ze getopt hebt !!

      Comment


        #33
        Hej iedereen,

        Weeral even geen updatje dus bij deze !

        Ontkiemen: 5 dagen
        Groeien: 34 dagen

        temp: 22,7 - 23,2
        lv: 51 - 57

        0874119C-5BEB-41F3-825D-0ECE1C71BD45.jpeg CC2BB805-AF43-4B49-9BE6-DE11B6819716.jpeg
        556D9683-37AA-4E51-B017-C2A504F861E0.jpeg D6B206A3-542C-4AE0-8C08-ABCF76EA6495.jpeg

        Ze staan er mooi groen bij nergens gele blaadjes te bespeuren of bruine puntjes zoals men vorige kweek, dus dat zit al goed.
        Ze groeien sneller + de bladeren zijn al serieus groot. Zal mss ook wel wat te maken hebben met dat het sativas zijn.

        Nu heb ik 2 extra aditieven gekocht van plagron. Sugar royal en pk 13-14.
        de sugar royal ga ik in de bloei maar 1 x per week gebruiken.
        De pk 13-14 in de 5de bloeiweek. Moet ik deze dan elke waterbeurt geven in week 5 of enkel 2x omdat ik max 2 x per week ga voeden??
        ​​​​​
        Ze zijn nu 1 x getopt, men vorige kweek 2x, heb volle vertrouwen in QnQ zijn advies dus we houden het bij 1x!!!

        Nu desondaks het sativas zijn moet ik wel gaan oppassen met wanneer naar 12 x12 om te schakelen. Sativas zouden tot 3x zo groot kunnen worden.
        Indicas tot 2x. Nu moet ik wel zeggen dat mijn WW zeker niet 2 keer zo groot geworden zijn. Maar deze groeien wel sneller en zijn ook groter.
        Het scrognet heb ik 70 procent vol laten groeien tot ik ze op 12/12 gezet heb! Misschien nu best 50 procent laten volgroeien?

        Dit was het weer voor vandaag, hopelijk hoor ik jullie snel.

        Grtz Thajoejoe
        White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

        Comment


          #34
          Oemploempapo : heb ze 2 weken geleden al getopt.
          Maar op deze fotos kan je het misschien wel beetje zien.
          getopt tussen 4de en 5de node! En de 1ste en 2de node weg gehaald!

          8A054863-7D4D-4CA2-B241-E0C0674E2DFD.jpeg 2DD0FA71-E0C4-46C0-BDF2-ABCD8BAAA9D9.jpeg
          Attached Files
          White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

          Comment


          • Oemploempapo
            Oemploempapo commented
            Editing a comment
            Thanks daar leer ik weer wat van !!!

          #35
          Oemploempapo hier heb ik een schets voor jouw hoe je best topt 1 en 2x toppen staat erop

          image_325648.jpg
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


          #36
          Hej jongens,

          Vrijdag volgt er terug een update!!!

          even snelle vraag ik heb me nog nooit bezig gehouden met snoeien. Maar wil dit toch eens proberen mede omdat het dan al wat makkelijker wordt om de tensios te kunnen zien xD.

          Als ik deze weg doe die groen omcirkelt zijn is dat goed of beter nog meer weghalen?


          58EA80A0-8BA2-485B-AEC7-38DFE7D51965.jpeg FEF1DE17-8ED9-42B1-A236-7DC8A10BB07E.jpeg

          thx alvast voor de info boys!

          ​​​​​​​grtz thajoejoe
          White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

          Comment


          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            we knippen dat weg voor een scrog

          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Ik ben ook aan het scroggen dus?

            Mag ik ze eraf halen? En enkel die 4?

            Makkelijker voor de takken te begeleiden in het net, makkelijker toegang met je hand tussen de takken :p

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            das niet snoeien das knippen heb foto geplaatst

          #37
          de onderste node mag weg + blaadjes en je top mag eraf tussen 2 nodes wij doen het meestal tussen node 3en 4 of 4 en 5 dat kies je zelf

          zoals op de voorbeeld tekening 1 image_325648.jpg

          heb het in rood gemarkeerd de top kan ik niet zien zo kan ik niet markeren

          schermopname.png
          https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
          KEEP ON GROWING AND SMOKING

          Comment


          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Smoker, deze zijn al getopt tussen 4de en 5de node!
            Eerste en 2de node zijn weg.

            Mijn vraag is gewoon of ik die 4, aangeduid in groen, mag weg snoeien.

          • Thajoejoe
            Thajoejoe commented
            Editing a comment
            Btw op QnQ zijn advies. Die oude afbeelding is voor een plant te laten groeien op een vierkante meter zonder scrog.

