Kweekverslag 2x big buddha cheese 1x Amnesia

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Rastafariaan17
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2019
    • 53

    #1

    Kweekverslag 2x big buddha cheese 1x Amnesia

    Korting op 420shop
    Hallo medekwekers,
    na een half gelukte kweek met een zaadje dat ik in een weedje vond. Vond ik het tijd om wat te gaan investeren in kweekmateriaal en mijn 2de kweek te beginnen.
    Ik heb een tent gekocht van 80x80x160,
    een G-Tools regelbare buisventilator 400m3,
    Rhino filter 600m3, clip ventilator.. ik ben begonnen met een 400w hps lamp.. maar uiteindelijk toch een led lamp aangekocht: viparspectra v450. Waar ik uiteindelijk heel blij over ben. Ik kweek in grond van argotech special-mix in potten van 11l. En er staat 1 amnesia van huismerk wietzaadjes.nl en 2 big buddha cheese van big buddha seeds. In mijn ogen gaat alles vrij goed voor een 2de kweek maar tips zijn welkom!
    Peace medegrowers
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.
  • Rastafariaan17
    Advanced Stoner
    Member
    • Apr 2019
    • 53

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 4 photos.

    Comment

    • Rastafariaan17
      Advanced Stoner
      Member
      • Apr 2019
      • 53

      #3
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 6 photos.

      Comment

      • Rastafariaan17
        Advanced Stoner
        Member
        • Apr 2019
        • 53

        #4
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 4 photos.

        Comment

        • Tsjara
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Jan 2019
          • 318

          #5
          Succes!

          Comment

          • ganjagast
            Elite Grower
            420 MemberMemberLucky Member
            • May 2016
            • 2881

            #6
            Gaat goed zo te zien Rasta! Mooie setup ook

            Succes!
            Ad usum proprium!

            Comment

            • bosmuis
              Elite Stoner
              MemberLucky Member
              • Apr 2019
              • 135

              #7
              Succes! Ziet er mooi uit man! Ik ga je zeker volgen

              Comment

              • Rastafariaan17
                Advanced Stoner
                Member
                • Apr 2019
                • 53

                #8
                Ze staan nu 3 weken in bloei ik hoop dat alles goed komt

                Comment

                • Rastafariaan17
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Apr 2019
                  • 53

                  #9
                  You do not have permission to view this gallery.
                  This gallery has 2 photos.

                  Comment


                  • bosmuis
                    bosmuis commented
                    Editing a comment
                    Je camera een kwartslag draaien, zou me een stijve nek schelen.
                • bosmuis
                  Elite Stoner
                  MemberLucky Member
                  • Apr 2019
                  • 135

                  #10
                  Heb je alleen de Veg. stand aan?

                  Comment


                  • Rastafariaan17
                    Rastafariaan17 commented
                    Editing a comment
                    Neen mijn iphone zijn achtercamera is stuk doe het altijd met de voorkant daarmee vrij slechte kwaliteit en de kleur zo blauw, maar de 2 standen staan op.. zal straks eens proberen met de ipad.
                • R1988
                  Advanced Stoner
                  Member
                  • Jun 2019
                  • 52

                  #11
                  Succes. Ik volg ook

                  Comment

                  • Rastafariaan17
                    Advanced Stoner
                    Member
                    • Apr 2019
                    • 53

                    #12
                    You do not have permission to view this gallery.
                    This gallery has 2 photos.

                    Comment


                    • Rickysticky
                      Rickysticky commented
                      Editing a comment
                      Ziet er leuk uit! jammer dat je niet nog 1 a 2 plantjes hebt, dan vul he hem mooi op...
                      Voor de rest prachtig hoor!

                      Gz Ricky

                    • bosmuis
                      bosmuis commented
                      Editing a comment
                      Die hebben het naar hun zin!

                    • Rastafariaan17
                      Rastafariaan17 commented
                      Editing a comment
                      Dat is voor volgende keer, netje helemaal vol. Ben wel benieuwd hoeveel gram ik hier van ga afhalen, maar smaak gaat voor !
                  • Patrick026
                    Chronic Stoner
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2019
                    • 179

                    #13
                    Ziet er goed uit suc6

                    Comment

                    • Rastafariaan17
                      Advanced Stoner
                      Member
                      • Apr 2019
                      • 53

                      #14
                      Hello medekwekers. Ondertussen zijn ze 5 volledige weken in bloei. Ik geef ze nu enkel nog green sensation en pk13-14 van plagron.. wat vinden jullie?
                      You do not have permission to view this gallery.
                      This gallery has 4 photos.

                      Comment

                      • QnQ
                        Godlike Grower
                        Lucky Member
                        • Sep 2010
                        • 26093

                        #15
                        Green sensation en PK13/14
                        Is dat niet dubbelop ?
                        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                        Comment


                        • ganjagast
                          ganjagast commented
                          Editing a comment
                          zou zeggen kijk ook even naar de kweekschema van plagron, en gele/bruine bladpunten is een teken van teveel voeding..

                        • Rastafariaan17
                          Rastafariaan17 commented
                          Editing a comment
                          Oke en wat nu? Afgezuurd water geven tot de gele puntjes weg zijn?

                        • QnQ
                          QnQ commented
                          Editing a comment
                          Nee, dan heb je straks tekorten.
                          Misschien 1x voeding overslaan, kiezen wat je wil, en dan daarmee doorgaan.
                      Bezig...