Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

White whidow eerste binnenkweek

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    White whidow eerste binnenkweek

    Korting op 420shop
    Hi ik ben djams ben 22 jaar oud en vind het leuk om binnenkweek te starten, ik zit nu op me 3e week van me planten heb er 6 staan van 11 liter potten met potgrond canna terra prof, ik heb meerderde vragen zoals welke voedingschema ik moet gebruiken omdat ik canna terra potgrond heb en niet weet of ik die van plagron kan gebruiken. Me volgende vraag is of ik de ventilator de heledag aan moet laten ? Me luchtvochtigheid is rond de 65% als de ventilator aanstaat iets wat aan de hoge kant denk ik, denk ook dat ik luchtvreters ga bestellen voor zekerheid. Als er iemand tips heeft hoor ik het graag.
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Jow Djams succes met je kweek,als je terra grond gebruikt pak dan ook terra voeding plagron mag zeker,die zit hier trouwens ook op het forum.Op het forum staan ook voedingschemas. Bij terra de ph regelen.
    De luchtvochtigheid zou ik me nu nog niet te druk in maken. https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...diverse-merken
    Die ventilator sommige laten hem aan sommigen niet
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


    • Djams09
      Djams09 commented
      Editing a comment
      Bedankt !

    #3
    Welke lamp heb je er boven hangen ?

    Een tip voor de volgende keer is de wanden van je hokje eerst even wit maken.
    Witte latex of andere mat-witte verf dat op die wanden blijft zitten.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Djams09
      Djams09 commented
      Editing a comment
      Ik heb kingbo 600 watt led (120).

      Oke zal ik volgende x aan denken goeie tip bedankt

    #4
    Succes.

    Mijn ventilator van 5 watt zorgt voor een continu briesje, ik wissel wel 2x per dag de windrichting.

    Je canna terra aarde is vergelijkbaar met de plagron light mix aarde.

    Comment


    • Ipie
      Ipie commented
      Editing a comment
      Hoe was je naam ook als weer?

      Piet Paulisma ( Weerman RTL dacht ik toch?..).......

    • kelderkastje
      kelderkastje commented
      Editing a comment
      Armand Pien in mijn jeugd.

    #5
    Dit zijn me planten na 3 weken er is 1 plant die echt heel snel groeit en boven de rest uitsteekt en me vraag is of dat komt omdat ie precies onder de lamp zit of dat ie gewoon sneller groeit dan de rest, heb haar ook geruild met een andere plant zodat ie niet te snel gaat en wanneer is de beste moment om te gaan toppen en heb nog een vraagje wanneer zullen ze de bloei in moeten gaan ? Als iemand nog andere tips heeft hoor ik het graag
    Attached Files

    Comment


      #6
      Je hoeft nog zeker een week niks anders te doen dan ze groen en levend te houden.
      Hoe sneller je eraan gaat frutten hoe minder het resultaat.
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


        #7
        denk dat het wel redelijk goed gaat maar weet het ook niet zeker, aarde is nog best nat dus water is niet nodig nog en binnenkort beginnen aan me voeding denk ik, en zou graag willen weten wanneer ik ongeveer kan beginnen met toppen, als er iemand tips heeft hoor ik het graag
        Attached Files

        Comment


        • kroket
          kroket commented
          Editing a comment
          Je kan

        #8
        kroket ik heb geen canna terra pro plus meer liggen maar wel gewone aarde van bol.com kan ik dat dan gwn tot de stengel bijdoen of moet het specifiek de zelfde aarde zijn

        Comment


        • Remco
          Remco commented
          Editing a comment
          Da beetje grond kan geen kwaad

        #9
        Zou iemand weten hoe dit zou komen en wat het precies is ?

        bijna ga ik ook toppen want sommige planten hebben al 4 nodes volgens mij
        Attached Files
        Last edited by Djams09; 5 March 2020, 17:46.

        Comment


        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Sommige blaadjes zijn soms raar.

          Maar wat bedoel je precies, dat ze wat hangen? Kan teveel of te weinig water zijn, of gewoon kort voor de lichten uit gaan lees ik hier en daar. In dat geval staan ze morgen weer fier rechtop.

        #10
        kelderkastje nee heb foto gestuurd van 1 blaadje en die heeft stippeltjes ofso en iets bruins/oranje achtig iets op een plek.

        Comment


          #11
          Misschien wat water?

          Te weinig of te veel kunnen
          de meest rare reactie's ontstaan..........

          ( vaak in samenwerking met grond
          voeding enz )...........

          Comment


          • Djams09
            Djams09 commented
            Editing a comment
            Denk dan bij mij te weinig water maar weet niet zeker laatste x water gegeven was ongeveer 2 weken geleden maar heb lopen kijken of aarde nog vochtig was en dat was wel zo vandaar geef ik niet, misschien voeding geven ?

          #12
          Weinig om je zorgen te maken je plantjes staan er mooi groen bij .
          2 weken geen water geven lijkt me ook wat lang maar ze hangen toch nog niet slap
          Ziet er niet naar uit dat ze om voeding schreeuwen
          Die kleine puntjes op dat ene blaadje zou mischien wat calcium kunnen zijn maar zolang het niet erger word hoef je je niet druk te maken

          Comment


            #13
            Staan te droog ( mijn ogen gezien)..........
            Zeker geen voeding zoek het bij
            bovenstaande mocht het naar 3 dagen
            niet anders worden even aan de bel trekken............

            Comment


              #14
              Wanneer zou je ongeveer bloei in moeten gaan heb lopen kijken op verslagen maar kan het niet vinden en had nog een vraagje als je bloei ingaat dan moeten je planten ook getopt al zijn of is dat niet zo ?

              Comment


              • Jamzieman
                Jamzieman commented
                Editing a comment
                Toppen doe je best voor je in bloei zet.
                Wanneer dat kiest iedereen beetje zelf natuurlijk maar in jou geval zou ik topppen nog een week of 2 laten groeien en dan omschakelen dan heb je de groeispurt nog maar dat is mijn mening.

              #15
              Jamzieman Ik dacht dat je na 4 nodes al best kon toppen paar van mijn planten hebben nu ongeveer 4 nodes maar ze zijn nog niet heel groot.

              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • Jamzieman
                Jamzieman commented
                Editing a comment
                Zoals ik al zij,ik zou toppen en dan nog 2 weken groeien en dan bloei,mor hey das mijn mening he
            Bezig...
            X