Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

De race naar resultaat met een minimaal budget

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wow....dit ging erg snel bergafwaarts.

    Wiet uit de oven, snel gedroogd op 100 graden is kut, geloof me.
    Het enige wat je krijgt is een minimaal effect van zeer korte duur, een vieze smaak, scherp in de keel, hoestbuien etc..
    Als jij dit al goed vind, dan kun je beter alles oogsten want dan is echte wiet misschien niet zo geschikt voor je ?
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      19 oktober bloei. Dan bloeit ze nu 5 weken.
      Volgens Sensi heeft de Skunk een bloeitijd van 45-50 dagen.

      Voila, belangrijker dingen nu.
      De tent verhuizen.

    • kweek0r
      kweek0r commented
      Editing a comment
      Bedankt Q. Sorry dat ik af en toe zo'n debiel ben. Zit in mijn karakter. Vrienden vinden dit ongeleide projectielen gedrag ook rete irritant. Gelukkig heb ik nog veel van de plant over en heb ik kleine stukjes geknipt. De andere planten zijn nog onaangeroerd.

      De tent is inmiddels verhuisd en de verhuurder gebeld.

      Nu staat alles open want het hele huis ruikt naar wiet.


    • belladonna
      belladonna commented
      Editing a comment
      Hahahaha

    Ik heb wel een ander probleem.

    De CV doet het niet meer. Er moet een monteur bij komen...

    Dan moet ik dus de tent gaan demonteren en ergens anders neer zetten.

    KUT.
    Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
    Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

    Comment


      Goedemiddag!

      Paniek in de tent. De CV is er mee opgehouden en er moet een monteur bij komen kijken.

      Gelukkig heb ik nog een kamer over waar de tent nu staat. Dat gevaar is geweken.

      20191127_120236.jpg

      Ja mensen ik heb weer dom gedaan. Tijdens mijn uitstapje met de lorazepam dacht ik dat het een goed idee was om nog een stukje van de plant te knippen. Hier heb ik een shitload over me heen gekregen en dat is ook wel terecht. Ik ben soms gewoon een debiel maar ik bedoel het niet verkeerd. We gaan gewoon door, ik denk dat ik nog 85% van alles over heb dus echt een ramp is het niet.

      Kop op. Plantjes hebben water en kunnen door. Een kleine vertraging en een kleine misstap maar opgeven is geen optie!

      De kleine Skunk staat volgens mijn logboek nu 40 dagen in bloei. Zoals Q al aangaf is de bloeitijd 45-50 dagen. Ik zal wel eerst naar de trichomen kijken voordat ze definitief om gaat.

      Een overzichtsfoto is niet genomen omdat ik geen ruimte heb in mijn kleine kamertje.

      DJ Weed is altijd van de partij!



      Speelt het nummer: The show must go on van Queen.

      Nu wachten op de monteur. Dat kan wel even duren want ze zaten tot maandag vol. Ze bellen me terug over de definitieve tijd. Klote dus.

      Nu eerst even ontspannen want ik ben sinds vanmorgen vroeg bezig met alles. En zoveel negatieve reacties zijn natuurlijk ook nooit leuk. Maar wel begrijpelijk.

      Nu eerst maar even "ontspannen"

      Attached Files
      Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
      Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

      Comment


        Oh maar je moet zeker niet schrikken als je zulke reacties krijgt, dat wordt al redelijk goed uitgelegd in het topic van LR2 over hoe je een "awesome jointjedraaier" wordt.
        Iedereen wil het beste, successen, grote planten zien, vette toppen, prachtig.

        Het is ook wel een beetje dubbel natuurlijk.
        Ik denk dat we het allemaal weleens gedaan hebben.
        Het is gewoon dat we gemerkt hebben dat vroeg oogsten, geforceerd drogen en niet curen een grote fout was.
        Been there, done that weetjewel...en jij hebt supermooie planten staan voor een beginner en dan vind men het zo zonde als je die fout ook maakt.
        Het is echt een retegroot verschil, het doet ook geen recht aan de soort.

        Daarom dacht ik (ja, en tiepte ik het ook) dat als je dit al goed vind, dat echt goed afgebloeide, langzaam gedroogde, en een paar weken gecurede wiet misschien niet jouw ding is.
        Straks ga je 6 uur gestrekt door die wiet en dat kunnen we beter niet hebben.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Bedankt Q. Ik ga dat topic nog eens helemaal doorlezen.