          • smoker2002
            smoker2002 commented
            Editing a comment
            ik gebruikt altijd die tekening om mijn scrog te doen
            als je eerste node al heb weg gehaald en al getopt heb moet je niets meer doen als je maar 1x wilt toppen
            later in begin echt bloei kan je dan wat blaadjes weg halen als de plant ze leeg heeft gebruikt onder het net
            kijk maar naar mijn kweek alle 3 de tekeningen gebruikt om te toppen en hoe ze nu staan

          #38
          Thajoejoe

          Comment


            #39
            Hej iedereen,

            hier zijn we weer met een update, weeral even geleden dus.

            ontkiemen: 5 dagen
            groeien: 45 dagen
            voorbloei: 2 dagen

            temp: 18 - 21,1 graden
            lv: 60 - 65 %

            CBA4631C-EF4A-4CCB-854F-F0564E75155B.jpeg 42E4C56B-98BA-4C65-8751-425C972A6F1B.jpeg
            7FC1527E-CED5-437D-91AA-17BC9DD4D70A.jpeg 84C7501E-814A-4CF6-8130-A37899A2AFCB.jpeg

            ​​​​​voeding/water en tensios

            Tegenover mijn vorige kweek heb ik nu door hoe die tensios juist werken, inderdaad niet moeilijk, maar had in het begin gewoon teveel schrik om teveel water te geven. Om de 2 dagen geef ik ze water of voeding, 2x voeding per week rest water. Zelfs minder dan de helft van de voorgeschreven hoeveelheid. Die meisjes hebben inderdaad nu ook niet veel voeding nodig.

            bladeren zien er allemaal mooi donkergroen uit en staan fier omhoog, dus in mijn ogen zijn ze gelukkig .

            Enkel heeft het rechtste plantjes, aan enkel de bladeren van de eerste en de tweede node van de hoofdstam, een kleine verschijning. Daarom dat ik ze ook graag weg wil snoeien. Ook de eerste blaadjes van de secundaire stammetjes. Deze zitten toch maar onder het net en hebben weinig tot geen licht + ze hangen een beetje in de weg voor de kleinere takjes die boven het net willen komen.

            A60BDF75-68B2-4256-9286-A3E7D944E970.jpeg

            Ben nog altijd aan het twijfelen wat ik zou doen, of ze weghalen van beide planten, dan wil ik gewoon de bladeren zeggen. Of ze laten hangen zodat die plekken niet op andere bladeren kunnen komen. Nogmaals enkel het rechtse plantje vertoond deze plekken en enkel op de eerste nodes bladeren van de hoofdstam.


            ​​​​scroggen

            522C1003-0374-4F7A-B304-826A51BFE959.jpeg
            krijg alles mooi op gelijke hoogte. Doe ik zoals hier links vanonder op de foto. Nogmaals als ik die eerste bladeren van de hoofdstam zou kunnen wegdoen denk ik dat de kleinere takken makkelijker boven het net kunnen komen en daardoor ook meer licht krijgen.
            Wat denken jullie?

            Voor de rest

            Alles loopt lekker planten zien en ruiken ook veel beter als men vorige kweek. De stammetjes zien volledig groen en gern enkele rode streep te zien. Dat hadden men Wws vorige kweek wel, over heel de plant.

            Aan de oksels, etc te zien kan ik ook nog geen herma of mannetje bespeuren.

            Dit gaar lekker ! Ik hoor jullie wel.

            ​​​​​​Grtz Thajoejoe !
            Attached Files
            White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

            Comment


              #40
              ziet er heel wat beter uit dan uw vorige kweekje en groeien ook stuk beter
              keep up the good work
              Keep them green
              https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
              KEEP ON GROWING AND SMOKING

              Comment


              • Thajoejoe
                Thajoejoe commented
                Editing a comment
                Thx smoker .
                Vind ik zelf ook wel =D
                Begint te lukken

              #41
              Ze staan er goed bij! Alleen denk ik...ik weet het niet zeker dat dat meeldauw is op je blad!

              of miss met bewateren water met voeding erop gekomen?

              Comment


                #42
                Die onderste bladeren zijn inderdaad mooi om problemen snel op te merken.
                Die plekken lijkt van iets teveel water.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                  #43
                  Voedingswater op bladeren zeker niet! Meeldauw toch ook zeker niet in mijn ogen.

                  Oke iets minder water genoteerd! Thx
                  White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

                  Comment


                    #44
                    Hej iedereen,

                    hier zijn we weer met een updateje en een accidentje .

                    ontkiemen: 5 dagen
                    groeien: 45 dagen
                    voorbloei: 9 dagen

                    De plantjes doen het zeer goed in mijn ogen.

                    345E6C98-5295-497B-9B34-26834ADD3201.jpeg D57E4BD1-25E4-4CF5-8F87-7573E4F3EFC7.jpeg 14C8DF20-2070-4F16-9002-1A4B5E261EB5.jpeg 17A4043F-73FE-4BA2-9AAC-4A6F370B543B.jpeg

                    Accidentje!

                    kan ik de tak best weghalen of zo met tape laten hangen? De bladeren beginnen immers maar slaap aan te voelen, de tak zelf is echt geknakt tijdens de laatste maal scroggen . Het hangt enkel nog met een schilletje aan elkaar.


                    96B13617-6016-4618-9051-70A859DD4F17.jpeg FF1850CC-E18C-4272-BF2A-33EAF8FFAE80.jpeg

                    Thx voor de snelle reacties, weet even niet wat doen nu.

                    ​​​​​​​Grtz thajoejoe
                    Attached Files
                    White Widow - RQS (1ste kweek indoor)

                    Comment


                    #45
                    Aaneenzetten vermoed ik en wat tape rond ofzo zodat de saptoevoer blijft stromen.het ziet er wel vrij ernstig uit dus weet niet of het herstelt denk dat de plant eerder zen energie gaat steken in de plant zelf te herstellen en niet meer de loshangende tak. Tis nooit niet leuk natuurlijk.succes verder
                    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                    5 lekkere grieten onder de zon

                    Comment

                    Bezig...
                    X