Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Rondje regulier ; AK-47 van Serious Seeds

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #91
    Kerst is ook hier precies maar vroeger en vroeger Staan er mooi bij!!

    Comment


      #92
      12/10 Of eigenlijk zijn de foto's gisteravond gemaakt op 11/10 maar toen had ik niet veel tijd om te schrijven

      Morgen staan ze 3 weken in de bloei. Als ik ze in de tent zie staan dan maak ik mij zorgen, bang dat ze het einde niet gaan redden. Als ze buiten de tent staan denk ik het valt wel mee. Wat licht kan doen Ze maken iig mooie toppen aan, vind het wel grappig zo'n kerstboommodel

      Ze krijgen nog steeds zo'n beetje 800 ml water per dag, kan niet zeggen dat de potten licht zijn 's avonds, ook niet superzwaar. Zit volgens mij wel goed. Heb besloten deze ronde de Blumat nog niet te installeren, doe ik weer de volgende ronde als de grote potten er weer in gaan. SweetMango Mijn andere potten zijn 40 liter RootPouches, daarmee ga ik de volgende keer weer scroggen.

      Temperatuur heb ik nog steeds onder controle, min. 20 graden, max. 28 graden. RH ben ik vergeten te kijken, meen deze week ergens rond de 40 % gezien te hebben, prima goed. Dat ziet er dus goed uit. Voorlopig vriest het nog niet, hier vliegen de vlinders weer door de tuin en een nieuwe lading muggen is tot leven gekomen.

      IMG_5868.jpg IMG_5865.jpg IMG_5863.jpg IMG_5862.jpg IMG_5861.jpg IMG_5864.jpg IMG_5860 12-10-19 10.14.38.jpg IMG_5869.jpg IMG_5866.jpg IMG_5867.jpg


      Vanavond lekker stappen, naar Dog Eat Dog. Ben benieuwd

      Fijn weekend iedereen !






      Attached Files
      Last edited by Flip Hasjkip; 12 October 2019, 09:48.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • Takketoelli
        Takketoelli commented
        Editing a comment
        Die eerste foto is mooi zeg! Wel wat gekartelde randen (?)
        En inderdaad een stuk groener ja! Dat heb ik ook een beetje, lastig te zien onder die sterke cobs

        Hond eet hond! Veel plezier man! Ik ben benieuwd of ze nog die enorme lading energie over kunnen brengen. Waren toendertijd een stel jonge puppies doe over het podium dansten!
        Enjoy!

      #93
      zien er goed uit !

      nog een goed weekend en veel plezier met je uitstap vanavond

      Comment


        #94
        flinke kater zeker
        Mooie plantjes hoor Flip!
        Ad usum proprium!

        Comment


          #95
          20/10 Althans, toen zijn de foto’s genomen.

          Bloeiweek 5 is aangebroken. Altijd een beetje saaie periode vind ik, groeien doen ze niet meer, toppen zijn gevormd en dikken alleen nog aan.

          Probeer ze nog steeds in leven te houden, tot nu toe gaat het aardig. Klimaat is ook in orde, tussen 20 en 28 graden, 35 en 55 %. Ze krijgen ca. 750 ml water per dag met voeding en PK booster.

          Tot zover de korte update, hier nog wat foto’s ;

          2BA185EE-1050-4197-9D86-A04E75C434BF.jpeg 71EA7B43-C521-4EB5-AEE0-40B444F7FB41.jpeg 1C0C6760-7CE7-4672-847C-3DFE444AE995.jpeg 1EB1E8FE-E1B7-45BA-BC14-3CFBF8C46AD7.jpeg C34A1AB6-FBF4-49A7-87EB-E4D776F86E16.jpeg 15A5A98C-C1EA-4A85-A15E-F3857335C7DC.jpeg C34A1AB6-FBF4-49A7-87EB-E4D776F86E16.jpeg 15A5A98C-C1EA-4A85-A15E-F3857335C7DC.jpeg 15A5A98C-C1EA-4A85-A15E-F3857335C7DC.jpeg 1FF03A0D-06A6-4131-A15C-3399F0C15D94.jpeg
          Attached Files
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


            #96
            🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

            👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

            Comment


              #97


              Wow

              Saaie periode noemt ie dat, dit is toch genieten!!


              Super!!
              "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
              "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
              "Ajeto" - Buurman en Buurman

              Comment


                #98
                Hoeven er geen kerstballen in?

                De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

                Comment


                  #99
                  Netjes man
                  Ad usum proprium!

                  Comment


                    23/10

                    Nog even snel voor het licht aansprong gekiekt..


                    25936271-3DC0-46BE-84E4-D11AF37CE535.jpeg C8737EC8-5CE8-4982-9F6A-3A81C9A2D298.jpeg
                    Attached Files
                    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                    Comment


                      27/10 Was het gisteren, week 6 is aangebroken. Nog eventjes zullen we maar denken.

                      Hoop dat ze het redden, zie ze elke dag wel een beetje achteruit gaan. Er zit nog wel genoeg groen aan voor enige photosynthese, zie ze toch nog aandikken.

                      Ben aan het twijfelen of ik al de volgende ronde ga opstarten of dat ik wacht en dadelijk gelijk in de 40 liter potten zaai. Ga ik eens goed over nadenken.

                      Voor de rest weinig spannends, temp tussen de 20 en 28 graden, RH tussen de 35 en 55 %, niks mee.

                      Ze krijgen nog steeds rond de 800 ml met voeding en booster op het moment.

