Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

4 soorten DNA-GENETICS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #46
    Goedendag mede kwekers en forum leden

    Vandaag staan de resterende dames op dag 69 echte bloei.

    Ik heb verleden week vrijdag de laatste strawberry banana geoogst.

    De dames krijgen sinds twee weken nog alleen maar water en dat is minimaal, ik heb al rot zat gehadt.

    Ik heb nog wel een hoofdtop van de sour kosher moeten omhakken ivm rot.

    Vanavond of morgenavond gaat alles om, dan hebben ze 70/71 dagen bloei gehad.

    ff overzicht foto


    Zoals je ziet is de voeding in alle dames zo goed als op, bij de ene wat meer als bij de ander.

    De holy grail vind ik een apart verhaal, ze is gewoon paars geworden en ruikt ook echt naar Berry's.
    Dus ben echt benieuwd naar de smaak als ze dadelijk klaar is, ik ben nog aan het twijfelen om DNA-genetics te mailen om te vragen of dat vaker voor komt want ik kan er eigenlijk niks over vinden.
    Behalve iets in het voor tekstje op google van cnnbs, maar op de site staat verder niks erover.

    De holy grail


    De sour koshers


    OG 18 kush


    Doordat de dames minimaal water krijgen, droogt de geknipte wiet snel.
    Kan na 5/6 dagen al de takjes breken.
    De tweede strawberry banana heeft 40 gram opgeleverd.

    De eerste dame die geoogst is ook al bijna op, ze had 7 weken gebloeid en moet zeggen de smaak is echt lekker en het effect is natuurlijk niet wat het moet zijn maar niet ontevreden.
    hier nog een mooi uitgehard topje strawberry banana 7 weken bloei.

    Zoals al aangegeven, gaat vanavond de holy grail om en dan morgen de rest dan kan het nog mooi drogen want ik word in de eerste week van december geopereerd.

    Dus dat wordt nog voorlopig geen nieuw kweekje, ik zal wel het forum regelmatig checken.

    Ik zal volgende week wat foto`s plaatsen van de dames als ze geknipt zijn.

    Mvg
    Attached Files

    Comment


      #47
      Spytig van de rot man! Je hebt toch nog wel wat lekkers te roke zo te zien..
      mijn avatar is een top van de holy grail kush..die had ook paars in het blad maar de toppe ware wel groen..komt wel vaker voor denk ik by dat soortje..
      succes met je operatie man

      Comment


      • Homegrow77
        Homegrow77 commented
        Editing a comment
        Dank je Ganjaman1.
        Denk inderdaad dat er genoeg lekkers vanaf komt.
        Niet alleen de blaadjes zijn paars maar ook de bloemetjes dus ben benieuwd als ze gedroogd is.

      #48

      Wat ik zie ziet er toch mooi uit kwestie van opbrengst , daar ga je wel van kunnen genieten !!

      Ik zie al de foto's wel in de Attached Files staan maar niet tussen de tekst ??

      T'en eerste succes met uw operatie , dat alles goed mag verlopen !!
      En weet je al hoelang ge moet blijven int ziekenhuis ?

      Laptop'ke mee dan blijf je toch nog onder ons effe mee wat afleiding kan goed doen !!!!
      🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

      👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

      Comment


      • Homegrow77
        Homegrow77 commented
        Editing a comment
        Hey Remco bedankt, gelukkig is het maar 2 dagen maar wel een lange revalidatie.
        Ik hoop inderdaad op nog een leuke oogst zal er wel ff mee moeten doen.
        Maar alles komt goed.

        Mvg

      #49
      goedendag mede kwekers

      Hierbij nog ff een afsluitende update.

      De operatie zit er op alles goed gegaan gelukkig nu nog ongeveer tussen de 6 en 9 maanden revalideren en dan ben ik weer de oude.

      Dus dit is ff mijn laatste kweek voorlopig.

      Dit is wat je noemt echt een ROT ronde geweest voor mij, er is geen een dame gespaard gebleven.

