Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 soorten DNA-GENETICS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Beste mensen tijdens het controleren van de dames kwam ik kleine uitstuipsels tegen.
    ik weet niet of het nu een herma plant is of nie.
    ik heb wel wat info gezocht maar spreken over trosjes en dat is bij deze dame niet.
    het betreft een holy grail Kush.
    hierbij een foto van een die nog aan een onderste topje vastzat en zo heb ik er nog een 7tal verwijderd.
    ik heb er een opengesneden en er zit geen meel in maar sap.
    Attached Files

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Cyste....? Kokosnoot....? wie weet.
      Misschien beter dan bananen.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Ik twijfel, kun je misschien wat meer foto's plaatsen? Als het nog vastzit aan de plant?

    #32
    Takketoelli Ik hoop dat het hier beter te zien is
    Attached Files

    Comment


    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Hoi ik kan geen meer foto’s maken alles wat er zat heb ik vanmorgen verwijderd dat waren er een stuk of tien van nog hele kleintjes tot redelijke groot maar volgens was er niks open gesprongen.
      Dus het beste is gewoon de hele plant verwijderen?
      Want dan gaat hij/zij vanavond verwijderd worden en is natuurlijk degene die het mooiste gaat.
      In ieder geval bedankt voor de duidelijkheid hierover

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Dat is vaak het geval, een wreed trekje van de natuur.
      De mooiste planten zijn vaak herma of man
      Ik zou hem eruit doen ja

    • Homegrow77
      Homegrow77 commented
      Editing a comment
      Dan gaat hij/zij eruit.

    #33
    Dit zijn naar mijn id gewoon ballen die op
    springen staan..!

    Comment


      #34
      lekker plukken echt mooie toppenjammie
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #35
        Srry reageerde op pagina 1die after fitness wiet is best wel zwaar lekker hulken
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #36
          Nou de herma is de kliko in gegaan, dus nu nog 3 over hoop maar dat er niks bestuifd is.

          mvg

          Comment


            #37
            Goeiendag mensen

            Vandaag weer een kleine update.


            Groeidagen tent 1: 32 dagen
            Voorbloei tent 1: 29 dagen

            Groeidagen tent 2: 36 dagen
            voorbloei tent 2: 25 dagen

            Tent 1 begint nu eindelijk ook haar pruikjes te laten zien, mag ook wel naar 29 dagen 12/12.
            In tent 1 gaat alles in vertraging lijkt het wel, ze drinken ongeveer 250ml water per 3/4 dagen.
            Maar ja moeder natuur neemt haar tijd en komt vanzelf wel goed.
            Zo zagen ze eruit vanmorgen net nadat de lamp uitging.
            Er staat wel 30 dagen 12/12 maar dat moet 29 zijn


            In tent 2 is het een beetje leger geworden naar het verwijderen van een herma holy grail, ik heb de afgelopen dagen goed de andere dames gecontroleerd maar ben niks geks tegen gekomen.
            Hoelang duurt het eigenlijk dat je het merkt dat de andere dames bestuift zijn?

            Ik heb de overgebleven holy grail nog verder geprobeerd uit elkaar te trekken zodat de ze optimaal het licht kan benutten, ik heb ze wel op een verhoging moeten zetten want ze werd natuurlijk wel wat lager.
            De rechtse strawberry banana is toch wat hoger geworden als de andere ondanks ik ze meerdere keren gesupercropt hebt.

            De dames krijgen nu 700ml water per dag en ik ben begonnen met geven van bloeivoeding.
            Ik denk dat ze nu ondertussen wel echt in de bloei staan
            Ik heb een foto met de lamp aan en toen de lamp net uit is gegaan.


            Dit was het weer.
            Attached Files

            Comment


              #38
              Bestuiving zie je meestal met de haartjes die verkleuren, en dan zie je een soort van calyx opzwellen. Daar zit dan een zaadje in, zie je pas over paar weken.

              Last edited by SweetMango; 17 September 2019, 19:41. Reden: Thank you Rreppellsteeltjam
              sigpic

              Comment


              #39
              Attached Files

              Comment


              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Ganjagast heeft ervaring met knieprobleem, moet jij ook geopereerd worden!!?

              • Homegrow77
                Homegrow77 commented
                Editing a comment
                Hoi Rreppellsteeltjam
                Nee gelukkig niet maar mijn knieschijf heeft een goeie klap gehad waardoor ik er ff niet op mag staan en dus met krukken moet lopen

              • Rreppellsteeltjam
                Rreppellsteeltjam commented
                Editing a comment
                Dat kan lang gaan duren, kneuzingen enzo, maar ik hoop van niet!!

