Rondje regulier ; AK-47 van Serious Seeds

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #136
    Remco

    Ik twijfel nog, denk 2 x White Widdow en 2x Wembley (AK47 x Bubblegum).


    Iemand enig idee wat C99 x BBC zou kunnen zijn ?


    E0F97B94-BD84-401D-9052-FA4AF7933EF1.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Hoe ken jij mijn bijnaam ? :p

      Het is geworden 2 x White Widow van Barney en 2 x Wembley van Pyramid Seeds.

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Oh, ik zie nu die Wembley!!
      Die is super! Was mijn eerste Fem, en ondanks strek, lichtstress en nog wat meer beginnersperikelen een hele vette opbrengst en erg lekkere wiet. Ik heb daar een tijd terug het laatste topje van gerookt, had een jaar gecured. Er zat gewoon een gouden gloed over die wiet! Erg mooi, misschien kan ik de foto nog vinden

    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Goede keus!
      Ik heb al ontkiemd enzo, anders was het ook weer Barney geworden!
      Die Tangerine Dream van mij gaat alle records breken!
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #137
    FC4576D5-DA48-4F36-B714-4C7508CF75C2.jpeg Nog een paar dagen drogen maar het begint ergens op te lijken.

    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • Takketoelli
      Takketoelli commented
      Editing a comment
      Mooimooimooimooiman!
      Dat wordt een 'vervelend' wietje om te verkruimelen zo te zien, die plakt als de neten!!
  • Flip Hasjkip
    Wicked Grower
    420 MemberMemberLucky Member
    • Sep 2008
    • 3595

    #138
    10/12

    LOL Moest even zoeken naar het verslag, was alweer vergeten welke soort ik heb gekweekt. Luxeprobleem zullen we maar zeggen

    Vond ze vandaag droog genoeg en heb ze stuk geknipt en in een opbergbox gedaan. Zal ze iedere dag een keertje of 2 luchten en proberen goed te curen maar ben bang dat ik er toch al van ga roken. De voorraad is bijna op, het gruis bewaar ik en maak ooit olie ervan als ik een ons bij elkaar heb gespokkeld.

    Het resultaat is 340 gram, met 3 gesneuvelde hoofdtoppen valt me dat niet eens tegen.

    11CF3F19-C715-4961-BF05-DEA9AEF376A6.jpeg
    Een dag zonder wiet kent Flip niet.

    Comment


    • ganjagast
      ganjagast commented
      Editing a comment
      Moest even zoeken naar het verslag, was alweer vergeten welke soort ik heb gekweekt
  • Remco
    Exquisite Grower

    • Jul 2018
    • 7399

    #139
    HoHoHooooola pola flip en ik maar op men kin kloppen en dat allemaal voor de kerst !!!!

    Das wèér èén mòói vòóràátje dat je daar hebt klaar liggen , en waneer is den baby borrel ??

    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Last van oogstkoorts, Remco??

    • Remco
      Remco commented
      Editing a comment
      ......................éè.................... ja echt wel !!!
  • GanjaMan1
    Ultra Stoner
    MemberLucky Member
    • Oct 2011
    • 110

    #140
    Mooie opbrengst! Laat het smaken

    Comment

    • kelderkastje
      Exquisite Grower
      420 MemberMemberLucky Member
      • Nov 2019
      • 5461

      #141
      Nice! Fijne feestdagen

      Comment

      • Homegrow77
        Wicked Stoner
        MemberLucky Member
        • Jul 2018
        • 202

        #142
        Mooi resultaat Flip geniet ervan

        Comment

        • QnQ
          Godlike Grower
          Lucky Member
          • Sep 2010
          • 26093

          #143
          Nice job Flip.
          Ook meteen goed geknipt, heerlijk.
          Ik ben benieuwd wat jij van de smaak vind.
          Ik vond de smaak van de AK in het begin wat tegenvallen. Het effect viel me juist weer mee.
          Na een maand of twee curen kwam er toch een wat meer "fruity" smaakje bij, dat vond ik wel positief.

          Als het ooit eens tegenzit met kweken kun je dit verslag erbij pakken om te zien hoe het ook alweer moest
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Hij moet nog curen dus de smaak kan ik nog niet veel over zeggen, wat ik nu proef is nog niet optimaal, ik kan jouw ervaring dus beamen. Qua effect ben ik wel tevreden, kwam er gisteren pas na een tijdje achter dat ik er pas 1 gerookt had

            Heb vanmorgen wel even de box gelucht en er kwam een heerlijke geur uit

            Echt ideaal was deze kweek niet, toch weer vergeling halverwege, rot in 3 (mega) toppen, er is nog zat ruimte voor verbetering maar op zich kan ik wel tevreden zijn met ca. 3,5 ons, daar red ik het wel mee tot de volgende oogst en wellicht blijft er nog wat over voor olie.
        • Flip Hasjkip
          Wicked Grower
          420 MemberMemberLucky Member
          • Sep 2008
          • 3595

          #144
          De wiet ligt nu zo’n 1,5 maand te curen (wat nog over is althans), nog even dit verslag afsluiten ;

          QnQ Snap nu wat je bedoelt met de smaak. In het begin inderdaad niet lekker, scherp maar nu smaakt ie echt prima !

          Qua effect had ie van mij iets sterker mogen zijn maar wist dat ik iets te vroeg was met oogsten, durfde ze niet langer te laten staan gezien de rot die ik had. Kan natuurlijk ook komen doordat ik de bodyhigh gewend ben van de Indica... Na een stuk of 3 val ik hier ook wel van in slaap

          Al met al vind ik het een aangenaam wietje, er zit best veel tak tussen en redelijk wat blad maar dat verkruimelt net zo goed...

          Kweken was ook leuk om te doen, werden mooie grote toppen en het zien groeien van de plant was geweldig. Jammer van (alweer) de vergeling waarvan ik nog steeds de oorzaak niet weet. Die ligt ongetwijfeld bij mijzelf, ik vermoed de watergift of toch te weinig voeding. Huidige ronde gaan we het zien, heb nu Blumats en meer voeding.

          Bedankt iedereen voor het volgen van mijn verslag !


          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • kroket
            kroket commented
            Editing a comment
            Als autoflower vond ik haar al lekker, dan mag regulier helemaal lekker smaken. Geniet ervan! Heb je met plezier gevolgd
        • Waldpiek
          Bong Master
          MemberLucky Member
          • Jul 2019
          • 337

          #145
          Veel plezier met het consumeren en bedankt voor het bijhouden van je uitgebreide verslag!

          De famkes van Waldpiek https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...s-van-waldpiek

          Comment

          • smoker2002
            Advanced Grower
            MemberLucky Member
            • Apr 2010
            • 1065

            #146
            laat het u smaken
            https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...b-led-440-watt
            KEEP ON GROWING AND SMOKING

            Comment

            • Takketoelli
              Cronic Grower
              420 MemberMemberLucky Member
              • Jan 2019
              • 3125

              #147
              Hè, ik had toch gereageerd??

              ....

              Hallo Flip!



              De laatste top, die is lekker!!

              Al met al toch een mooi resultaat, een heerlijk overdagwietje!


              "Alles gaat goed, en anders doe ik wel alsof" - Takketoelli
              "Wat er ook gebeurt, altijd blijven lachen" - Bassie
              "Ajeto" - Buurman en Buurman

              Comment

              • Hobbyenmedical
                Son of the Bong
                MemberLucky Member
                • Mar 2018
                • 401

                #148
                Geniet ervan man, toch een mooie opbrengs ondanks het niet scroggen

                Comment

                Bezig...