Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste kweek onder Fluence LED

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Nu 4 weken op 12/12. Toppen beginnen zich al mooi te vormen, ook al veel trichomen zichtbaar
    20190927_233330.jpg 20190927_233228.jpg 20190927_233133.jpg
    Bij 1 plant verkleuren de pruikjes iets en de blader randjes, dacht dat ik het laatat hier ook al ergens voorbij zag komen in iemands verslag alleen kan het niet terugvinden.
    20190927_233413.jpg

Comment

Hallo R1988

Takketoelli? Die heeft ook verkleuring van pistels

Je begint last te krijgen van voedingsperikelen!
      Die vergeling in de bovenste bladeren, gekrulde bladpunten en vooral de pistels wijzen op een voedingsprobleem

Waarschijnlijk een overvoeding, maar daar durf ik mijn kweekhandjes niet voor in de vulcano te steken!
      Wat is je voedinggift?

De zes van Takketoelli
      ALL IN ALL IS ALL WE ALL ARE

Comment

• ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        oh correctie. Stimulator is geen voeding! Maar toch zou ik die bloom stimulator links laten liggen.. kan meer kwaad dan goeds denk ik dan.
        Silica boost zou ik gewoon blijven meegeven 1x drup.

• Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        4 weken op 12/12 en dan al bloeistimulator is te vroeg lijkt mij. Ik heb ook eens te vroeg Green Sensation gegeven, gevolg was oa bruine pistels

• R1988
        R1988 commented
        Editing a comment
        @Takketoellie: dan denk ik dat het daardoor is gekomen. Had je toen gelijk je planten verpest of is het nog goed gekomen?

Hallo R1988!!

Dan verwijs ik je ff door naar mijn eerste verslag, waar dit gaande was.
      Veel tekst, maar als je naar de laatste pagina gaat....

https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...ersnelde-bloei

Ik dacht echt dat het niks meer zou worden, tijd moeite geld energie liefde.... alles voor niks!
      Niks was minder waar....

Relax R1988! Zonder al te gekken dingen komt het goed!!

Grote Groeten!
      De zes van Takketoelli
      ALL IN ALL IS ALL WE ALL ARE

Comment

Hoever hangt je lamp erboven?

Comment

Had bij mijn vorige kweekje ook snel bruine pistils, achteraf nog bleaching ook.. had men lamp te dicht hangen Kweekje was ook wat verwaarloosd en ondervoed, lijkt bij jou nog mee te vallen Ziet er verder netjes uit!

Comment

Heb de lamp 17cm boven de hoogste top hangen. Zou toch moeten kunnen.

Comment

Valt te zien wat fabrikant zegt, mijne mag minimum 30 volgens 't boekje. Maar wilt natuurlijk niks zeggen aangezien het helemaal andere is

Comment

• R1988
                R1988 commented
                Editing a comment
                @mackowacko: fabrikant geeft een hoogte van minimaal 6 inch/15.2cm

17 cm kan makkelijk. Op andere kweekverslagen hebben ze die spydr 2i ook op 15 a 20 cm erboven hangen. Die geeft 2 x zoveel licht en met die planten gaat het ook prima.

Comment

Footer Left Ad

Collapse
              Bezig...
              X