Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

5x Super Zilver Haze, Amsterdam Genetics

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Ik gebruik wonderspray van Rogis..

    tegen spint varenrouwmug bladluis en wittevlieg.
    werk goed, mengen met warm water en vernevelen zowel boven als onder het blad.

    schijnt ook iets van vitamine etc voor het blad af te geven.


    succes ermee!

    gz Ricky

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Das neemolie in een fancy flesje met een fancy prijsje

    #32
    Jojooo,

    hier weer een update:

    ze groeien nog steeds lekker, planten bestreden net neem olie, ga het nog 1x doen voordat de echte bloemen komen zie nog wel wat beestjes hier en daar. Verder zijn ze mooi donker groen en zie ik verder geen bladproblemen. Geef sinds 2dagen 2ml Dutch pro bloom A en 2mlB.

    temperatuur is rond de 26.5, afstand lamp plant zn 40-50cm.

    ben benieuwd wat jullie er van vinden

    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 3 photos.

    Comment


      #33
      Ze gaan mooi gelijk op! Hopelijk werkt het om
      nog een x met neem olie te werken! Ik
      zou persoonlijk zelf het net iets hoger proberen te hangen ze zullen nog wel een stukje de hoogte in gaan denk ik..!

      Suc6 iig keep them green.

      Comment


        #34
        Mooi hoor

        Comment


          #35
          Yeah, die gaan nog wel 20cm doorgroeien of meer.
          Zou de lamp even niet hoger hangen zodat je ze wat kunt tegenhouden met de lichtdruk.
          Nja, behalve als ze last krijgen van de warmte natuurlijk, dat spreekt.
          Ze staan er lekker bij. Dat belooft wat.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #36
            Inderdaad de lamp op deze hoogte houden....

            niet te veel veranderen gewoon lekker hun gang laten gaan nu
            Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

            Comment


              #37
              Boys de spint is erg toegenomen. Ik moet echt ff een snelle oplossing hebben, ik denk dat ik gewoon gif ga gebruiken. Welke is het beste ??

              Comment


                #38
                Kun je niet beter bio gaan en een aantal rovers uitzetten..?


                https://www.allestegenongedierte.nl/...000-stuks.html
                Last edited by newhobby; 10 August 2019, 20:00.

                Comment


                  #39
                  Kan ik eventueel ook doen, kan ook met een stofzuiger alvast proberen de webben weg te halen. Is roofmijt dan het beste?

                  Comment


                  • newhobby
                    newhobby commented
                    Editing a comment
                    Jaa met de stofzuiger met op de slag een panty oid zou je de webben al mee weg kunnen zuigen.
                    Of mijten het beste is weet ik niet voor mij zou het iig de oplossing zijn! Dit puur omdat ik geen eindproduct wil waaraan ik twijfel of er gif in zit of iets!

                    Grtz

                  #40
                  Zijn ze al aan het webben dan ?
                  Want dan is het al vergevorderd, dan heb je ze al een paar weken.

                  Je hebt ze 2 dagen geleden behandeld met neemolie.
                  Neemolie is ook gif, voor die beestjes, of zoek je iets dat gif is voor mensen
                  Het duurt een paar dagen voor dat werkt, ze vallen niet meteen dood neer als ze zien dat jij de neemolie uit de kast pakt.
                  Over een dag of 3-4 nog een keer, en misschien daarna nog een keer spuiten.
                  En dan moet het over zijn, want zijn ze te ver in bloei en kun je niks meer spuiten.
                  (als het nog wel kan, gewoon nog een keer spuiten)

                  Binnenplantjes hou je het beste in de tent. Altijd.
                  Niet meer achter het raam, zeker niet buiten, want je hebt maar 1 klein rotbeestje nodig, en in de tent, zonder vijanden kan dat uitgroeien tot een plaag.
                  Ik kom zelfs niet met m'n buitenkleren in de kweek-kelder (maar ik ben een beetje maf misschien)
                  ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                  Comment


                  • Weske
                    Weske commented
                    Editing a comment
                    Nou beetje maf als ik de hond gedaan heb of de hele dag bezig ben geweest klop ik mezelf ook helemaal af zodat ik geen gasten mee neem naar binnen

                  #41
                  Ze gaan nog steeds lekker, alleen is de spint nog niet helemaal weg.. hier en daar zie ik wat kleine webjes tussen de bladeren. Misschien toch wat rovers uit zetten? Wil eigenlijk niet meer gaan bespuiten ivm toppen
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                  • SweetMango
                    SweetMango commented
                    Editing a comment
                    Ja dat zou je kunnen doen, maar dit zal je dan sowieso nog een keer moeten herhalen.


                    Zou je tent volgende ronde goed schoonmaken.

                  #42
                  Je begint ook echt die webben weer te zien.. heb toch nig maar een keer met neem olie hedaan heeft iemand nog tips!?
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 1 photos.

                  Comment


                    #43
                    Stofzuigen met een panty er overheen denk ik, tot de oogst, elke keer als je webben ziet.

                    * ik moet zeggen dat ik dat nooit gebruikt heb, werkt dat eigenlijk, met een panty ?
                    Die spint kan niet door die mazen toch ?
                    Ik weet het dus niet, misschien zou ik muggengaas proberen ofzo, maar voor hetzelfde geld is dat geen goed idee.
                    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                    Comment


                    • colori
                      colori commented
                      Editing a comment
                      Ik heb het deze zomer geprobeerd op een auto en het werkt perfect. Niets meer te zien van spint. De kous goed strak oprekken en rond de stofzuigermond knopen of plakken.

                    #44
                    UPDATE:

                    ik heb van een goede kameraad van mij een goedje gekregen tegen spint, werkelijk geen idee wat het was, zat al in een spuit flesje aangemaakt met water. Heb de planten goed bespoten er mee en nu 2 dagen verder trek ik de tent open (lamp staat uit) en zie ik geen webben meer! Die zijn gewoon compleet verdwenen. Hij zei mij al dat na 1x sprayen t weg zou gaan maar hij had nog echt gelijk ook.

                    kortom met een gerust hart weer verder met de kweek!

                    Comment


                      #45
                      Nu ik er toch stond, meteen ff een foto gemaakt
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 2 photos.

                      Comment


                      • Rickysticky
                        Rickysticky commented
                        Editing a comment
                        Hoop dat het geen gif is? Zeker met je toppen al... zien er wel lekker uit!
                    Bezig...
                    X