      De ergste waren de strawberry banana, geen van mijn twee dames had nog een hoofdtop.
      Maar wat er van afgekomen is, is dan ook top kwaliteit (in mijn ogen dan en aangezien ik het rookt is het top kwaliteit hahaha).
      Van de twee dames is totaal 89 gram afgekomen, topjes zijn goed hard en een geweldige bananen smaak.
      Oja de tweede dame is op dag 63 echte bloei geoogst


      Van de holy grail was er maar een dame overgebleven, en zij is op dag 70 echte bloei geoogst.
      De opbrengst was 61 gram, totaal niet verwacht maar ook bijna geen rot op 4 gram nat wat ik heb weg moeten knippen.
      Helaas is de wiet paarsig geworden en ook met een bessen smaak en lijkt totaal niet op de holy grail die ik ken uit de shop.
      Ik weet niet of dat het op de foto goed te zien is dat ze paars is geworden.


      De OG18 kush heeft totaal 42 gram opgeleverd met 2 planten en gewoon laten groeien niet getopt.
      Toppen zijn lekker stevig en rookt ook erg lekker citroenachtig, helaas ook bij een plant de hoofdtop moeten verwijderen ivm rot


      De Sour Kosher heeft totaal 40 gram opgeleverd met 2 planten en gewoon laten groeien niet getopt.
      Ook deze toppen zijn hard en compact en de sour smaakt heeft echt de overhand, en hier ook helaas de grootste hoofdtop en iets kleinere top moeten verwijderen ivm rot.


      Over het algemeen geen super opbrengst maar wel een met goeie kwaliteit, voor mij helaas jammer dat de holy grail zo is geworden maar dat is niet anders.

      De bedoeling is om weer een nieuw kweekje op te starten zo snel ik weer een beetje uit de weg kan.
      De 11 liter potten worden dan vervangen door of 18 liter of 25 liter potten daar ben ik nog niet over uit.

      Ik weet nog niet welke maar ik twijfel tussen tangerine dream van Barney's farm of strawberry sour diesel van devils harvest, ze komen in ieder geval vandaag alvast binnen(kan natuurlijk weer niet wachten).
      Ik lees hier natuurlijk veel goede dingen over de Tangerine dream, maar ik was vergeten hoe lekker ik de sour smaak vind en een fruitig smaakje is ook nooit verkeerd.

      Ik stop nu met typen want ik begin dubbele zinnen te typen, pijnstillers en jointje gaat vandaag niet goed samen dus ga lekker de oogjes dicht doen.


      Iedereen bedankt voor het volgen van dit uiteindelijk door omstandigheden gebrekkig verslag en ik wens iedereen veel kweek plezier en zal alles zoveel mogelijk blijven volgen.

      MVG

      Homegrow77
      Attached Files

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Hallo Homegrow!
        Ondanks alles inderdaad een mooie oogst hoor, kwalitatief dan! Mooie compacte toppen, super.
        6-9 maanden... phoe hee... ik hoop dat je snel mobiel genoeg bent om te weer te starten, evt met je dochter. Werkt therapeutisch zo'n kweekje, effe de gedachten verzetten
        Beterschap!!

      • ganjagast
        ganjagast commented
        Editing a comment
        Kwaliteit over kwantiteit ! Mooie toppen zien er goed compact uit ook.
        Je heb er nog wel de ruimte voor zou ook voor grotere pootten gaan dan. Succes en beterschap uiteraard.

      #50
      Alles bij elkaar opgeteld alsnog een mooie oogst volgens mij. Mooi dat de operatie goed is gegaan! Veel sterkte met het herstel en de revalidatie.
      Hoop dat je even vooruit kan met je oogst. Als je veel stil moet zitten kan ik me toch voorstellen dat er iets meer gerookt gaat worden
      - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
      - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

      Comment


      • Homegrow77
        Homegrow77 commented
        Editing a comment
        Hoi kroket
        Het is inderdaad een mooie oogst niet de grootste opbrengst maar wel goeie kwaliteit en dat vind ik toch het belangrijkste.
        En inderdaad ik ga het niet redden tot de volgende oogst maar ook dat komt wel goed.
        Misschien dochterlief aankijken of ze toch een klein kweekje voor papa wil opstarten.
        Mvg

      #51
      Ondanks alles ziet het er nog mooi uit! veel beterschap en vooral ook veel rookplezier man!

      Comment

      Bezig...
      X