Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Eerste binnen kweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    20200221_214154.jpg Er beginnen zich ook bruine plekken te vormen op de gele bladeren, iemand een idee wat het kan zijn? Ondervoeding? Te veel water? Hier nog een foto! moeten nog ongeveer 5 weken gaan! Hopelijk hangt er dan nog wat blad aan... 20200221_214211.jpg

    Comment


      #32
      Die gele bladeren takelen steeds verder af, doe je niks aan.
      Een dag zonder wiet kent Flip niet.

      Comment


      • kelderkastje
        kelderkastje commented
        Editing a comment
        Is ook geen drama lijkt me.

      • boots
        boots commented
        Editing a comment
        1 plant is nu bijna helemaal geen, op 3 dagen tijd, begint wel wat dramatisch te lijken imo. Moeten nog 3 weken gaan, iemand suggesties met wat ik nog kan doen?

      #33
      Yoow mede growers,
      Ik denk dat ik een mangaan Te kort heb, planten tonen alle sinds toch die symptomen, op 3 dagen tijd bijna helemaal geel en bruine plekken op de bladeren! Heb gelezen dat dit kan komen door een te hoge ph waarde? Heb ph min van plagron, mag dit ook in bloei gebruikt worden en zijn er nog andere dingen die ik nog kan doen? Aangetaste bladeren verwijderen? Ook de kleine blaadjes in de toppen hebben er last van!

      Ik hoor het wel.



      Comment


        #34
        20200224_201448.jpgHier nog een foto met het bladprobleem.

        Comment


          #35
          Hoeveel water geef je ze in die 15 liter potten ?
          Een dag zonder wiet kent Flip niet.

          Comment


          • boots
            boots commented
            Editing a comment
            700 ml ongeveer aangezien de toplaag telkens droog aanvoelt wanneer ik water geef en geef ik minder gaan da bladeren hangen, enkel de northern light heeft er last van en staat ook al het verst in de bloei fase!

          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ik zou die NL eens wat meer water geven, zou er eens een liter of zo in kappen en kijken wat ze doet.

          • boots
            boots commented
            Editing a comment
            Zal dat eens proberen. Moet wel zeggen dat de grond vrij vast is, potten waren volledig gevuld maar denk dak ze een paar keer te droog laten komen heb. Grond is al serieus gezakt, dus volgende ronde moet het water geven beter!

          #36
          Ziet eruit als flinke gebreksverschijnselen. Ik zou er een stuk meer voeding tegen aan gooien..

          Comment


            #37
            Yoow mede growers,
            Het bladprobleem bij de nl is wat gestabiliseerd. Heb ze terug wat bijgevoed en ga dit nog paar dagen doen, binnen 2 weken kunnen ze om denk ik. De royal gorilla zal nog wat langer moeten blijven staan! Maar zit boordevol trichs, pak meer dan bij de nl.20200226_225644.jpg 20200228_005547.jpg
            20200228_005539.jpg

            Comment


            • kroket
              kroket commented
              Editing a comment
              Om de dames goed te beoordelen op de foto's, is het discolicht niet bepaald ideaal nee. Maar niks mis met af en toe een feestje

              Nu ik er over nadenk.. Heb wel eens een prachtige dame versiert in de discotheek. Loop je tegen sluitingstijd samen naar buiten, de zon is al op... ...is ze toch niet zo 'prachtig' als je eerder dacht

            • boots
              boots commented
              Editing a comment
              Haha idd die vergelijking gaat wel op! Deze dames zien er in het daglicht nog steeds goed uit buiten de vergeling dan! Zal straks nog wat foto's nemen met licht uit. Dan kan je oordelen of het idd lelijke disco wijven zijn

            • Jamzieman
              Jamzieman commented
              Editing a comment
              Da gaan binnen 2 weken nog mooie toppen worden.NICE
              Ik hoop Nog niks van bananen tegengekomen bij die aap.

            #38

            Comment


              #39
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


                #40
                Plagron heeft de oplossing al gegeven.
                Ze zijn uitgehongerd tijdens de bloei.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment


                • boots
                  boots commented
                  Editing a comment
                  Zal dit mee nemen naar volgende ronde! Vroeger beginnen voeden dus! De 2 gorilla's zijn nog mooi groen dus zal deze nog even blijven voeden nu.

                #41
                N9g even kleine update, de nl ben ik aant spoelen want die gaan volgende week om , trichs zijn allemaal wit nu wachten op wat amber kleurige trichs en dan oogsten! De gorilla's krijgen nog tot volgende week voeding zij moeten wat langer staan!
                20200305_110211.jpg 20200305_110206.jpg

                Comment


                • kelderkastje
                  kelderkastje commented
                  Editing a comment
                  Een paar dagen extra kan meestal geen kwaad.

                • boots
                  boots commented
                  Editing a comment
                  Idd ga ik ook doen, misschien zwellen ze nog wat aan, maar ze zitten wel al even met tekorten. Toch nog even geduld hebben... moeilijk... Ben benieuwd naar de kwaliteit en hoeveelheid, al gaat dat watvtegen vallen denk ik door een te "slappe" lamp! In de loop van volgende kweek komt er een qb board, de easygrow s600 v2 van ledgrowshop! Iemand ervaring mee?

                #42
                20200309_221906.jpg


                Yoow.


                Comment


                  #43
                  Eerste jointje van eigen kweek is een feit! 1 tje van de northern light auto, hebben nu 7 dagen gedroogd dus kwa smaak kan het natuurlijk nog beter! Zit nubin weckpot met lv van 62 procent, regelmatig open zetten want daarjuist was de lv 65, het droge gewicht was 30 gram maar duidelijk te vroeg geoogst aangezien het niet zo volgroeide toppen zijn, daar leren we weeral uit. Met de andere planten ga ik wat meer geduld uit oefenen en wachten op wat meer Ambere trichomes !
                  het effect is in alle gevallen al in orde! Al denk ik dat de gorilla's beter gaan zijn, pak meer trichomes!

                  Tot de volgende...

                  Comment


                    #44
                    Hier nog even een update, 2de plantje is ook droog en in potten, de royal gorilla, duidelijk meer thc en dikke stevige toppen, t.o. de northern light, dus nu weet ik zeker dat ik die te vroeg geoogst heb! De gorilla bracht 25 gr op. N9g 2 plantjes te gaan, nog een gorilla die serieuze foxtails heeft, denk dat dit door de genetica komt bij de gorilla want heel de plant is zo! De nl die nog staat vertoont dit ook maar enkel de toppen dichts bij het licht. Hoop en denk dat dit niet erg is? Hier nog foto
                    20200323_111951.jpg 20200323_112000.jpg

                    Comment


                      #45
                      Nog even een vraag, zou al willen beginnen met nieuwe ronde laar logen gefeminizeerde zaden groeien onder 20 uur? Dit nog ongeveer 2 weken dan zijn de andere klaar en kan iknovergaan op 18/6! Kan dit?
                      Ik hoor het wel .

                      Comment


                      • QnQ
                        QnQ commented
                        Editing a comment
                        jahoor, no problem.

                      • boots
                        boots commented
                        Editing a comment
                        Ok dan ga ik vanavond ontkiemen! Het wordt de hulkburry van rqs en de purple Queen! Gefeminiseerde zaden, dus geen auto's meer.
                    Bezig...
                    X