          Ben af en toe gewoon een ongeleid projectiel en maak misstappen. Hopelijk leer ik er van. En ik kan niet wachten om dan straks eens een echt wietje te proeven haha!

          En ik ga zeker voor de goed gecurede wiet hoor. Wil natuurlijk wel het beste ervaren. Ik heb ook wel echt moeite om zonder wiet te zitten. Dat is eigenlijk ook niet echt gezond.

          Ik begrijp ook wel dat ik met mijn geklungel de echte ervaren kweker tegen de schenen stoot.

          Jullie helpen mij en ik klungel wat aan.

          Ik vind het gewoon erg ellendig als ik echt niets meer te roken heb. En dan had ik die ene plant ook al een beetje opgegeven.

          Naja bedankt in elk geval voor je reply. Ik ga proberen een "awesome jointjedraaier" te worden.


        Een shitload ... bah!

        En ik beken schuld, k'heb je op dat (domme) idee gebracht, zelf ook ongeduldig al van enkele zijtopjes "geproefd", en ze worden idd. steeds beter.
        En sommige zaken moet je ook zelf ervaren om het te geloven. En 100 graden is teveel, ik droogde die topjes op m'n lamp, lekker warm, niet heet.

        Maar toen je resoluut voor een hoofdtop ging moest ik ook even met m'n hoofd schudden.

        Geduld is soms moeilijk, enthousiast als we zijn.

        En je plantjes staan er inderdaad denderend bij!

        Ook niet laten drogen in een plastieken zakje zag ik vandaag ergens hier op de website!

        Comment


        • Rreppellsteeltjam
          Rreppellsteeltjam commented
          Editing a comment
          NEE, niet in zakken stoppen, maakt niet uit van welk materiaal ze gemaakt zijn.

        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Ja die hoofdtop was het rijpst

          Maar goed verstandig ben ik niet wat dat betreft.

          Vreemde dag vandaag met die CV ketel ook erbij.

          Ben blij als ik straks mijn bed in kan.

          Gaan we het morgen weer proberen.


        En zoveel negatieve reacties zijn natuurlijk ook nooit leuk.
        - Kweekverslag: Circulair kweken, let's GrOw greener
        - Bouwverslag: Kweekkast met klein budget

        Comment


        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Bedankt voor je reply kroket .

          Ik weet niet of verslavingszorg zo veel zin heeft. Ik heb totaal niet de behoefte of de zin om te stoppen. Eigenlijk wil ik gewoon doen zoals ik het doe maar dan met voldoende wiet.

          Je hebt wel gelijk dat er wel een verschil zit tussen medicinaal gebruik en apestoned worden. De ene dag heb ik daar wel zin in de andere weer niet.

          Het zou wel zonde zijn om zo de helft in de kliko te gooien, daar heb je zeker gelijk in.

          Ik ga proberen gewoon weer door te gaan met de kweek zoals die ging.

          Nogmaals bedankt voor je reactie. Dat beurt me weer wat op.


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment

        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Thanks ik zal het onthouden!


        Goedemiddag!

        Daar zijn we weer met een nieuwe dag.

        Eerst eens even een muziekje aan!



        Dit keer ga ik alle planten laten zien behalve diegene die ik al half op heb. Want oh wat zijn ze mooi!

        20191128_125134.jpg

        20191128_125140.jpg
        Deze is echt dik! Knalvol met toppen!

        20191128_125329.jpg
        20191128_125152.jpg

        4,5 prachtige plantjes!

        Attached Files
        Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
        Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment

        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Yup dat doe ik ook! Heb bewust de planten water gegeven nadat de monteur was geweest. Ik geef zo ook water en daarna spring ik onder de douche want het is echt sterk nu!

          Ja die tweede foto is ook mijn favoriete plant. Zit echt bomvol met toppen!

          Thanks man doet me goed zo'n berichtje!


        Lekker man ! Ga op je handen zitten dan moeten deze het redden tot aan de oogst
        Een dag zonder wiet kent Flip niet.

        Comment


        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Thanks man! Ik ga mijn best doen!