              #40
              Niks mis mee.
              Als jij nou op de bank gaat zitten en je dochter die plantjes en dit verslag laat doen ... ?

              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


              • Homegrow77
                Homegrow77 commented
                Editing a comment
                Hoi QnQ
                Dat is goed idee alleen is ze daar niet voor te porren, als het nou tictoc of instagram was dan was het misschien wel gelukt hahaha.
                Ik ben al blij zat dat ze helpt, het valt niet mee op een been de plantjes water te geven.

              #41
              Ziet er goed uit idd Las dat je dochter het wateren doet op dit moment, ze heeft groene vingers
              Sterkte man hopelijk ben je er snel weer bovenop.
              Ad usum proprium!

              Comment


                #42
                Beste growers &blowers

                Hier ben ik dan weer na een afwezigheid van 6/7 weken.

                Ik heb het de afgelopen weken heel erg moeilijk gehad naar aanleiding van mijn ongeluk, ik ben nu bijna 7 weken verder loop nog steeds op krukken.
                Ik heb ondertussen een echo en mri scan gehad waarvan ik aankomende dinsdag de uitslag van krijg.
                De orthopeed denkt aan gescheurde voorste kruisbanden en binnenste knieband beschadiging.
                Dus als het tegenzit wordt dat een operatie met aardige lange revalidatie.
                Ik heb tevens beelden van het ongeluk in bezit gekregen van mijn getuige waarop te zien is dat ik in 2 seconden heb moeten reageren op de situatie, het had veel erger voor mij kunnen aflopen als ik niet zo snel had gereageerd en dat deed wat bij mij in mijn hoofd.
                Hierdoor ben ik de afgelopen weken niet meer op het forum geweest zat te erg met mijn eigen in de knoei.
                Maar genoeg gezever van mij, laten we het over de dames hebben.

                De dames gaan week 9 in en de verzorging word nog steeds grotendeels door mijn dochter gedaan.

                Ik heb vannacht de verslagen gelezen die ik volgde en het lijkt wel toprot en schimmel ronde te worden.

                Ook hier last van schimmel en toprot, na het verwijderen van meerdere hoofdtoppen heb ik op einde week 7 een van de strawberry banana omgehakt.
                Ik kon bijna elke dag weer een nieuwe top verwijderen en daar had ik geen zin dan maar iets minder potente wiet dan geen wiet.
                Dametje is geknipt en al droog en zit in al in een weckpot, het was totaal 49 gram droog buiten wat ik al heb weggeknipt.


                Zoals je ziet staat alle resterende dames in de grote tent omdat ik de kleine nodig had om te drogen.

                Het is me opgevallen naar 3 rondes nu te hebben gedraaid met de cobs , dat vanaf week 6/7 de dames vrij snel geel worden.
                Ik heb dit nu elke keer al gehad.
                De achterste twee dames staan al vanaf het begin onder de cobs, en de voorste vier sinds afgelopen vrijdag en het verschil is best duidelijk te zien.
                Maar de opbrengst van de voorste dames zal heel wat minder zijn dan van de achterste dames want vooral de holy grail lijkt de te ontploffen.
                Ik heb van de andere strawberry banana ook de hoofdtoppen al moeten verwijderen ivm rot.

                De holy grail


                Strawberrybanana


                De voorste is OG#18 en middelste Sour Kosher


                Zoals je ziet zit er aardig verschil van kleur maar ook van de toppen.

                De holy grail lijkt ook wel wat paarsig te worden.

                Ik hoop als deze ronde zo goed als klaar is, dat ik nog tijd heb om een nieuwe ronde op te starten voor dat ik geopereerd ga worden.

                mvg
                Attached Files

                Comment


                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  Oei. dat is geen fijn nieuws. Zeker als een operatie moet ondergaan en je zolang moet revalideren
                  En beter niet gaan piekeren dat gaat je geestelijk juist tegen werken, dat moet je juist nu niet hebben en die beelden ook niet meer bekijken dat helpt ook niet.

                  Ik was vorig jaar ook aan de dood ontsnapt het was kantje boord hier.. en een paar maanden later ook een gescheurde knieband en meniscus ik weet ongeveer wat je meemaakt man. Eet gezond en drink veel water dat helpt namelijk de spieren sneller doen herstellen en blijf positief, beetje raar dat het van mij komt misschien maare stay positive!

                  Ik merk ook dat ze na 2 weken 12/12 echt snakken naar cal/mag onder de cobjes en na week 2 bloei dat ze nog vragen naar extra stikstof (afhankelijk welk soort) Heb veel meer last van calmag problemen onder cob dan onder een discolichtje en met hps kan ik zelf niet vergelijken.

