Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De race naar resultaat met een minimaal budget

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Thanks QnQ !

    Hierbij de foto's van mijn toppen. Het gaat inderdaad al een tijdje zo. Zie ook geen verandering alleen geen bruine bloeiharen. Ze is al ruim over tijd volgens de aanwijzingen van de fabrikant.

    Ik dacht dat ik onderhand zelf ook kon zien wanneer een plant klaar is maar blijkbaar toch niet.

    Het zou wel fijn zijn als ze om kan. Dan kan de nieuwe ronde starten!

    Attached Files
    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    Comment


      Yep, dat lijkt me 2e internode bloei, daarom vroeg ik ook foto's van verschillende toppen, omdat het bij deze moeilijk te zien is.
      Ik zou ze waarschijnlijk omdoen. Het risico op toprot neemt ook exponentieel toe nu, er hangt mij ook wat teveel dor blad overal tussen.

      Bruine haren tellen sowieso eigenlijk helemaal niet mee in de beslissing of je kan oogsten.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment










        402eefa8e29696bdf620ebb0b07b3c15.jpg
        Trichomes-720x694.png






        Remco.
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


          Daarstraks heb ik de trichomen bekeken en er was een tikje amber en de verder alles milky. Ik heb haar meteen op de slachtbank gelegd en ze hangt nu te drogen!

          Het is nu echt tijd om na te gaan denken over de volgende kweek. Het mooie is dat ik het budget wat voorheen naar de koffieshop ging nu kan gebruiken om snel door te starten.

          Oh nog even: deze plant was de hel om te knippen. Wat een blad in vergelijking met toppen. Maar het is gebeurd en deze kweek is bijna ten einde!

          Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
          Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

          Comment


          • kweek0r
            kweek0r commented
            Editing a comment
            Oh ik vond vooral het begin stressvol. Was helemaal angstig dat die lampen mijn huis zouden affikken. De kweek zelf was niet echt stressvol vond ik. Misschien even toen ze een stikstof tekort kregen. Maar toen ik voeding bijgaf en het weg ging was dat wel weg.

            Ik vond het eigenlijk wel leuk. En een schoonheidsfoutje van het knippen van die te jonge plant neem ik maar op de koop toe.


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            Nou leuk is het geheel zeker... nog leuker is het om je eigen gekweekte zooi te roken (het is net of dat het toch lekkerder rookt) en dan als bijkomend voordeel dat je zeker weet dat je geen rotzooi rookt die daar niet voor bestemd is is dan mooi meegenomen. Ik weet wel dat ik nu wel even moet kalmeren met kweken want de stroomkosten rijzen de pan uit en mijn voorraad wiet is inmiddels ook voldoende voor een goed half jaar. En ik heb er net weer 4 gezet dus denk dat dat de laatste zijn voor dit jaar. (zou knap lullig zijn als ik mijn rotzooi moet opruimen terwijl mijn doel ruimschoots gehaald is, alleen maar omdat het leuk is). Anderzijds kan ik met deze kweek alle tijd van de wereld nemen omdat ik toch meer dan zat heb liggen

          • kweek0r
            kweek0r commented
            Editing a comment
            Ja dat is echt een fijn gevoel. Gewoon genoeg wiet in huis hebben.


          Al een nieuw plan? Zaad, grond opwaarderen of nieuw en gaan. Rest komt later. Stroomkosten wogen in mijn geval zeker niet op met de centen die ik naar de shop droeg. Volgende kweek heb ik mijn kosten er zeker uit.

          Comment


          • Voor het eerst
            Voor het eerst commented
            Editing a comment
            In mijn geval heb ik de kosten er ook echt wel uit, ik heb zonnepanelen die daar ook aan bijdragen. Maar meer kweken dan ik nodig heb zie ik gewoon niet zitten

          • kweek0r
            kweek0r commented
            Editing a comment
            Ja het plan is eigenlijk nu eerst de oogst weg te werken in weckpotten en nieuwe zaden aan te schaffen. Dan potgrond en een nieuwe ronde zonder autoflower dit keer.

            In mijn geval wegen de stroomkosten ook niet op. Wat ik wil voorkomen is dat ik zonder kom te zitten. Dus daarom nu snel een nieuwe kweek en kijken hoeveel ik dan over houd. Dan kan ik redelijk inschatten wanneer ik kweek 3 moet starten.


          Dag mensen!

          De oogst is top!

          Ik heb wel geleerd dat ik meer een indica liefhebber ben dan een sativa. De Haze is me eerlijk gezegd te sterk! Ik wissel het dus een beetje af. Ik rook voornamelijk Skunk met af en toe een Haze tussendoor.

          Aangezien mijn budget wat krap is heb ik besloten nu eerst te investeren in ronde 2 zodat deze loopt.

          Daarna ga ik verder met potten kopen en een weegschaal. Wanneer dat binnen is zal ik dit verslag afsluiten.

          Ik kan jullie al wel vertellen dat de haze in 8 1L potten zit momenteel. De Skunk hangt nog aan de lijn.

          Fijne dag gewenst!

          Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
          Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

          Comment


          • Nederhigh
            Nederhigh commented
            Editing a comment
            nou? 10000 kilo?

          • kweek0r
            kweek0r commented
            Editing a comment
            Haha echt geen idee. Het was in elk geval niet genoeg want het is al even op.


          Oorspronkelijk geplaatst door kweek0r View Post
          Dag mensen!

          De oogst is top!

          Daarna ga ik verder met potten kopen en een weegschaal. Wanneer dat binnen is zal ik dit verslag afsluiten.

          Ik kan jullie al wel vertellen dat de haze in 8 1L potten zit momenteel
          Foto van de toppen zag er goed uit!
          Hoeveel bedroeg je opbrengst en met hoeveel Watt LED?

          Ik heb ooit impulsief 200 potten van 11ltr gekocht.... mocht je interesse in een gedeelte hebben

          Momenteel twijfel ik of ik een grote tent zal kopen en volzet. Vanmorgen heb ik 12 verschillende shops gemaild met dezelfde vragen. Misschien open ik een topic er voor en kaap ik jouw topic niet.

          ...

          Comment

          Bezig...
          X