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Da is hier dik in orde , kies maar de juiste moment om te oogsten , beter wa langer dan je denk , en je gaat een top resultaat hebben !!

          waarvan je goed gaat genieten binnen een paar weken !!

          laat toch maar eens dien sukkelaar eens zien dien je onthoofd hebt !!!!

        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Yup ik heb vanmorgen de trichomen nog bekeken maar ze moeten nog wel even!

          De sukkelaar is de foto die ik niet in de post heb meegenomen. Onderaan in de bijlage of hoe noem je dat. Zit nog wel wat aan. Het was een vrij dikke plant met dikke toppen.

          Ik heb er echt zin over een paar weekjes!

        En is de verwarming al gemaakt ??
        🔥 !! Remco's six strains edition thrèé <-> 19-06-2023 !! 🔥

        👍🏼 !! Remco's Runtz edition three <-> 01/02/2023 !! 👍🏼

        Comment


        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Yup. Ik heb nu even de energie niet om de tent weer te verhuizen. Van het weekend vast wel. Better safe than sorry. Dan maar een keer extra verplaatsen.


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Dat is wel direct het grote voordeel van een tent: "effe" snel verplaatsen. Zo heb ik een keer de hele tent de doucheruimte ingeschoven, kon die staan zonder afzuiger en ventilator. Afzuiging van de badkamer zorgde voor geen enkel luchtje in huis. Buiten was dat een ander verhaal natuurlijk, maar dat wordt 4 hoog afgeblazen.

        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Precies Takketoelli! Moet er niet aan denken om kast op zolder te hebben staan. Dat was een groot probleem geweest.


        Goedemorgen!

        Meteen maar met het mooiste beginnen!

        20191129_085821.jpg


        Zoals elke morgen ze allemaal weer een litertje bloei gegeven! 3ml voor de hazen en 5ml voor de skunk planten.

        20191129_085812.jpg
        Deze plant groeit een beetje mijn tent uit. Daarom lijken de bladeren ook te hangen. Ze groeit tegen de tent aan.

        20191129_085840.jpg
        De toppen van deze haze beginnen ook al lekker op te zwellen! Afblijven Kweek0r!

        20191129_085829.jpg
        Jammer van de gele bladeren maar ook deze haze ziet er smakelijk uit in mijn ogen!

        En dan tot slot de plant die het niveau van dit kweekverslag heeft doen dalen maar we moeten het er maar mee doen!

        20191129_085835.jpg
        Ook hier zit nog wel wat aan. De top vooraan is de grootste!

        Tot slot wil ik graag vermelden dat ik erg trots ben op mijn 4,5 plantjes!

        Een hele fijne zonnige dag gewenst!

        Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
        Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

        Comment


        • Takketoelli
          Takketoelli commented
          Editing a comment
          Ik denk dat 3 ml voor de hazen iets te weinig is, vandaar dat gele. Je zou voorzichtig kunnen verhogen

        • kweek0r
          kweek0r commented
          Editing a comment
          Daar zit wat in Takketoelli. Alleen op 5ml gaven ze overvoeding problemen. Ik zal de voeding verhogen naar 4ml.

          Bedankt voor het aangeven.


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Yummie!

        Goedemorgen!

        Lekker weekend!

        De dames doen het goed. Op advies van Takketoelli heb ik de voeding voor de hazen verhoogd. Ze begonnen wat geel uit te slaan. Aangezien ik op 5ml overvoedde heb ik de voeding naar 4ml verhoogd.

        De Skunk krijgt gewoon nog steeds het volle spuitje (5ml)

        Dan de foto's!

        20191130_085331.jpg
        Prachtige plant. Mijn oogappeltje.

        20191130_085343.jpg
        Lekker dikke top. De middelste plant. Helaas wat geel geworden maar ze doet het nog uitstekend!

        Zojuist raakte ik ook per ongeluk met de achterkant van mijn hand een haze top aan. Wat ruikt mijn hand nu lekker zeg. Vrij fruitig, heel anders dan de Amnesia die ik van de coffeeshop ken.
        20191130_085348.jpg
        Deze plant raakte ik aan. Even ruiken weer.

        20191130_085337.jpg
        Vol met blad zit ze. Ook lekkere toppen maar vooral veel blad.