                      4BB9DAF0-CBE1-4676-96E5-988F4930D2E0.jpeg 3056BAB9-06BA-476B-9861-2F33C5F6C370.jpeg 57F9E73C-E072-41E8-AC46-1EA64AB0E235.jpeg 4769461E-DDA6-49E7-8C3C-D9AF2B91857E.jpeg 6A40DDBD-D474-44DE-9453-3B1019AC9BA9.jpeg 35A5A4DD-D703-4184-BDD3-FF63B5913770.jpeg 79ED0B51-E73A-4516-A239-6CA2A6F45D32.jpeg BDBC6423-ECF8-42BF-B59F-1175C6C6F768.jpeg
                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                      • Remco
                        Remco commented
                        Editing a comment
                        Mooi Mooi dien laatste foto is de max , hoe groot zijn ze eigenlijk van bovenkant pot gemeten ??

                        en tegen welke datum gaat de bijl er in denk je ??

                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment

                      Wel flinke toppen hoor of het lijkt zo door het blad maar damn het oog krijgt ook wat.


                      ik zou wel opletten met de voeding nu flip voor als ze het niet lang meer redden dat je ze zowizo nog paar dagen kan spoelen
                      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                      Comment


                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Nee nog even voeding, spoelen kan altijd nog. Ze moeten nog dikker worden, een 2 liter fles is het doel

                      Zou ze nog even goed voeren komende dagen.
                      Het zwellen gaat nu pas beginnen, ze worden nog veel dikker.

                      Dat rare fliebeltje op die ene top zou ik eraf knippen. Omdat het me irriteerd denk ik, niet omdat de plant er last van heeft.
                      Is misschien net een hotspot geweest, meestal wordt dat veroorzaakt door vrij hoge temperaturen.
                      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                      Comment


                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        Precies, dacht ook nog even te voeren, de laatste weken dikken ze het meeste aan heb ik gemerkt. Dat “fliebeltje” begint mij ook te storen, knip het er vanavond af.

                      2/11. Kut...

                      1006D775-740F-44AF-A126-30222C5360FC.jpeg

                      Vond al een paar bruine pistels en gisteren trok ik zo een paar blaadjes los. Toprot dus, 1 hoofdtop is gesneuveld.

                      Heb al gesnoeid en laat ze vanaf nu wat droger trekken.

                      Hoop niet dat het zich uitbreidt...

                      Verder niet veel tijd en zin om uitgebreid te schrijven, zoals sommige van jullie weten heeft mijn vrouw vorig jaar borstkanker gehad, tijdens een recente controle trof men iets aan waardoor men weer is gaan twijfelen. Helaas moeten we bijna 2 weken op de uitslag wachten en ik kan je zeggen dat die verrekte lang duren Vr 8/11 hebben we een afspraak op het ziekenhuis en dan weten we meer..





                      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

                      Comment


                      • Rreppellsteeltjam
                        Rreppellsteeltjam commented
                        Editing a comment
                        Ach zo! Blijkbaar toch niet zo goed gelezen...

                        Ik hoop dat het vals alarm is!!!

                      • ganjagast
                        ganjagast commented
                        Editing a comment
                        Hmm zal dan even wat meer aandacht schenken op de planten achter in de hoeken uhh ja de linker en rechterhoek zo groot is mijn ten niet eh
                        Maar merkte dat de bladen in de hoeken ook een beetje misvormd waren door moeite met verdampen denk ik. Ook gingen ze wat minder nadat ik meer water had gegeven. Hou het voorlopig weer lekker zuinig dan maar vaker wateren.

                        Hopelijk blijft het bij jou op die ene en dat er helemaal geen sporen aanwezig zijn nog meer sjit hoeven we niet te gebruiken.

                      • kroket
                        kroket commented
                        Editing a comment

                      Meen je niet en het ging zo lekker...

                      Balen ze weer wat gevonden hebben maar ze hebbben een kweek genomen dus probeer niet meteen van het ergste uit te gaan....
                      sterkte voor je vrouwke en jezelf probeer beide de rust te bewaren ook al hebben wij allemaal makkenlijk praten

                      sterkte
                      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

                      Comment


                      • Flip Hasjkip
                        Flip Hasjkip commented
                        Editing a comment
                        De resultaten van de kweek waren negatief echter op de foto van de mammografie was wel iets te zien. Daardoor is de arts gaan twijfelen en gaan ze e.e.a. morgen bespreken in het team. Vorig jaar zaten we in dezelfde situatie, toen dachten we ook dat het mee zou vallen maar dat deed het achteraf niet. Het is op dit moment moeilijk om positief te blijven en te denken dat er niks aan de hand is. Ook de onzekerheid is slopend, helaas moeten we nog 5 dagen wachten.. We gaan het zien, proberen gewoon door te gaan met de dagelijkse zaken, we komen er wel..

                      • Takketoelli
                        Takketoelli commented
                        Editing a comment
                        Klote man, gekmakend lijkt mij zo!
                        Het onzekere is nog het ergste, ineens is tijd een vijand die te langzaam gaat in plaats van te snel!
                        Nogmaals veel sterkte kerel!!

                      • Weske
                        Weske commented
                        Editing a comment
                        Jaa snap je heel goed hoor daar niet van en ik zeg al wij hebben makkenlijk praten allemaal.

                        Juist omdat je dit al meegemaakt hebt weetje wat je te verwachten staat.
                        Ik snap heel goed dat jullie onzekerheid hebben en die je juist gek maakt.

                        Ik hoop echt dat het meevalt voor jullie beide
                        Jullie doen er goed aan toch proberen dokr te gaan.
                        Jezelf bij de pakke neerleggen schiet ook niet op
                    Bezig...
                    X