Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Sweed Seeds Verzameling... :)

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #31
    Re: Sweed Seeds Verzameling...

    jey growers, de rest staat nog steeds onder de hps..;meeldauw neemt wel weer toe... denk morgen al wat te knippen ook al zijn de trichomen niet allemaal amber.... of proberen nog laten staan tot na het weekend...
    voorlopig krijgen ze enkel afgezuurd water al enkele weken...staan nu al 10 weken en 3 dagen op 12/12... ze mogen dus wel eens wat opschieten zodat ik ze kan afdoen...had neit verwacht ze zo lang gingen moeten staan....maar ja de moham ramen de SAD S1 die aan het curen is smaakt wel wat raar, nog redelijk naar plant en prikt in de keel.... en moet er van hoesten...iemand die me daar raad bij weet, hoe dit zou komen? of langer laten curen? de creamm en blackjack hebben het wat minder maar toch... en pokke stoned zit ik er toch ook niet van...mss toch wat te vroeg afgedaan ofzo...? trichomen zagen dacht ik amber allemaal, maar nu heb ik gemerkt de hps er verschil in maakt als je kijkt, bekijk ik ze buiten het kweekhok, zien ze niet amber of begin ervan, belijk ik ze onder de hps, is het gelijk alles al amber is... dus nu controleer ik de rest die er nog staat met de lamp uit of uit het hok...
    verdere update komt als ik de laatste boompjes omgedaan heb.

    Groeten

    Comment

    Bezig...
    X