        20191130_085354.jpg
        En dan tja. Mijn redster in de nood. Ze zal geen super resultaat geven maar ik ben haar dankbaar dat ik wat topjes mocht proberen. (en verknallen. die 100 graden oven was toch niet zo'n goed idee. achteraf smaakte het voor geen meter. Op het moment zelf was ik het aan het combineren met coffeeshop wiet. Denk dat de werking daar vandaan kwam.)

        Ze zijn weer klaar voor vandaag! Het komende uur ga ik lekker vaak aan mijn hand ruiken. Zo'n wietje mag ik wel! Ruikt lekker zoetig. Ik vind de haze lekkerder ruiken dan de Skunk.

        Fijne dag gewenst!

        Last edited by kweek0r; 30 November 2019, 10:24.
        Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
        Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

        Comment


          Als je de stam aan de onderkant tussen duim en wijsvinger wrijft kun je de geuren (en toekomstige smaken) goed onderscheiden zonder aan de toppen te komen
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Gaaf, gaan we proberen!

          • Remco
            Remco commented
            Editing a comment
            Inderdaad ik heb 3 verschillende soortjes staan en met deze vinger techniek is het goed te onderscheiden ( lekker ) !!!!!!!!!

          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Check ... 4 WW en 3 verschillende geurtjes (een beetje toch).

          Goedemorgen!

          De tent staat weer op zolder! Vanmorgen ben ik bezig geweest met verhuizen en ik begin het al te leren haha het gaat steeds sneller. Met een half uurtje was het gebeurd.

          Nu kan er dus weer een overzichtsfoto worden gemaakt!

          DJ Weed spiel uns einer!



          20191201_093523.jpg

          Oogappeltje:
          20191201_093533.jpg
          Wat wel mooi is, is dat de mooiste plant te de zaailing was die ik als een lompe boer uit de grond heb getrokken en verplaatst. Nu groeit ze het mooist.

          Deze begint ook steeds meer mijn favoriet te worden.
          20191201_093540.jpg
          20191201_093546.jpg
          Nog een lekkere haze!

          20191201_093552.jpg
          En de backup plant tot slot.

          4,5 prachtige plantjes!

          Ze hebben vandaag weer (zoals altijd) voeding gekregen. (5ml voor de Skunk, 4ml voor de Haze) op een litertje water.

          Een fijne dag gewenst!

          Attached Files
          Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
          Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

          Comment


          • Takketoelli
            Takketoelli commented
            Editing a comment
            Wat ze mooi beginnen te zwellen he?

            Vetertjes goed gestrikt houden; met zo'n resultaat ga je al snel naast de schoentjes lopen....

          • kweek0r
            kweek0r commented
            Editing a comment
            Ja ze beginnen nu lekker te gaan hoor! Vanmorgen de trichomen op de backup plant bekeken maar ook zij moet nog even!

            Haha ik zal bescheiden blijven. Het kan nog steeds mis gaan zoals je van de week zag haha.


          De laatste loodjes nu, afblijven geblazen!!

          Comment


          • kweek0r
            kweek0r commented
            Editing a comment
            Jazeker! Even volhouden nog!


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            Ruiken mag!

          • kweek0r
            kweek0r commented
            Editing a comment
            Haha dat doe ik dan ook veelvuldig!


          Goedemorgen!

          Ze doen het nog steeds prima. Skunk 5ml voeding en Hazen 4ml voeding op 1 litertje water gegeven.

          20191202_084911.jpg
          20191202_084917.jpg
          Dikke plant!

          20191202_084936.jpg

          20191202_084906.jpg

          Vergeten we DJ Weed!



          20191202_084900.jpg

          Even volhouden nog en dan hopelijk nooit meer naar de coffeeshop!

          Attached Files
          Kweek #2: De tweede ronde: White Widow & Sensi Star
          Kweek #1: De race naar resultaat met een minimaal budget

          Comment


          • kelderkastje
            kelderkastje commented
            Editing a comment
            In een paar weken voor een klein beetje om vast te stellen dat jouw stuff beter is!

          • kweek0r
            kweek0r commented
            Editing a comment
            Ja zo'n test wil ik nog wel aangaan.

        Bezig...
        X