Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

24k Gold x 600watt rubol COB CREE

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Nog iets gebeurd sindsdien?

    Comment


      #17
      Hier gebeurd nog genoeg.
      ik krijg hier weinig tot geen reacties dus ben alleen actief op andere forums even snel ee kleine update

      Hier gaa alles goed de plante groeien door.
      ondertussen in de 4de week bloei

      Ik heb een paar kloontjes genomen die allemaal goed zijn gegaan [...]
      er staan nu 4 kloontjes apart te groeien om de grote bak over te nemen als de andere klaar zijn.

      Zoals we weten fotos zeggen meer dus bij deze:


      20200506_203529.jpg


      20200506_203312.jpg

      20200506_203302.jpg


      20200506_202653.jpg
      Last edited by QnQ; 7 May 2020, 09:26. Reden: ivm de regels van het forum

      Comment


        #18
        Mooie setup!
        ​​​​​

        Wat ben je achteraf vanplan met de grond?
        https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...20#post1540729

        Comment


          #19
          Misschien komt dat omdat je zelf ook niet echt actief bent op dit forum.
          Er lopen heel veel kweekverslagen hier op JD en daar zie ik jou ook niet reageren.
          Ik verwijt je verder niks, maar dat kan het verklaren.

          Zou je die wiet niet zat worden, als je die een half jaar achter elkaar rookt ?
          Ik heb daar wel last van, elke dag een ander soortje hier
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #20
            Ziet er goed uit hoor! Mooie lamp heb je pfff.
            ben benieuwd naar je eindopbrengst?
            mocht je 1.5gr/w draaien dan zit je al snel op 1kg

            Ik ga deze volgen ik hoop dat er updaten blijven komem?

            gr,
            Ricky

            Comment


            • colori
              colori commented
              Editing a comment
              Awel, ik ga ook subben! Dit kan inderdaad een dikke knaller worden!

            #21
            QnQ ja das zeker waar maarja wat moet ik reageren er zijn hier allemaal mensen die veel meer verstand hebben dan ik.

            Vandaar dat ik altijd dingen vraag, en dan geen respons dan s het makkelijk om te switchen naar een kanaal waar wel word gereageerd toch.

            Maar in iedergeval, het zij zo we gaan gewoon lekker verder.
            en ik zal proberen het meer up to date te houden.

            colori k ga zoveel mogelijk verwijderen en weggooien want die wortels zijn niet normaal meer. Ze komen al gewoon de zijkant van die bak uit.
            Het restant ga ik gewoon hergebruiken en dan weer op dezelfde manier als laatst mixen met compost beetje coco en mycorzhina schimmels, en grondverbeteraar.

            ​​@Rickysticky ik hoop echt op de 1.5gr per watt dan zou ik een hele blije man zijn.

            Comment


              #22
              Oorspronkelijk geplaatst door Fredjestoney View Post
              QnQ...ja das zeker waar maarja wat moet ik reageren....
              In kweekverslagen kun je altijd reageren en je ziet hoe andere kwekers gelijkaardige problemen oplossen.
              Je kunt ook vragen stellen in een kweekverslag van een ander, zolang het maar betrekking heeft op dat kweekverslag.
              Precies die gedachte bij je vertelt dat je nog nooit een goed kweekverslag gelezen hebt hier.
              Da's gewoon echt jammer, want daardoor mis je zoveel theoretische ervaring.

              Alles is al eens gedaan, dus in principe hoeft niemand vragen te hebben en kan iedereen dikke toppen kweken, binnen en buiten.
              Zolang men maar een beetje tijd steekt in onderzoeken hoe anderen het doen.

              Vandaar dat ik altijd dingen vraag, en dan geen respons dan s het makkelijk om te switchen naar een kanaal waar wel word gereageerd toch.
              Ja dat kan. Dat is je eigen keus.
              Maar met zo'n instelling zul je nooit echt tot een community behoren.
              Je wil alleen antwoorden en verder geen gezeur.
              Dat is prima, maar dan zul je ook moeten accepteren dat je op sommige forums waar juist die community belangrijk is, het samen dingen doen en oplossingen bedenken, weinig concrete antwoorden van ervaren leden krijgt.
              Dan zijn de forums op partyflock (bestaat dat nog) misschien een beter platform voor je.
              Daar wordt het merendeel ook niet gehinderd door enige kennis en vraagt en roept iedereen vanalles.
              (net zoals op sommige andere wietforums)

              Dit topic vertelt een beetje de instelling van je mede-forummers hier op JD : Hoe ben ik een awesome jointjedraaien.nl beginner?
              Wat je ermee doet moet je zelf weten.
              Ik geef alleen wat tips.
              ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

              Comment


                #23
                QnQ hahaha soow dan hele uitleg en links alles.

                Hahaha neejoh is niet me eerste verslag hier en eigenlijk om eerlijk te zijn heb ik heel deze grow precies hetzelfde gedaan als hoe een medegrower op dit forum het heeft staan.

                Dus met dat lezen zit het wel goed. Ik heb echt veel verslagen gelezen hierzo.

                Ik denk dat het verschil hem idd zit in de "community" k word dan beschouwd als iemand die alleen info kom trekken natuurlijk wat zeer begrijpelijk is.

                Dat andere is trouwens growdiaries.
                Misschien wat voorjezelf daar kan je prijzen en al winnen met je grows sponserships van alles. Ik heb laatst een hele doos van dynomyco opgestuurd gekregen op basis van mijn verslag daar.

                Verder Wil k je wel ff melden dat ik dit natuurlijk gwn een topforum vind.


                Comment


                  #24
                  hoezo is er maar 1 plant van die 24k ? ik dacht dat je er meerdere had in 120x240 tent ?

                  Comment


                    #25
                    TangerineDream ben begonnen met 6.

                    Er was er 1 gesneuveld na 2 dagen.
                    En 1tje heb ik overgepot en die werd gebruikt om clones van te nemen. Zie 20200504_192446.jpg hieronder


                    20200504_192442.jpg

                    Comment

                    Bezig...
                    X