                  De holy grail maakt zijn naam waar eh, flinke knoerten! Wel beetje vaag vd toprot.. wat zijn de temp. bij jou?

                #43
                Hoi Ganjagast
                bedankt voor je positieve gedachten, ik ben van plan de volgende ronde toch een druppel groeivoeding te blijven tijdens de bloei en eerder te beginnen met mag/cal bij de cobs.

                wat betreft de rot/schimmel, het was alleen bij de strawberry banana dus misschien strain gerelateerd ik weet het niet ik heb wel een periode van ongeveer een week moeite gehad met de lv.
                Ik heb het ook nog nooit toprot meegemaakt, maar tijdens het checken kon ik zomaar suikerblaadjes eruit trekken dus ff gezocht wat kon zijn kwam op toprot uit.
                Daarna van dichtbij gekeken en als ik de top een beetje uit elkaar trekte zag ik dat alles bruin was en best wel stonk.
                Ik heb de top verwijderd en beter bekeken met mijn microscoop en dat zag aardig ranzig uit.

                mvg

                Comment


                • ganjagast
                  ganjagast commented
                  Editing a comment
                  Graag gedaan.
                  Beter man even wat langer groei voeding mee te geven onder de cobjes, druppel cal/mag geef ik mee bij elke watergift na omschakeling.
                  Misschien is ze een stuk gevoeliger daarvoor dan de overige dames, helaas gebeuren die dingen.Vieze gore bende man muffe lucht en slijmerig let goed op de sporen dat er niks rondvliegt wanneer je eraan zit.

                #44
                Sterkte, beterschap en fijn dat je weer terug bent Homegrow!!



                Dat konden wel eens planten van mij zijn, oftewel ik herken de problemen.
                Wat bedoelen jullie nou precies met een druppeltje CaMg? Ik maak altijd per liter aan, en heb de Atami CalMag.

                Hetzelfde geldt eigenlijk voor de N, ook daar ben ik onzeker over de dosering


                Maaaarrre
                Goed gedaan van je dochter toch? Trotse papa??

                Het is inderdaad een rotte ronde ja, ongelooflijk! Ik heb er eergisteren ook weer eentje uitgehaald



                Grote Groeten
                "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
                "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
                "Ajeto" - Buurman en Buurman

                Comment


                • Homegrow77
                  Homegrow77 commented
                  Editing a comment
                  Hoi Takketoelli dank je wel
                  Het is ook fijn om terug te zijn.

                  Het is me opgevallen dat de dames onder de cobs veel sneller geel worden als de dames die onder discolicht staan.
                  Dus ga de volgende ronde als ze in de bloei staan door met het geven van groeivoeding gewoon een druppeltje om te kijken of het iets uitmaakt.
                  Op mijn voedingsschema staat dat ik in week 3-4-5 magnesium moet geven (0.5ml per liter water)maar onder de cobs is dat blijkbaar niet genoeg dus begin net zoals ganjagast eerder en ga langer door met geven ervan.

                  Op een of andere manier trekken de cobs sneller de stoffen uit de bodem en verbruikt het sneller, maar dat is dan ook wel weer te zien aan de top ontwikkeling.

                  De dame die ik verleden week heb geknipt heet 49 gram droog opgeleverd buiten wat ik moeten weggooien aan rot en het feit dat ze een week of 2/3 tekort heeft gebloeid.
                  De 4 dames uit de kleine tent brengen samen misschien iets meer op.

                  En inderdaad ben super trots op me dochter.
                  Volgende ronde mag ze weer helpen

                  En inderdaad wat een rottige ronde,
                  Maar ben blij dat het bij een dame is gebleven die ik al heb moeten oogsten.
                  De andere strawberry is wel 3 grote toppen kwijt maar daar heb ik al een niks meer ontdekt gelukkig.

                  Dus heb deze ronde gelijk voor de eerste keer een herma en toprot gehadt.

                  Maar nog een paar weken en dan gaan we weer met goede moed de volgende ronde opstarten.

                  Mvg

                • Rreppellsteeltjam
                  Rreppellsteeltjam commented
                  Editing a comment
                  Homegrow77, misschien andere pH - proberen!!

                  Fosforzuur schijnt van invloed te zijn op cal/mag, en salpeterzuur schijnt stikstof toe te voegen.

                  Binnenkort word er een testkweek gedaan.

                #45
                Veel beterschap maat en succes met je operatie.
                Mooie toppen trouwens.
                The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
                5 lekkere grieten onder de zon

                Comment


                • Homegrow77
                  Homegrow77 commented
                  Editing a comment
                  Dank je wel Jamzieman
              Bezig...
              X